|
Afkobling |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
elendil ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Juni-2010 Sted: Lille skensved Status: Offline Point: 467 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Mange tak for alle svarene.
Er det dit link, Strecker? Hvis det er, kunne jeg godt være interesseret. Hvis de nu mod forventning ikke virker, kan de så returneres mod et mindre gebyr? |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
|
ja det er mit link..
vi kan sagtens arrangere en form for returret hvis de ikke lever op til dine forventninger.
|
||
![]() |
||
elendil ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Juni-2010 Sted: Lille skensved Status: Offline Point: 467 |
|
Glimrende. Så vil jeg gerne prøve dem. Jeg ser lige hvordan de originale fødder er sat på wooferen. Kan de afhentes fredag eller lørdag aften?
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
|
Det kan desværre først blive næste uge.
|
||
![]() |
||
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 801 |
|
Bedste afkobling fra trægulvet er hæng dem på væggen det er gjort med HIFI møblerne ved mig. Ellers bor huld i gulvet og skru et rundstål direkte ned i betongulvet under således der er en lille afstand mellem gulv og rundstår = total afkobling.
Hilsen Jonas Bojer |
||
![]() |
||
|
Æv. Først næste weekend eller evt. i løbet af ugen?
Jonas, jeg tror jeg starter med et lidt mindre indgreb :) |
||
![]() |
||
|
I starten af ugen.
|
||
![]() |
||
|
Oki doki. Jeg kontakter dig via PM, når vi når nærmere, så jeg ikke forpester tråden for meget.
|
||
![]() |
||
|
Jeg har nu prøvet Streckers fødder, og de er alt hvad jeg ønskede. Både kønne og velfungerende. De kan anbefales.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Dagens griner, ha ha ha ![]() |
||
![]() |
||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3802 |
|
Han har sikkert siddet stille i nogle dage, det er svært, at komme rundt uden fødder. |
||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||
![]() |
||
|
:)
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |