recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 55VT60 - Pixelfejl
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

55VT60 - Pixelfejl

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2013 kl. 15:00
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Ja, det kan du. De kan sende det retur med et "Det virker godt nok"
Læs lidt her: http://www.flatpanels.dk/monitorbegreber.php#3

Klaus

Og så er de 14 dage i mellemtiden gået :-(
Venlig hilsen
KB
Til top
Sangill Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 15-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sangill Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2013 kl. 20:10
Jah - de har skrevet haster på sagen, så nu må vi se. Bad om en "diagnose" i første omgang, men hvis jeg nærmere mig de 14 dage uden at have hørt noget, så hæver jeg sgu købet.

Mon ikke det kommer på bud i Januar igen... ellers må jeg sgu have det til lidt flere penge. Det er sgu et fedt TV.


Redigeret af Sangill - 04-December-2013 kl. 20:11
Til top
Sangill Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 15-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sangill Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2013 kl. 11:54
Nu har jeg haft lidt mere tid til at kigge på det i dag, og jeg tror ikke at det er pixelfejl mere. Det er heller ikke snavs på frontglasset.... men det lader til at være snavs på bagsiden som danner en skygge...

Hvad dælen gør jeg ved det? Det er vel stadig dækket ind under garantien? Fjernsynet bliver stadig afhentet af elektronik centret på mandag, men alt andet lige er det jo et mindre problem end et defekt panel, eller...???
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2013 kl. 12:41
Fortæl dem om dine observationer, ellers siger værkstedet bare "ingen pixelfejl fundet".
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Sangill Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 15-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sangill Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2013 kl. 12:42
Tak.

Men ændrer det noget - eksempelvis at få et nyt panel fremfor reparation?
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2011
Status: Offline
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2013 kl. 12:45
Helt seriøst... Hvis du går så meget op i det, forventer ingen pixel fejl m.m så ophæv dit køb og vent til dy har råd til at købe det igen?

Du går en usikker tid i møde nu, du aner ikke om det bare bliver trukket i langdrag og om du overhovedet får et nyt tv... Du lyder ikke som typen der bagefter kan sige, nå så lever jeg med det... ;)

Returner mens tid er...
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2013 kl. 13:48
Jeg må erkende, at de gange jeg køber nyt tv, så forlanger jeg simpelthen en garanti mod pixelfejl i 3 måneder fra forhandleren. Der bør altså ikke være den type af fejl på så kostbart et produkt.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Henrik K Kristensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik K Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2013 kl. 17:31
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg må erkende, at de gange jeg køber nyt tv, så forlanger jeg simpelthen en garanti mod pixelfejl i 3 måneder fra forhandleren. Der bør altså ikke være den type af fejl på så kostbart et produkt.

Enig. Jeg synes det er grotesk at der er lavet regler for hvor meget der er acceptabelt. Det er en FEJL og man burde ikke acceptere fejl på nye produkter.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2013 kl. 18:12
Oprindeligt skrevet af Henrik K Kristensen Henrik K Kristensen skrev:

Jeg synes det er grotesk at der er lavet regler for hvor meget der er acceptabelt. Det er en FEJL og man burde ikke acceptere fejl på nye produkter.


Hvor meget var det du sagde du ville give for et perfekt 50" fjernsyn?
Var det 40.000 eller 50.000 kroner?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2013 kl. 19:07
Sådan kan du ikke stille det op Klaus. Det er tv-branchen der har stillet kreterierne op for pixelfejel for at spare penge. Spare penge på ordentlige paneltests - og kvalitetsstyring. Og kan de enkelte producenter ikke leve op til at producere nogle ordentlige paneler, så bør de nok finde en anden produktion.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2013 kl. 19:16
Pixelfejl bør klart være 100% garanti. Kan de ikke gøre det i dag til de priser, må de jo hæve priserne til det som det kan lade sig gøre for. Og så markedsføre sig på 100% garanti og så se om forbrugerne vil betale den merpris. Kan jo ikke være rigtigt man giver over 10tkr for et tv og så må man finde sig i en fejl på billedet! :-(
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2011
Status: Offline
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2013 kl. 19:17
Ej Klaus det sgu en ommer. Så fordi at fladskærmene fås fra 0-20.000kr, så det ok produkterne er fejlbehæftet? Enten med pixel fejl eller dårlige kondensatorer? Det sgu ikke i orden, hvis de ikke kan leverer et fejlfrit produkt, så skal de nok finde noget andet at lave...

Jeg gad godt se mine kunder i ansigtet, hvis vi leverede skilte med små fejl hist og pist, og når de så klagede, så sagde jeg bare jamen du ville jo ikke give det dobbelte i pris? Ergo må jeg tage dig hårdt i nummeren og sælge dig noget der virker delvist, nå ja og hvis du klager så glem det, vi har alliereret os med branchen og få indført en regel så det er i orden det ikke virker 100% Hahaha.

Det går sgu ikke du ;)
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu