recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - -
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket-

Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked
Palmolive Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 177
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2008 kl. 23:44
Med hensyn til din receiver kan det tænkes at menupunktet først kommer frem når den rent faktisk får TrueHD input, sådan er det ihvertfald på min Denon.
Samsung 52M87, H3126 | Denon DVD-3800BD (kodefri), AVR-4308 | Marantz SA-11S2 | Zune 80GB, ZuneHD 32GB
Til top
A_Nielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2008
Point: 754
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2008 kl. 07:52
Oprindeligt skrevet af bony bony skrev:

Oprindeligt skrevet af A_Nielsen A_Nielsen skrev:

Meget vigtigt - slå denne funktion fra i din afspiller. Synes også lyden var meget flad og lav i Transformers, da jeg havde DRC slået til på min PS3. Da jeg slog DRC - voila, og pludselig var lyden i Transformers overvældende, og sindsyg god

Hvor fandt du den indstilling på PS3? Jeg har lige kigget i alle menuerne og jeg kunne ikke finde nogen "DRC" eller "Dynamic Range Control" på den?

Heller ikke på Onkyoen, for den sags skyld. Så hvis der er nogen der ved om dette er en feature på 606'eren man kan slå fra, må de meget gerne sige til. Det er ret essentielt om man rent faktisk gør brug af de lækre lydformater eller om man bare snyder sig selv.

Det skal slås fra på PS3'en. Du skal ind BD/DVD indstillinger, og så ned til BD/DVD Dynamic Range Control (ligger tredje sidst i menuen)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2008 kl. 07:54
Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Oprindeligt skrevet af A_Nielsen A_Nielsen skrev:

Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Vær opmærksom på at Transformers (og Iron Man) slår Dynamic Range Control til hvis din afspiller eller receiver står til Auto.

Måske er det derfor du mangler dynamik.

Meget vigtigt - slå denne funktion fra i din afspiller. Synes også lyden var meget flad og lav i Transformers, da jeg havde DRC slået til på min PS3. Da jeg slog DRC - voila, og pludselig var lyden i Transformers overvældende, og sindsyg god

Kan man så bare slå drc fra hele tiden eller gør det noget godt nogen gange?

For hvis ikke det gør noget godt på noge tidspunkt så vil jeg da sætte det på off istedet for auto

Slå det helt fra - synes ikke det har imponeret mig på nogle måder.
Til top
slettet.18124 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 13-Januar-2008
Point: 781
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2008 kl. 12:15

-

Redigeret af Jan.Larsen - 26-Januar-2009 kl. 14:12
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2008 kl. 12:41
Oprindeligt skrevet af Jan.Larsen Jan.Larsen skrev:

Ja, så fik jeg en mail fra zavvi, de har slettet min ordre, så de dukker ikke op nu hvor de har lukket ned.

Så bestil den hos amazon.co.uk -det har jeg gjort
Til top

Besvar Besvar Side  <1 456

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu