|
|
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | ||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
|
DVD har heller ikke mere end PAL opløsning.
Redigeret af Naiera - 23-Oktober-2006 kl. 08:14 |
||
![]() |
||
nextgeneration ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 16-September-2006 Status: Offline Point: 1052 |
![]() |
|
Der er masser af opløsning i et PAL signal til at vise et flot billede på en 50". Det er vidst længe siden du har været ude og se på TV, du vil blive overrasket over de nyeste plasma TV ![]() |
||
![]() |
||
Fubar ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
Hej, jeg er spritny bruger, men jeg har set noget der kan hjælpe: http://forums.audioreview.com/showthread.php?t=17978 - det har overbevist mig om at 37" er ok på 2,25 mters afstand- |
||
![]() |
||
Panacea73.dk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
![]() |
|
Tak for info ;-)
|
||
![]() |
||
Bimsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2004 Sted: Sverige Status: Offline Point: 511 |
![]() |
|
Jeg har projektor og 78" lærred på 2,5m afstand. Det var kun i starten jeg syntes det var stort. Man vænner sig hurtigt til størrelsen og når så jeg er tilbage ved min 29" crt, så er det godt nok på med de tykke briller Kvaliteten er forygende selvom det 'kun' er PAL DVD signal man kigger på. Redigeret af Bimsen - 24-Oktober-2006 kl. 14:24 |
||
![]() |
||
snakie ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
|
JEg sidder kun 2 meter fra mit 42 tommer tv og lige nu er det for stort er godt ved 3,2 men har ikke mere plads. til og rykke længere. Jeg troede at det ville virke ok da jeg før havde en 41 tommer 4:3 back projektions tv og der var 2 meter ikke noget problem. Og jo nu sidder jeg skal tæt på og jeg er ved at vænne mig til den store skærm giver bedre biograf oplevelse. Angående dårlig dvd. Har lige købt en dvd afspiller med hdmi udgang der kan give det rette dpi. Og har hørt at der sku komme nyt teknologi der hedder blue ray disc på trapperne. Så mon ikke at vi snart kan få dvd filmene på digital kvalitet nu hvor alle de andre sløver den af på statitonerne og tdc.
|
||
pioneer 4270xa
|
||
![]() |
||
SJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juli-2005 Status: Offline Point: 609 |
![]() |
|
Hmm, det lyder ikke godt. Jeg har bestilt en Pansonic TH-42PV60EH og jeg kommer nok kun til at sidde omkring 2.5 - 3 meter fra skærmen. ![]() |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
|
Jeg har samme afstand til mit TH42PV60EH og det fungerer fint for mig.
Jeg har endda en løjerlig vinkel, eftersom jeg ligger ned når jeg
kigger DVD'er osv.
|
||
![]() |
||
nubus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 133 |
![]() |
|
Vil ikke se din DVD-samling ![]() |
||
![]() |
||
nextgeneration ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 16-September-2006 Status: Offline Point: 1052 |
![]() |
|
Sidder 3 - 3.5m fra min 50" pana, så 2.5 - 3m fra en 42" passer nok meget godt. |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Intet problem i det Otto. Du skal bare sørge for at levere tv til hospitalerne. Så kan disse underlige indvider ligge der og se deres teksttv
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Den var lidt kringlet at forstå, den her kommentar, men jeg tror jeg har fattet den nu ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |