Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
slettet.18124
--
Oprettet: 13-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 781
|
Sendt: 14-November-2008 kl. 20:31 |
-
Redigeret af Jan.Larsen - 26-Januar-2009 kl. 14:13
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 24781
|
Sendt: 14-November-2008 kl. 20:35 |
Jan.Larsen skrev:
flemming larsen skrev:
fuck. det har jeg da slet ikke lagt mærke til, at det bliver dyrere når man laver det om.
nu har jeg selv lige bestilt supernatural, da den var billigst der. men det skal jeg da lige have tjekket.
|
Da jeg startede med at købe hos dem for en del år siden, var der ingen problemer med at bestille og betale i £, men en dag jeg var inde og bestille, fik jeg besked på at de ikke kunne levere til min adresse, så at de havde lavet det om til Euro for lande udenfor England, så kunne de godt levere ved at vælge i Euro, tror det har med portoen at gøre.
|
det er da irriterende.
jeg fandt lige ud af at supernatural steg med 50kr når det bliver euro.
|
Mvh Flemming Larsen
|
|
bony
Super bruger
Oprettet: 15-August-2007
Sted: Fredensborg
Point: 354
|
Sendt: 14-November-2008 kl. 20:53 |
Man skal også lige huske på, at man kan risikerer at skulle betale told af pakker fra Play. Derfor kan det hurtigt blive endnu dyrere og med endnu større ventetid end normalt.
|
—
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 14-November-2008 kl. 21:17 |
bony skrev:
Man skal også lige huske på, at man kan risikerer at skulle betale told af pakker fra Play. Derfor kan det hurtigt blive endnu dyrere og med endnu større ventetid end normalt. |
det skal man jo ved de fleste derovre fra. men når det er 1 af 200 pakker, så er jeg sku ligeglad.
|
Mvh Flemming Larsen
|
|
Palmolive
Bruger
Oprettet: 25-Oktober-2004
Point: 177
|
Sendt: 14-November-2008 kl. 21:41 |
Naiera skrev:
Der kommer én udgave af filmen på Blu-ray, og den har TrueHD i alle regioner. TrueHD kan i øvrigt være ligeså tabsfrit som DTS-HD MA, så hvorfor det er så vigtigt med dét, forstår jeg egentlig ikke...
|
Okay, jeg troede at der normalt var væsentlig kvalitetsforskel på TrueHD og dts-HD, da ikke alt jeg har hørt i TrueHD har været lige godt. Men hvis de principielt burde være lige gode (tabsfri) har jeg ingen præferencer (længere)... :o)
|
Samsung 52M87, H3126 | Denon DVD-3800BD (kodefri), AVR-4308 | Marantz SA-11S2 | Zune 80GB, ZuneHD 32GB
|
|
Naiera
Platin medlem
Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12335
|
Sendt: 15-November-2008 kl. 01:31 |
På nær noget 'dialogue normalization' der kan gøre TrueHD-lydspor lidt flade i udtrykket, er der ingen forskel. Den forskel du hører, kommer fordi dem der har mixet de DTS-HD MA-lydspor du har hørt, har været bedre til at udføre deres arbejde.
|
|
RenisseD
Bruger
Oprettet: 26-Marts-2007
Point: 70
|
Sendt: 15-November-2008 kl. 11:13 |
flemming larsen skrev:
bony skrev:
Man skal også lige huske på, at man kan risikerer at skulle betale told af pakker fra Play. Derfor kan det hurtigt blive endnu dyrere og med endnu større ventetid end normalt. |
det skal man jo ved de fleste derovre fra. men når det er 1 af 200 pakker, så er jeg sku ligeglad.
|
Så må jeg godt nok ha' været uheldig... Jeg købte min allerførste Blu-ray skive (Hulk) hos Play, til 20,50 € inkl. porto.. så langt så godt, men så kom der lige en told-seddel med på kr. 189,-
Det blev sgu' en dyr skive!!!
|
|
slettet.18124
--
Oprettet: 13-Januar-2008
Point: 781
|
Sendt: 15-November-2008 kl. 13:49 |
-
Redigeret af Jan.Larsen - 26-Januar-2009 kl. 14:13
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 15-November-2008 kl. 13:51 |
RenisseD skrev:
flemming larsen skrev:
bony skrev:
|
Så må jeg godt nok ha' været uheldig... Jeg købte min allerførste Blu-ray skive (Hulk) hos Play, til 20,50 € inkl. porto.. så langt så godt, men så kom der lige en told-seddel med på kr. 189,-
|
så se sådan på det, at nu sker der nok ikke noget de næste 199 gange.
|
Mvh Flemming Larsen
|
|
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 15-November-2008 kl. 14:02 |
flemming larsen skrev:
RenisseD skrev:
flemming larsen skrev:
bony skrev:
|
|
så se sådan på det, at nu sker der nok ikke noget de næste 199 gange.
|
Og det tør du godt garantere?
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 15-November-2008 kl. 14:07 |
der er aldrig nogen garantier, men jeg taler ud fra egen erfaring.
|
Mvh Flemming Larsen
|
|
pgrundl
Super bruger
Oprettet: 20-Juni-2008
Point: 460
|
Sendt: 15-November-2008 kl. 14:30 |
Her op til jul er det anderledes. De (tolderne) lavede samme stunt sidste jul (razzia). Der er langt større risiko lige for tiden end ellers.
|
|