|
Advarsel! Pas på med at handle med Call Me. |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-Oktober-2012 kl. 21:32 |
|
Upload lige billederne ,så vi kan se hvad problemerne kan være med den nye Iphone5 .
|
||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du burde melde dem til forbrugerrådet, og tag Apple med i sagen, hvis de virkelig har udtalt det til teleselskaberne. Svineri!
|
||
Brianigenigen
Guld medlem Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Takker for advarslen. Blir mere og mere overbevist om at jeg køber den i elganten, OG pakker den op på stedet, og er den ikke OK, så tager jeg den ikke med mig :)
|
||
iceman24
Guld medlem Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
nu arbejder jeg i en anden Telekæde og der har vi fået samme ting af vide... det samme gældte også 4 og 4S
apple har ikke DOA ombytning de skal sendes ind også bytter de dem derinde... Egentlig ikke særlig fedt hvis en kunde kun har haft sin mobil få dage eller timer inden der er noget galt... det er bare ikke godt nok.. synes personlig det er for dårligt... viser desværre bare endnu engang Apple føler sig hævet over andre... |
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24773 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
||
mkirkelund
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har selv arbejdet ved flere teleselskaber. Fælles for dem alle er at de bukker sig og hiver bukserne ned når Apple kommer ind i billedet.
Fælles for alle andre selskaber er at de ombytter til en ny telefon hvis en kunde for en som er død ved ankomst (DOA), tidsfristen for at indberetter det svinger fra 7-14 dage. Her skal kunden blot henvende sig i en butik for at få en ny med det samme. Har man derimod købt en iPhone SKAL den sendes på værkstedet for at blive ombyttet til en "refurbished" enhed - dette er uanset om den er købt og åbnet i butikken. Problemet er at hvis teleselskaberne ikke følger denne procedure, så hænger de på omkostningerne ved DOA ombytning, hvorimod Apple tager sig af den ved at følge den besværlige procedure. Samtidigt giver Apple kun selskaberne 1 års garanti, hvorimod selskaberne jo gennem den danske købelov giver kunderne 2. Forstår ikke Teleselskaberne ikke står sammen for bedre vilkår overfor Apple. Jeg har set omkostninger i forbindelse med reperationer som teleskabet står på - det er IKKE små tal.
|
||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej ChrisJJ.
Efter det jeg læser tror jeg at du skal lade Teleankenævnet klare det for dig.
Det gør du ved at klage, men du skal have sendt Call Me en klage først?
Fra en underside til http://www.teleanke.dk/
'Du skal sende en klage til teleselskabet. Det skal fremgå klart af brevet, at du vil klage og hvad klagen drejer sig om. Vi anbefaler altid, at henvendelser sker skriftligt.'
Du får klagegebyret på 150 kr retur hvis du får helt eller delvis ret. Hilsen Carsten.
Redigeret af csell - 24-November-2012 kl. 14:22 |
||
tvkartoffel
Guld medlem Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har været ude for noget lignende med nu hedengangne Getmore. Jeg sendte et hunde dyrt kamera tilbage til dem med pakkelabel de selv havde sendt mig. De blev efterfølgende ved med at påstå at de ikke havde registreret at have modtaget pakken, så jeg ikke kunne få mine næsten 10K,- tilbage.
Jeg fik pakken efterlyst hos Post DK via track n trace nummeret på pakke labelen og fik skriftligt besked om at den var udleveret til Getmores PostBox. Med det i hånden kunne jeg klage til e-handelsfonden. Det hjalp og jeg fik i enden mine penge. Jeg ved ikke hvor du kan henvende dig for at få hjælp, eller hvordan retsstillingen evt er hvis den er blevet stjålet på vejen til Callme, eller hos Callme, men det er IMO en god ide at få noget papir på at telefonen i det mindste er udleveret til Callme. MVH |
||
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nemlig, intet nyt her hvad angår Apples kundepleje, og det gælder for alle deres produkter.
|
||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har iøvrigt været ude for tidligere at have behov for at ombytte en ny telefon, det kørte også uden bøvl og som beskrevet ovenfor (har prøvet at få ombyttet både en iphone 5 og en 3GS)
|
||
Mvh
René |
||
TommyF
Guld medlem Oprettet: 26-December-2003 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 625 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så kan de for hel.... da tag og åbne de pakker og se hvad der er i, er de komplet hjælpeløse i den biks.... |
||
the old guy
Bruger Oprettet: 28-Januar-2007 Status: Offline Point: 106 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har også tidligere været kunde hos CallMe. Oplevede generelt ok service men havde så en rigtigt dårlig oplevelse med en i deres kundecenter. Det var så grelt jeg så mig nødsaget til at skrive til kundechefen. Svaret fra ham var at hvis jeg var utilfreds kunne jeg jo bare finde et andet selskab at være kunde i.
Nu er der jo ikke så langt fra ord til handling så er selvfølgelig ikke kunde der mere. Og kan da kun opfordre andre til ikke at vælge dem.
|
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |