recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Adgang til kodede kopier af kanaler med kort?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Adgang til kodede kopier af kanaler med kort?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
4321 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 4321 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Adgang til kodede kopier af kanaler med kort?
    Sendt: 24-April-2012 kl. 16:01
Hej. Jeg har Yousee og mellempakken. Jeg modtager TV digitalt direkte på mine to tv via DVB-C.
Af og til har jeg problemer med, at nogle af kanalerne falder ud, og jeg tænker derfor: 

Hvis jeg får et par kort fra Yousee, eksempelvis med nogle ekstrakanaler, vil disse kort så give adgang til de kodede udgaver af de kanaler jeg allerede har betalt for?

Eksempelvis sendes både Kanal 4 og Kanal 9 i både kodede og ukodede versioner.

På forhånd tak.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 24766
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2012 kl. 16:32
Ja, hvis du får et kort i, så kan du se både de kodede og ukodede udgaver af bla. de kanaler du nævner.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2012 kl. 17:29
Det kunne vel ikke istedet være signalet, der er noget i vejen med? Fordi, når både kanal 4 og kanal 9 ER i Mellempakken, burde de ikke falde ud?

Eller, det er måske slet ikke disse kanaler, som falder ud?

Redigeret af turbo2 - 24-April-2012 kl. 17:40
Til top
4321 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 4321 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2012 kl. 17:38
Det kunne meget vel være. Det har ikke været et problem før for nylig, og kun på det ene TV.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2012 kl. 17:42
Husk også på, at YouSee for nyligt havde noget brok med deres udstyr - teknik svigter jo - og gerne på de værst tænkelige tidspunkter...
Til top
4321 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 4321 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2012 kl. 17:46
Min tanke omkring kort kommer af, at jeg alligevel overvejer at få Investigation Discovery, som er en ekstra kanal der kræver kort. Hvis det som Flemming Larsen skriver er muligt, at se de kodede kopier af de kanaler man allerede har betalt for med samme kort, så er der jo en form for redundans i og med det så er muligt at zappe over på den anden udgave af kanalen.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2012 kl. 17:49
Nu har jeg Ekstrakanaler med programkort, og det slipper ikke kanaler i kodede versioner igennem - kun dem, jeg har betalt EKSTRA for, får lov at slippe ind på skærmen.

Men hvilke kanaler driller så?
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2012 kl. 17:54
Ja, jeg har altså kanal 4, canal 9 og alle de kanaler flere steder. Piller jeg kortet ud, så kan jeg ikke se dem.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2012 kl. 17:57
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Ja, jeg har altså kanal 4, canal 9 og alle de kanaler flere steder. Piller jeg kortet ud, så kan jeg ikke se dem.

Med modul, købt hos YouSee?
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2012 kl. 18:11
Oprindeligt skrevet af turbo2 turbo2 skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Med modul, købt hos YouSee?
Ja, det er det. De er 2-3 år gamle. Det er jo ikke kanaler, som jeg ikke har i min pakke i forvejen.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2012 kl. 18:23
Det er så underligt, at mit kort ikke opfører sig på samme måde - det slipper kun de 5 Ekstrakanaler ind.

Når jeg spørger til brugeren "4321" om, hvilke kanaler, som driller, kunne det jo være fordi, der også ryger et par Fuldpakkekanaler med - hvem ved?
Til top
4321 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 4321 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2012 kl. 18:50
Problemet opstår primært på Kanal 4, men af og til også på Zulu.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu