|
8x DIY 18" subs - Worklog |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Forfatter | |||
Gargazol ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Maj-2014 Sted: Fensmark Status: Offline Point: 48 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Ah ok, kunne være fedt men det er lige langt nok :)
|
|||
![]() |
|||
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
||
Jeg troede ikke at der var andre som brugte DIYSG, har lige selv bygget lidt Cinema 10 og 15" Sub.
Men velkommen i klubben ![]() |
|||
![]() |
|||
Gargazol ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Maj-2014 Sted: Fensmark Status: Offline Point: 48 |
||
Lækkert at se flere kits fra dem her i DK.
Ser godt ud, omend en smule "klodset" fordi de er så dybe. Kan være det er billedet der giver den effekt. Har du planer om en falsk væg så de kan side plant? Hvordan har du hængt dine subs op på vægen, og har du nogen problemer med vibrationer fra dem deroppe? Har nemlig selv tænkt tanken om at hænge dem op, men det er 120kg, så ved ikke om jeg tør
Redigeret af Gargazol - 22-Juli-2016 kl. 14:35 |
|||
![]() |
|||
submaniac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 471 |
||
Sejt! Hvordan opleves center uden for sweetspot placeret på den måde?
|
|||
![]() |
|||
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
||
Mine er 27 cm + er lidt højere og bredere end orginalt, samt jeg har tunet basport lidt dybere. Når jeg sænker mit Lærred (21:9 på 280cm bredde) til projektor så bliver hele væggen "plan" Har ingen problemer med vibrationer, men mine sub vejer også "kun" 40kg. Er sat op med 6 store Franske skruer og Fronter er opsat med 2 Franske skruer. Der er skum underlag imellem væg og Højttalere. |
|||
![]() |
|||
||
Center er ca. 20 cm ved siden af sweetspot pga. døren men ikke noget der kan høres. |
|||
![]() |
|||
||
Kan da lige vise med lærred nede og fra siden
![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
submaniac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 471 |
||
Jeg tænkte mere på SEOS hornet som er lodret, men fint at det ikke betyder noget i sweetspot. Spredningen til siderne er dog mere begrænset, samt udfasning mellem woofers. Jeg har sidepladser +-1.3m fra sweetspot, så jeg er hvert fald afhængig af jævn spredning hen over lyttepositionen.
|
|||
![]() |
|||
||
Okay
Jeg sidder ca. 5m fra lærred og har også ca. +-1.3m sweetspot, hvis man kan høre forskelle fra SEOS hornet så er du Superman. Jeg har brugt Onlinegenerator til at fintune nogle frekvenser, lige fra 20HZ - 20Khz (eller op til 14Khz som jeg kan høre) Og hvis jeg bevæger mig fra side til side i sweetspot området er der nul forskel Redigeret af Pony65 - 22-Juli-2016 kl. 17:40 |
|||
![]() |
|||
||
Hvem brugte du egentlig mht fragt? Jeg brugte Jetcarrier sidst som egentlig fungerer ok, men ville da lige høre om du havde fundet billigere måder at få fragtet det til DK på?
|
|||
![]() |
|||
||
Jeg brugte ShopUSA De har ikke direkte priser, men blot en beregner på dere side. Jeg har prøvet lidt frem og tilbage, og får det til at koste 250 i start gebyr, og så 445Kr for hver 400USD man køber for. Jeg kendte faktisk ikke andre. Hvad tager Jetcarrier?
|
|||
![]() |
|||
||
Kan ikke helt huske det, skal lige finde mine faktura frem igen. De har også en prisliste på deres hjemmeside. Umiddelbart lyder det relativt ens, hvert fald ikke dyrere hos Jetcarrier.
Skal bruge de 8 x Volt 10 LX versionen....mine små SAT42 fra Dynaudio kan ikke rigtig følge med længere!:)
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |