|
Advarsel! Pas på med at handle med Call Me. |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
Må indrømme, at jeg er noget overrasket - har altid fået perfekt service hos Callme, også ved reklamationer. Er godt nok et års tid siden at jeg har været kunde der, så det kan jo være gået ned af bakke.
Redigeret af Kasper_J - 24-November-2012 kl. 21:53 |
|
klaushansen
Junior bruger Oprettet: 17-Maj-2012 Sted: Kgs. Lyngby Status: Offline Point: 24 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ærgeligt at du har så store problemer med Call me! Havde selv kæmpe problemer med dem den gang de hed Debitel - de har tydeligvis ikke ændret forretningsgang og gør åbenbart ALT for at kunderne skal have en dårlig oplevelse hos dem! Brugte bla. 1½ år på at komme ud af mit abonnement med dem!!! Jeg kan kun sige: "Hold jer LAAAANGT væk fra Call Me"!!!
|
|
keldp
Guld medlem Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har nu kun haft gode oplevelser med Call Me.
|
|
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12. |
|
Ashanti
Super bruger Oprettet: 07-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 358 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ikke særligt pænt overfor den der får den næste gang...men hvorfor ikke benytte de 14 dages returret?
At Apples produkter har ridser er ikke en fejl i deres verden så produktet fejler jo ikke noget når de modtager den.
|
|
Samsung UE55D8005
Onkyo TX-NR636 Mirage OS³-FS Front LR Mirage OS³-CC Center Mirage OS³-Sats Surrounds Mirage MM-8 subwoofer HUMAX YSR-4000 Nvidia Shield |
|
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du har din kvittering på du har afsendt pakken, så har du jo dit på det tørre. Så det jo PostDK og CallMe der skal finde ud af det indbyrdes.
Har kun gode erfaringer med dem, så skal ikke kunne udtale mig om noget. Men kan sagtens følge dig i at situationen er træls for dig.
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
jj79
Guld medlem Oprettet: 21-August-2010 Sted: Vejen Status: Offline Point: 539 |
Funktioner
Tak(0)
|
Send en email om problemet til deres kundeservice chef - og skriv i bunden at samme email er sendt til kontant - der plejer "mirakuløst" at ske ting og sager når jeg bruger den fremgangsmåde
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Chris. Jeg havde indklaget en sag hvor et skift fra et forudbetalt mobilt bredbånd MEDIUM abonnement hos oister til et andet forudbetalt mobilt bredbånd SMALL abonnement også hos oister gik galt. De sendte mig en mail om at alt var i orden vedrørende det ophørende abonement og at jeg ikke skyldte dem penge, men sendte mig alligevel til Inkasso. I klage formularen refererede jeg til en mail til deres Kundeservice hvor jeg skrev: Jeg modtager emails jeg ikke forstår ...... ( rykkere ). Det aksepterede Teleankenævnets Sekretariat og løste sagen dagen efter jeg indbetalte klage gebyret. Da du skiver at du modtager regninger som bliver til rykkere syntes jeg at du skal klage så hurtig som muligt. Hvis De mangler noget vil de lade dig det vide. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 27-November-2012 kl. 14:10 |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |