recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - A-110 + netværk i huset?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketA-110 + netværk i huset?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Exxtreme Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Skagen
Status: Offline
Point: 1091
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2008 kl. 11:22
Jo du kan godt bruge bittorrent for fuld knald... Men FTP går som skrevet ret langsomt...
Til top
oo27 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2006
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 1465
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2008 kl. 20:47

Et par yderligere spørgsmål.

1. Er der problemer vedr. skærmopløsning? Har et 5080XD med 1366x768 og så i en tråd på avforums at der var lidt problemer med brede sorte striber i siderne?

2. Er der en nem guide til at installere YAMJ på den, da jeg gerne vil have den visuelle oplevelse af indexerede film.

3. Hvilken 1TB disk anbefales generelt til intern montering

4. Kan jeg senere udbygge med fx Squeezebox til lyd i stue, køkken, sovevær og kontor? kan ikke se om den understøtter slimserver

LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Status: Offline
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2008 kl. 21:21
Oprindeligt skrevet af tom&sonja tom&sonja skrev:

Så det vil sige at selv om at man har en 10/10 forbindelse vil man altså ikke kunne udnytte den effektivt med FTP og bittorrent?


10/10 er intet problem. Husk at det er Mbit mens de tal som jeg angav for overførselshastigheden er mega byte per sekund (MB/sec).
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
tom&sonja Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 26-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 34
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2008 kl. 10:49


10/10 er intet problem. Husk at det er Mbit mens de tal som jeg angav for overførselshastigheden er mega byte per sekund (MB/sec).
[/QUOTE]

Nå ja det ville jo hjælpe hvis man ellers kunne læse! Tak

Hvordan foregår styringen egentlig når den skal bruges til FTP og Bittorrent? Kan man gøre det via computer eller er det på tv skærmen med fjernbetjeningen? Hvis det er det sidste kan man så sætte tastatur og mus til? 

Håber ikke det gør noget at jeg låner din tråd 0027

Til top
Exxtreme Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Skagen
Status: Offline
Point: 1091
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2008 kl. 12:25
Bittorrent kan opsættes og styres både fra en computer i dit netværk eller fra tv'et med fjernbetjeningen...

FTP opsættes fra tv'et med fjernbetjeningen...
Til top
LBA75 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-September-2006
Status: Offline
Point: 484
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2009 kl. 13:24
Oprindeligt skrevet af oo27 oo27 skrev:

Hey.

Er ved at være lidt træt af mit setup med PS3 pt. Jeg vil derfor udskifte PS3 til en PCH A-110 og en alm. dvd afspiller.

 

Hej

Vil du fortælle hvad du er træt af med dit PS3 setup?

 

Mvh

LBA75

Til top
oo27 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2006
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 1465
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2009 kl. 17:34
Oprindeligt skrevet af LBA75 LBA75 skrev:

Oprindeligt skrevet af oo27 oo27 skrev:

Hey.

Er ved at være lidt træt af mit setup med PS3 pt. Jeg vil derfor udskifte PS3 til en PCH A-110 og en alm. dvd afspiller.

 

Hej

Vil du fortælle hvad du er træt af med dit PS3 setup?

 

Mvh

LBA75

Jeps.

Primært bruger jeg den til at se film, dvd, xvid etc. Er lidt træt af:

1. Bliver varm = blæser går i gang = larm når den står bag en lukket låge (hvilket er absolut nødvendigt med unger på halvandet og 3 år).

2. Bruger for meget strøm til mit forbrug.

3. Super god responsiv BD remote, men træls jeg ikke kan få den integreret med min Harmony 895 og gider ikke bruge 4-500 kr. på en adaptor der måske/måske ikke virker.

4. Kun set 4 BD film siden jeg fik den og ikke ét spil, så jeg udnytter den ikke ordentligt.

5. Synes det er en skam der ikke håndterer MKV over streaming, det er det eneste behov jeg har på den front.

Jeg synes PS3 er super mht. hastigheden i menuer og load tider etc. mht. dvd og BD men når jeg primært ser DVD´er er den overkill og ikke super egnet til mit nuværende behov.

 

LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu