recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Advarsel! Pas på med at handle med Call Me.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Advarsel! Pas på med at handle med Call Me.

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2012 kl. 21:53
Må indrømme, at jeg er noget overrasket - har altid fået perfekt service hos Callme, også ved reklamationer. Er godt nok et års tid siden at jeg har været kunde der, så det kan jo være gået ned af bakke.

Redigeret af Kasper_J - 24-November-2012 kl. 21:53
Til top
klaushansen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 17-Maj-2012
Sted: Kgs. Lyngby
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klaushansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2012 kl. 09:51
Oprindeligt skrevet af ChrisJJ ChrisJJ skrev:

Tak for jeres input.

Det jeg gjorde "forkert" da jeg sendte telefonen retur var ikke at bruge Call Me's returlabel. Jeg sendte den med en af post Danmarks almindelige labels. Iflg. en rigtig sød og hjælpsom receptionist hos Call Me så er jeg ikke den eneste der gør det. Problemet er at Call Me åbenbart ikke kan scanne de forkerte labels. Disse pakker med forkert labels gemmer Call Me i op til en måned for at samle sammen og sender dem derefter til deres lager i Sverige. Da jeg talte med receptionisten havde de lige sendt 8 - 10 af disse pakker til lageret i Sverige og det jeg håber er at min er blandt dem. Så det er det jeg går og venter på. Skal ringe til receptionisten på tirsdag da der så er gået en uge.

Syntes nu heller ikke at Post Danmark har været super hjælpsomme i denne sag. Jeg har kun modtaget information om min sag når jeg selv har henvendt mig. Intet om at din sag er nu oprettet eller vi har taget kontakt til Call Me, intet....

Nå men det bliver spændende at se hvad meldingen er på tirsdag. Endnu en gang tak for input.

Ærgeligt at du har så store problemer med Call me! Havde selv kæmpe problemer med dem den gang de hed Debitel - de har tydeligvis ikke ændret forretningsgang og gør åbenbart ALT for at kunderne skal have en dårlig oplevelse hos dem! Brugte bla. 1½ år på at komme ud af mit abonnement med dem!!! Jeg kan kun sige: "Hold jer LAAAANGT væk fra Call Me"!!!
Til top
keldp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Point: 713
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér keldp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2012 kl. 10:20
Jeg har nu kun haft gode oplevelser med Call Me.
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890
BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80    Højtalere
Front : Dali, Mentor 5
Center: Dali Suite C 0.8
Bag:Dali Suite Rear.
Sub: Dali S 12.
Til top
Ashanti Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-September-2008
Point: 358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ashanti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2012 kl. 10:41
Ikke særligt pænt overfor den der får den næste gang...men hvorfor ikke benytte de 14 dages returret?

At Apples produkter har ridser er ikke en fejl i deres verden så produktet fejler jo ikke noget når de modtager den.
Samsung UE55D8005
Onkyo TX-NR636
Mirage OS³-FS Front LR
Mirage OS³-CC Center
Mirage OS³-Sats Surrounds
Mirage MM-8 subwoofer
HUMAX YSR-4000
Nvidia Shield
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2012 kl. 12:59
Hvis du har din kvittering på du har afsendt pakken, så har du jo dit på det tørre. Så det jo PostDK og CallMe der skal finde ud af det indbyrdes. 

Har kun gode erfaringer med dem, så skal ikke kunne udtale mig om noget. Men kan sagtens følge dig i at situationen er træls for dig.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
jj79 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-August-2010
Sted: Vejen
Point: 539
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jj79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2012 kl. 13:43
Send en email om problemet til deres kundeservice chef - og skriv i bunden at samme email er sendt til kontant - der plejer "mirakuløst" at ske ting og sager når jeg bruger den fremgangsmådeConfused
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Point: 4697
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2012 kl. 13:59
Hej Chris.

Jeg havde indklaget en sag hvor et skift fra et forudbetalt mobilt bredbånd MEDIUM abonnement hos oister til et andet forudbetalt mobilt bredbånd SMALL abonnement også hos oister gik galt. De sendte mig en mail om at alt var i orden vedrørende det ophørende abonement og at jeg ikke skyldte dem penge, men sendte mig alligevel til Inkasso. I klage formularen refererede jeg til
en mail til deres Kundeservice hvor jeg skrev: Jeg modtager emails jeg ikke forstår ......
( rykkere ).

Det aksepterede Teleankenævnets Sekretariat og løste sagen dagen efter jeg indbetalte klage gebyret.

Da du skiver at du modtager regninger som bliver til rykkere syntes jeg at du skal klage så hurtig som muligt. Hvis De mangler noget vil de lade dig det vide.

Hilsen Carsten.

Redigeret af csell - 27-November-2012 kl. 14:10
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu