|
Afbestilling hos Nierle |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |
Dan1
Bruger Oprettet: 28-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
Sendt: 07-Juni-2005 kl. 12:36 |
Ok, fremgik ikke helt af dit første indlæg. Det kunne jo være de havde lavet en simpel fejl, og så ska de selvfølgelig have en chance for at godtgøre det. Held og lykke |
|
2jur
Super bruger Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 264 |
Sendt: 07-Juni-2005 kl. 12:56 |
Du kan også få posten til at anmelde pakken, hvis den (Pakken) ikke er afhentet inden 8 dage, bliver den sendt retur. Du kan ikke komme til at betale for noget du ikke har modtaget. Idag er der stregkoder på pakker, så ved man om nogen har eller ikke har modtaget en pakken. |
|
Johnny37
Bruger Oprettet: 25-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
Sendt: 07-Juni-2005 kl. 13:03 |
Jeg har tidligere sendt mail til dem, men det skal være på engelsk og har fået svare begge de gange jeg har skrevet.
|
|
clausewitz
Guld medlem Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1115 |
Sendt: 07-Juni-2005 kl. 13:43 |
Hej 2jur "..anmelde pakken". Den forstår jeg ikke lige. "Du kan ikke komme til at betale for noget du ikke har modtaget". Problemet er at de vist har trukket pengene. Har talt med banken igen de siger at jeg skal skrive til Nierle igen og sige at jeg ikke ønsker at modtage pakken samt give dem 14 dage til at returnere beløbet derefter vil banken tage affære. Det skulle kræve en masse papirarbejde efterfølgende (også for mig) ifølge dem. Claus Claus
Redigeret af clausewitz |
|
Johnny37
Sendt: 07-Juni-2005 kl. 14:29 |
Hvorfor køber du ikke bare de skiver???? Du har vil ikke købt 1000 stk. |
|
clausewitz
Guld medlem Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1115 |
Sendt: 07-Juni-2005 kl. 14:32 |
Nej men 300 fordi jeg troede det var et fund. Claus |
|
Johnny37
Sendt: 07-Juni-2005 kl. 14:39 |
Kan ikke forstå du ikke bruger dem, de er i god kvalitet :-) bruger dem i mine NEC/Pioneer dvd brænder og i min JVC 30 HDD/DVD optager
|
|
2jur
Super bruger Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 264 |
Sendt: 07-Juni-2005 kl. 15:02 |
En anmeldelse er en blanket postbudet udfylder med dit navn og adresse. Det gør han fx hvis du ikke er hjemme, så kan du hente pakken på poshuset, du kan selvfølgelig også bede ham om at gøre det, hvis du fx vil tænke over om du vil have pakken. Der er ingen tvivl om at du kan få dine penge tilbage, spørgsmålet er måske mere om du gider, det kan blive et langt træk at komme igennem, det vil nok tage nogle måneder. Måske kunne du finde nogen at sælge dem til, sæt dem til salg her i forummet. |
|
clausewitz
Sendt: 07-Juni-2005 kl. 15:42 |
Ser man på DrageMester's links samt kommentarerne på Nierle's fransksprogede side så er skiverne i bedste fald en lotteriseddel. Hvis usikkerheden gør at man også vælger at gemme på andre skiver så står man jo blot med et yderligere økonomisk-, tidsmæssigt- og opbevaringsproblem. Jeg går også ud fra at du vel har svært ved at udtale dig om holdbarheden (i år) af de brændte skiver. Hvor lang tid har du brugt dine skiver? Claus |
|
Johnny37
Sendt: 07-Juni-2005 kl. 16:04 |
Jeg har kun brugt Hyundai skiver i ca. ½ år...... Men syntes bare at når folk brokker sig over deres skiver, så er det bruger fejl eller en firmware update. Men er det ikke kun Fujii og Verbatim som giver garanti på deres holdbarhed? Men deres garanti giver jo kun en ny skive, de dækkker jo ikke det indhold som er på skiven. |
|
clausewitz
Sendt: 07-Juni-2005 kl. 16:45 |
Grunden til at jeg rigtig brokker mig er at jeg synes det er falsk varebetegnelse for ikke at sige direkte svindel at reklamere med at skiverne har mediacode YUDEN000T02 hvilket er et Taiyo Yuden produkt når Nierle nu med stor sandsynlighed godt er klar over at dette ikke er rigtigt. Jeg ved faktisk ikke om Verbatim og Fuji giver garanti på holdbarheden men hvis de gør så er det sikkert udtryk for at de ikke forventer den skal komme i anvendelse særligt ofte. Når jeg ser hvad du skrev i nedenstående tråd så synes jeg da det tyder på at skiverne ikke er så fantastiske hvis de ikke kan brændes ved 8x hastighed. Men er du tilfreds med skiverne så er det da godt. Jeg vil blot være sikker på at jeg kan stole på medierne. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=5304&P N=1&TPN=100 Claus Redigeret af clausewitz |
|
Johnny37
Sendt: 07-Juni-2005 kl. 16:51 |
4 x speed er ikke kun med Hyundai, det er også feks Verbatim Den mediekode du skiver, den står ikke på mine medier :-) IFPI BD11 står der på mine som er købt hos Nierle |
|
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |