recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 6 dage til MGS4!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket6 dage til MGS4!!

Besvar Besvar Side  <1234 7>
Forfatter
Besked
Miths Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Januar-2008
Status: Offline
Point: 413
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2008 kl. 13:27
Jeg har lige siddet og læst alt hvad jeg kunne finde om Metal Gear (Solid) serien på Wikipedia - bare sådan for at have en lille chance for at kunne fatte noget af hvad der foregår, hvis historien i 4'eren virkelig er så kringlet og knudret og forankret i de tidligere spil, som nogle anmeldelser indikerer .

Så nu har jeg hovedet fuldt af underlige navne som Solid, Solidus and Liquid Snake, Revolver Ocelot og Decoy Octopus, og mere eller mindre bizarre koncepter som mechas med atomvåben, cyborg ninjaer, klonede supersoldater samt den åbenbart obligatoriske androgyne drengekriger.

Det kan godt være at jeg ofte ikke er den store fan af japansk historiefortælling, men jeg må sgu gi' dem at deres fantasi normalt ikke fejler noget .
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2008 kl. 14:10

Jeg har ogsaa laest i Wiki. Med samme indtryk som dig, Miths. Men det var nyttig viden hvis man vil spille MGS4. Men hold kaeft det var svaert at kaede det hele sammen!

Det hjaelper hvis du osse gaar ind paa www.gametrailers.com og soeger paa metal gear retrospective. 4 dele af 20 min. omkring spillets historie og historien i spillet.

BORING!
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2008 kl. 14:18
Såvidt jeg er orienteret kæder MGS4 spillene sammen til et større perspektiv.

Men ja, der er en noget kringlet handling.
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Point: 1756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2008 kl. 15:19

jeg leder også desperat efter noget der gør ps3´eren de penge værd jeg har givet for den i forhold til min XBOX, GT prologue var intet værd, Drakes var ok.

Håber MGS levere spænding, selvom jeg ikke har prøvet et eneste af de gamle, og så måske killzone

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2008 kl. 15:49

Det vae da en lam kommentar Rasmus.

I det mindste kunne du efter "...de penge vaerd" saette et "for mig" ind.

BORING!
Til top
Miths Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2008 kl. 16:45
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Jeg har ogsaa laest i Wiki. Med samme indtryk som dig, Miths. Men det var nyttig viden hvis man vil spille MGS4. Men hold kaeft det var svaert at kaede det hele sammen!

Det hjaelper hvis du osse gaar ind paa www.gametrailers.com og soeger paa metal gear retrospective. 4 dele af 20 min. omkring spillets historie og historien i spillet.

Tak for anbefalingen, jeg er i gang med at se første del nu. Jeg må tilstå at jeg nu efterhånden næsten er begyndt at glæde mig til på torsdag, til trods for at det indtil for bare få dage siden ikke var et spil jeg decideret så frem til - omend jeg nok regnede med at købe det, bare for at se hvad det var for noget.

Jeg kunne egentlig også godt tænke mig at prøve det medfølgende MGO igen. Jeg var alt andet end imponeret af betaen - det føltes efter min mening tungt og klodset - men jeg brugte på den anden side heller ikke meget mere en times tid før jeg droppede det.
Og der er jo stadig et par uger til Battlefield: Bad Company .
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2008 kl. 19:00

Jeg må tilstå at jeg nu efterhånden næsten er begyndt at glæde mig til på torsdag, til trods for at det indtil for bare få dage siden ikke var et spil jeg decideret så frem til - omend jeg nok regnede med at købe det, bare for at se hvad det var for noget.

Same here. Jeg var dog sindsyg skuffet og fik aldrig prøvet det online. Det gik bare FOR LANGSOMT med de opdateringer (der var vist to da jeg downloadede for at prøve). Ved ikke hvad fanden der var galt.

BC er godt nok ikke noget for mig efter traileren. Det går ned ad bakke for serien. Kunne dog godt lide humoren og ironien i spillet. Man kan vel kalde den for FPS arcade spil?

BORING!
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2008 kl. 19:01
Oprindeligt skrevet af Rasmusdc Rasmusdc skrev:

jeg leder også desperat efter noget der gør ps3´eren de penge værd jeg har givet for den i forhold til min XBOX, GT prologue var intet værd, Drakes var ok.

Håber MGS levere spænding, selvom jeg ikke har prøvet et eneste af de gamle, og så måske killzone

Det er sq da meget enkelt:

1) du får blu-ray
2) du får trådløst netværk
3) du får en konsol som larmer mindre
4) du har selv mulighed for at skifte harddisken
5) strømforsyningen er intern
6) gratis at spille online
7) god (læs: bedre) kvalitet
8) HDMI tilslutning
9) mindre strømforbrug (130W mod 180-190W)

For mig er ovenstående mere værd en de få hundrede kroner som forskellen er i pris.
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2006
Sted: Denmark
Point: 871
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2008 kl. 19:12
Oprindeligt skrevet af Miths Miths skrev:

[

Tak for anbefalingen, jeg er i gang med at se første del nu. Jeg må tilstå at jeg nu efterhånden næsten er begyndt at glæde mig til på torsdag, til trods for at det indtil for bare få dage siden ikke var et spil jeg decideret så frem til - omend jeg nok regnede med at købe det, bare for at se hvad det var for noget.

Jeg kunne egentlig også godt tænke mig at prøve det medfølgende MGO igen. Jeg var alt andet end imponeret af betaen - det føltes efter min mening tungt og klodset - men jeg brugte på den anden side heller ikke meget mere en times tid før jeg droppede det.
Og der er jo stadig et par uger til Battlefield: Bad Company .

*snøft* jeg kom med samme anbefaling i selvsamme tråd for flere dage siden

anyway, må indrømme at jeg også er begyndt at glæde mig en hel del til torsdag har prøvet at "lade være" pga. jeg har en eksame snart, meeeen mon ikke der liiige bliver tid til noget MGS4 alligevel xD

mht. MGO fik jeg ligesom amorbavian heller aldrig prøvet betaen pga. update problemer.. prøvede også lige bad company demoen i dag, IKKE imponeret! så hellere bruge pengene på noget andet og fortsætte med CoD4 ^^ måske hvis styringen var ligesom CoD4, der har jeg ikke problemer med "hardware acceleration" ved bevægelse med analogen :S
Til top
Miths Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2008 kl. 19:12
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Jeg må tilstå at jeg nu efterhånden næsten er begyndt at glæde mig til på torsdag, til trods for at det indtil for bare få dage siden ikke var et spil jeg decideret så frem til - omend jeg nok regnede med at købe det, bare for at se hvad det var for noget.

Same here. Jeg var dog sindsyg skuffet og fik aldrig prøvet det online. Det gik bare FOR LANGSOMT med de opdateringer (der var vist to da jeg downloadede for at prøve). Ved ikke hvad fanden der var galt.

BC er godt nok ikke noget for mig efter traileren. Det går ned ad bakke for serien. Kunne dog godt lide humoren og ironien i spillet. Man kan vel kalde den for FPS arcade spil?

Jeg har liget siddet og spillet Bad Company demoen igen i en halv times tid - og jeg synes virkelig at det er fantastisk.
Singleplayerdelen er jeg ligeglad med, men multiplayer er godt nok kamp i en noget større skala end i CoD4, og jeg er i hvert fald hooked .

Jeg har godt nok set meget brok på det officielle forum, så det kan godt være at det bare er fordi online shooters er noget nyt for mig (har aldrig rigtig brudt mig om genren i de mange år jeg var PC gamer - det har ændret sig med CoD4 på PS3'en), at jeg ikke ser evt. mangler i forhold til tidligere spil i serien.
Brokkeri til trods, det lader da heldigvis også til at der er mange som mig der glæder sig til den 26., og da vi jo ikke ligefrem er overrendt med gode online shooters på PS3'en (jeg var dum nok til at smide penge ud på både Haze og Quake Wars, til trods for at jeg havde læst anmeldelserne ), så mon ikke Bad Company bliver en af de populære - i det mindste indtil september hvor SOCOM: Confrontation dukker op.
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2008 kl. 19:00
Så er det i morgen det sker
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2008 kl. 21:33

Jeg fik opkald fra EBgames på min tlfsvarer at jeg spillet er kommet og jeg ku hente det...mystisk...jeg var dog på arb. og tlf. var løbet tør. Hvor uheldigt! Ellers havde jeg haft spille nu...

Og Anima, endelig skiftede du billede. Ved ikke hvorfor, men det andet du havde havde underlig virkning på mig. På en gang var den skide fed og mærkeligt irriterende!  Det er ligesom den "baby" snakkede til mig..Og det er ikke fordi jeg er skæv

BORING!
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 7>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu