Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
nitrotg
Guld medlem
Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1366
|
Emne: advarelse mod Cdon.com Sendt: 26-Oktober-2007 kl. 19:27 |
Ville lige fortælle min lille historie jeg har haft med cdon den seneste stykke tid..
Det startede med jeg havde bestilt en film der inde som jeg fik efter ca 1½ uge.. troet jeg da.. for brevet/pakken var tom og uden nogen for for film.. kun en regning..
Og da man ikke kan ringe til cdon men kun skrive email gjorde jeg så det og forklarede hvad jeg (ikke) havde modtaget.
Der gik så et par dage og jeg fik en mail tilbage hvor hun skrev at hun ville få kontakt til lageret og få dem til at sende mig en ny. fint nok tænkte jeg bare filmen snart kom..
Der gik så yderligere 2 uger og ingen film så tænkte jeg f... det og så smuttede jeg i blockbuster og købte den..
Så her for et par dage siden fik jeg så en rykker for den film jeg aldrig har modtaget. så skriver self til dem igen og efter lidt mail frem og tilbage for jeg så denne mail i dag
Hej Thomas,
Idet vi allerede har sendt dig to forsendelser, kan vi desværre ikke sende dig mere.
Såfremt du vil undgå en evt. inkasso-sag, vil jeg på det kraftigeste foreslå at du betaler denne faktura.
Der er desværre ikke mere vi kan gøre i denne sag.
Med venlig hilsen
Elisabeth
Kundeservice CDON.COM
Kan kun sige at dette er sidste gang jeg nogensinde har med det firma at gøre og håber at jeg er den eneste der er blevet røvrent af det firma på den måde
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
musicus
Guld medlem
Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Østjylland
Point: 2149
|
Sendt: 26-Oktober-2007 kl. 19:36 |
Wow. Jeg har selv handlet en del med CDON.com uden problemer, men dette lyder da bestemt ikke godt!
|
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930
2x Toshiba HD-XE1,
Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500
Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800
2x DVDO Edge
|
mortenkn
Super bruger
Oprettet: 30-December-2004
Point: 323
|
Sendt: 26-Oktober-2007 kl. 21:59 |
Har handlet hos dem i seks år, uden problemer. Det hjælper selvfølgelig ikke dig. Jeg syntes du skal bede om et track & trace nummer, der beviser pakken er sendt og modtaget (der kan man, ihvertfald hos Post Danmark, også se hvad pakken er vejet til). Cdon siger nok det er sendt som et brev, men det er jo så deres fejl! Du skal have din film...
Hilsen Morten
|
Ebolaebola
Bruger
Oprettet: 23-Juli-2007
Point: 239
|
Sendt: 26-Oktober-2007 kl. 22:11 |
Jeg har også kun haft problemer med CDON...
|
Sandal
Guld medlem
Oprettet: 19-November-2006
Point: 2585
|
Sendt: 26-Oktober-2007 kl. 22:15 |
nitrotg skrev:
Såfremt du vil undgå en evt. inkasso-sag, vil jeg på det kraftigeste foreslå at du betaler denne faktura. |
BETAL ikke den regning! Det er forhandleren der har ansvaret for, at produktet ikke kommer frem til kunden, altså skal cdon.com bevise, at du HAR modtaget filmen, før de kæve nogle penge fra dig. Det skal de også bevise på inkassokontoret.
Redigeret af Sandal - 26-Oktober-2007 kl. 22:16
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
nitrotg
Guld medlem
Oprettet: 23-Maj-2007
Point: 1366
|
Sendt: 26-Oktober-2007 kl. 22:39 |
den pakke jeg fik som var tom blev sendt som brev.. så ingen t&t nummer..
Har ikke tænkt mig at betale den regning.. så vil jeg hellere smide pengene i toilettet..
Nu må vi se om de sender den videre til incasso.. men det der er mest irretterene er at man ikke kan få personlig kontakt.. at alt går gennem email som de er flere dage om at svare på
|
Radiomanden
Platin medlem
Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
|
Sendt: 26-Oktober-2007 kl. 22:53 |
Hvorfor i alverden betalte du ikke med kreditkort, så havde tingene set anderledes ud.
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
mortenkn
Super bruger
Oprettet: 30-December-2004
Point: 323
|
Sendt: 26-Oktober-2007 kl. 22:58 |
nitrotg skrev:
den pakke jeg fik som var tom blev sendt som brev.. så ingen t&t nummer.. |
Så er det Cdon der har et problem! Det er op til dem at bevise, du har modtaget filmen. Hvis de ikke kan de, må de sende filmen igen som en pakke. Betal i øvrigt ikke regningen, før du har fået filmen! Inkassofirmaet vil heller ikke slæbe dig i retten, hvis Cdon ikke har orden i tingene.
|
Sandal
Guld medlem
Oprettet: 19-November-2006
Point: 2585
|
Sendt: 26-Oktober-2007 kl. 22:58 |
Radiomanden skrev:
Hvorfor i alverden betalte du ikke med kreditkort, så havde tingene set anderledes ud. |
Hvordan havde tingene set anderledes ud? Det havde intet ændret i denne sag.
Redigeret af Sandal - 26-Oktober-2007 kl. 23:00
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
Tue73
Bruger
Oprettet: 10-September-2006
Point: 71
|
Sendt: 26-Oktober-2007 kl. 23:47 |
har været ude for det samme,bare jeg fik de forkerte dvder istedet. jeg blev truet med inkasso.Nu kan jeg ikke handle på kredit,/faktura, kun betalingskort,og så er det ikke sikker de sender det rigtige. jeg handler kun hos AxelMusic.dk fremover. der får jeg hva jeg bestiller, cdon har en skodsupport og de fatter - i en email
Redigeret af Tue73 - 26-Oktober-2007 kl. 23:53
|
Tue Jakobsen
|
Pade2204
Guld medlem
Oprettet: 10-Maj-2005
Point: 1048
|
Sendt: 27-Oktober-2007 kl. 00:51 |
jamen hvad ville en track and trace nummer da ha gjort... man skriver da under alligevel, og først derefter ser man at lortet er tomt. Så kan de jo stadigvæk sige at du har modtaget varen...
Men held og lykke med cdon.com ! Skriv lige hvad det ender med!
|
Radiomanden
Platin medlem
Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
|
Sendt: 27-Oktober-2007 kl. 10:19 |
Der er ingen underskrift, når man modtager den form for forsendelser. jeg har handlet med firmaet, samt Axel Music og Laserdisken og andre som sender som brev, ingen underskrift ved levering, varerne bliver ikke skannet bare afleveret på adressen. Det er kun pakker der bliver skannet ved levering.
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|