|
Adgang til kodede kopier af kanaler med kort? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
4321
Ny bruger Oprettet: 13-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 24-April-2012 kl. 16:01 |
|
Hej. Jeg har Yousee og mellempakken. Jeg modtager TV digitalt direkte på mine to tv via DVB-C.
Af og til har jeg problemer med, at nogle af kanalerne falder ud, og jeg tænker derfor: Hvis jeg får et par kort fra Yousee, eksempelvis med nogle ekstrakanaler, vil disse kort så give adgang til de kodede udgaver af de kanaler jeg allerede har betalt for? Eksempelvis sendes både Kanal 4 og Kanal 9 i både kodede og ukodede versioner. På forhånd tak.
|
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, hvis du får et kort i, så kan du se både de kodede og ukodede udgaver af bla. de kanaler du nævner.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det kunne vel ikke istedet være signalet, der er noget i vejen med? Fordi, når både kanal 4 og kanal 9 ER i Mellempakken, burde de ikke falde ud?
Eller, det er måske slet ikke disse kanaler, som falder ud? Redigeret af turbo2 - 24-April-2012 kl. 17:40 |
||
4321
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det kunne meget vel være. Det har ikke været et problem før for nylig, og kun på det ene TV.
|
||
bruger udmeldt 23
Funktioner
Tak(0)
|
|
Husk også på, at YouSee for nyligt havde noget brok med deres udstyr - teknik svigter jo - og gerne på de værst tænkelige tidspunkter...
|
||
4321
Funktioner
Tak(0)
|
|
Min tanke omkring kort kommer af, at jeg alligevel overvejer at få Investigation Discovery, som er en ekstra kanal der kræver kort. Hvis det som Flemming Larsen skriver er muligt, at se de kodede kopier af de kanaler man allerede har betalt for med samme kort, så er der jo en form for redundans i og med det så er muligt at zappe over på den anden udgave af kanalen.
|
||
bruger udmeldt 23
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu har jeg Ekstrakanaler med programkort, og det slipper ikke kanaler i kodede versioner igennem - kun dem, jeg har betalt EKSTRA for, får lov at slippe ind på skærmen.
Men hvilke kanaler driller så?
|
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, jeg har altså kanal 4, canal 9 og alle de kanaler flere steder. Piller jeg kortet ud, så kan jeg ikke se dem.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
bruger udmeldt 23
Funktioner
Tak(0)
|
|
Med modul, købt hos YouSee?
|
||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, det er det. De er 2-3 år gamle. Det er jo ikke kanaler, som jeg ikke har i min pakke i forvejen.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
bruger udmeldt 23
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er så underligt, at mit kort ikke opfører sig på samme måde - det slipper kun de 5 Ekstrakanaler ind.
Når jeg spørger til brugeren "4321" om, hvilke kanaler, som driller, kunne det jo være fordi, der også ryger et par Fuldpakkekanaler med - hvem ved?
|
||
4321
Funktioner
Tak(0)
|
|
Problemet opstår primært på Kanal 4, men af og til også på Zulu.
|
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |