recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 6 dage til MGS4!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket6 dage til MGS4!!

 Besvar Besvar Side  123 7>
Forfatter
Besked
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Emne: 6 dage til MGS4!!
    Sendt: 06-Juni-2008 kl. 18:52
Så fik jeg også forudbestilt mit eksemplar af MGS4!

Kæft jeg glæder mig nu..

Har haft mgs1,2,3 og nu også 4'eren - jeg er kæmpe fan af serien..

Kan huske at det påvirkede mig så meget da jeg fik det i hænderne.. dengang var mit nick:



"Sniper_Wolf"

Redigeret af Anima - 06-Juni-2008 kl. 23:31
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2008 kl. 10:39
Jeg troede da ikke jeg var den eneste som glædede sig til Metal Gear Solid 4
Til top
Jens-Fup Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 28-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2008 kl. 13:21
Det er du da heller ikke, jeg har også spillet de andre og glæder mig over alt forventning til dette spil.
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2008 kl. 16:19
jeg glæder mig skam, men åbenbart ikke nok til at oprette en ny tråd for at fortælle om det 
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2008 kl. 19:02
Personligt tror jeg at MGS4 bliver det bedste spil til PS3 i år. Enten dét, eller GTA4.

Glæder mig til at se hvad nummer 4 bringer - der er rygter om at nogle gamle karakterer er med i historien..

Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2008 kl. 19:10

Jeg har aldrig spillet MGS før, så kender ikke rigitgt historien.

Men har dog nu fået 1'eren til PC så er lige igang med at gennemføre det, indtil videre virker det som et kanon spil, selv om det er 10 år gammelt er det rimeligt fængslende.

Så glæder mig da også til den nye.

Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2008 kl. 19:57
hvis man ikke lige har tid til at spille dem alle igennem inden 4eren, så kan jeg anbefale at man ser gametrailers.com's retrospective over serien 
Til top
Miths Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 31-Januar-2008
Status: Offline
Point: 413
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2008 kl. 06:59
Jeg ender sikkert med at købe det på torsdag (jeg skal ha' tiden til at gå indtil Battlefield: Bad Company den 26.), men jeg ved helt ærligt ikke rigtigt hvad jeg skal forvente mig af spillet.

Jeg har ikke spillet nogle af de tidligere spil i serien, og at dømme efter de par anmeldelser jeg har læst, så består ca. halvdelen af spillet af endeløse cutscenes med personbaggrunde og komplicerede plots der er dybt forankrede i de tidligere spil.
Og dertil kommer at jeg i rigtig mange tilfælde hader japansk historiefortælling og persongallerier i spil - omend det da om ikke andet må siges at være positivt at hovedpersonen her er en sej gammel mand, i stedet for en møgirriterrende, androgyn emo teenager .
Til top
Lindahl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 101
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2008 kl. 09:46

Jeg har et lidt ambivalent forhold til MGS. Det hele startede med, at jeg spillede og gennemførte MGII på den gamle NES (det er jo så efterhånden 16-17 år siden). Det første MGS var i mine øjne helt fantastisk, men jeg må indrømme at efterfølgeren til PSII ikke fangede mig på helt samme måde, og det blev jeg aldrig færdig med. Snake Eater spillede jeg kun et par timer. Men jeg har da forudbestilt 4´eren, i håbet om det er lige så godt som det første.

Jeg synes MGS´ største problem har været de til tider langtrukne cutscenes/mellemsekvenser   Men venter da spændt!



Redigeret af Lindahl - 08-Juni-2008 kl. 09:47
Panasonic TH-42PX80
PS3 320 gb
NAD C162
NAD 214 THX
Dali 109
Panasonic TH-50PV60
Xbox360 60 gb
MSI Wind 320 gb
HTC Magic
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2008 kl. 11:06
Jeg synes netop det er noget af det fede - de cutscenes er også nogle af de bedste der er lavet.

MGS har altid været et spil med en stor og kompliceret historie - derfor er der også mange som ikke kan lide det.

MGS2 kunne jeg gennemføre på omkring 10 timer - men hvis jeg skulle følge med i historien tager det noget mere.

En anden fed ting er at spillet showcaser nye teknologier - for eksempel den der "flyvende badering" med kamera - den blev vist på dr1 et år efter spillet var udkommet som "banebrydende ny teknologi" - jaja, gammel nyhed

Efter min mening er seriens force den gode historie, de mesterligt lavede cutscenes samt gameplayet.

Det værste - det er ikke et pick up ´n´ play - det kræver en del tid..
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2008 kl. 10:43

@Anima

Jeg er fuldstaendig enig. Har dog aldrig spillet de gamle saerlig meget paa grund af de kraever en del tid. Nu har jeg dog endelig besluttet mig at give serien en chance til, for det ser for nice ud (har i set traileren fra PS store?). Isaer naar jeg kan bytte Motorstorm samt Beowulf (149 hos CoolShop) og faa MGS4!

Ud over det, saa syntes jeg ikke der kommer fede spil foer September - men MGS og GTA er ogsaa en stor mundfuld indtil da!

Jeg elsker ogsaa naar spillene har en dyb historie, som goer at man lever sig ind i hele forloebet.

Og til jer, der ikke gider se det, er det bare om at skippe scenerne


BORING!
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2008 kl. 11:48

http://www.play.com/Books/Books/4-/5416522/Metal-Gear-Solid- 4-Guns-of-the-Patriots/Product.html

Jeg har saadan et ambivalent forhold til guides. Det er jo naesten som at snyde sig igennem og goer spillet for nemt. Det, der interesserer mig her er "The secrets include hidden areas, Easter Eggs, alternate cut-scenes, bonus items, concealed game modes and undisclosed button combinations". Altsaa ting som man normalt ikke opdager (medmindre men har _rigtig_ meget tid). Desvaerre tror jeg ogsaa at faa at faa de secrets skal man laese walkthrough delen og saa kan man ikke undgaa at faa hjaelp. Men uden at se alle de secrets foeler jeg bare at man mister en del af spillet.

MINDRE GTA SPOILER LAENGERE NEDE

Har lige koebt min foerste guide som er til GTA4. Laeser dog ikke om missioner, jeg ikke har gennemfoert. Har dog kigget paa de fede kort, med alle skjulte vaaben, osv.

SPOILER:

Har f.eks. laest mig frem til at man faar militaerhelikopteren naar man har skudt de 200 Flying Rats! Og der er kort over hvor man finder de sataner!

Saadanne tips ser jeg ikke som snyd men som nyttig info. Det er dog lidt snyd at kigge paa deres locations, men for helvede det kommer til at tage et par aar uden

 


BORING!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 7>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu