|
|
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | ||
nubus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 133 |
![]() |
|
Oki - det med at ligge ned og se tv - hm... så skal tv'et da være forskudt i forhold til sofaen - ellers får man da hold i nakken? Eller er jeg gået glip af noget. |
||
![]() |
||
snakie ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
|
Ja men hvis du går ind til TDC's hjemme sider om gode råd så står det altså der at man skal gøre. http://tdckabeltv.dk/appmanager/ktv/privat?_nfpb=true&_p ageLabel=P13400246361147787459287&_nfls=false Jeg bruger selv txt-tv til nyheder og fly ankomster hvid en familie medlem skal hentes ellers er det jo helt unødigt.
|
||
pioneer 4270xa
|
||
![]() |
||
ZkiiFreak ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 485 |
![]() |
|
Hvorfor bruger du tekst tv |
||
![]() |
||
snakie ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
![]() |
|
fårdi jeg ser nok tv i forvejen og jeg gider ikke og rejse mig hen til pc'en. Og jeg ikke den store fan af sms'er især med forsinkelses fejl nogen sms'er kan have. Og nogen skal jo bruge txt'tv |
||
pioneer 4270xa
|
||
![]() |
||
nubus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 133 |
![]() |
|
Du skal nok skynde dig.. CNN stopper nu tekst-tv. og jeg kan ikke forestille mig, at de andre er langt efter. Med slingbox etc. er TTV på vej ud hurtigere end telex og OPS. |
||
![]() |
||
Tape Connection ![]() Branche Medlem ![]() Oprettet: 21-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
|
Det siger mere om TDC end om hvordan man vurderer billedkvalitet. |
||
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk |
||
![]() |
||
Tape Connection ![]() Branche Medlem ![]() Oprettet: 21-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
|
Jamen selvfølgelig skal man da sikre sig at tekst-tv ser ud som og kan det man forlanger, men det er ikke det samme som at bruge tekst-tv til at vurdere den generelle billedkvalitet. TV'ene kan have vidt forskellige skrifttyper, og blot fordi kontrast/skarphed er god eller dårlig ved tekst-tv, er det langtfra sikkert at de samme egenskaber gør sig gældende for de almindelige tv-billeder. På Pana PV60 kan du f.eks. justere kontrasten separat for tekst-tv. |
||
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk |
||
![]() |
||
nextgeneration ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 16-September-2006 Status: Offline Point: 1052 |
![]() |
|
I Multi Window er det kun kontrasten på TTV delen der flyttes - SÅDAN. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeh måler ikke selv tv'ets kvalitet efter txt-tv. Det varbare en forslag til hvorfor nogen åbenbart vil se txt-tv før køb. Men der kan da være noget om kontrasten, for uanset om txt-tv eller tv så bliver begge jo belyst af samme tv kontrast. Så jo muligvis kan man vel måle tv'et efter txt-tv. Og noget helt andet dem der vil købe en pioneer tv, køb ikke en pioneer 4270xa da der er mange fejl og manglende finesser på den. Eksempelvis når der kommer hurtige objekter er det som der er pixelerings fejl så man ikke kan følge hurtige objekter som om den ikke kan holde objektets form før den stopper. Og der er ikke en eneste burnin sikring. Eksempelvis LG som min storbror har den har burnin wash i selve menuerne, og nogen andre tv'er kan rykke på still billeder. Og en tv til 20.000 kr burde have en pip funktion eller andre finesser. Og lyden kan man kun vælge treble og bass der er ikke nogen andre ting ved lyden som forud justerede film, pop, eller andre. Jeg vil sige jeg er lidt skuffet over det hvis der ikke var så stor pris forskel ville jeg nok helst have valgt endnu større model. |
||
pioneer 4270xa
|
||
![]() |
||
nextgeneration ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 16-September-2006 Status: Offline Point: 1052 |
![]() |
|
På PV600 kan den godt finde ud af at have forskellig kontrast i "Multi Windows" , eksempelvis en kontrast på TTV, og en anden på programbilledet når de ses samtidig side om side. Fiks detalje. Men det hjælper jo ikke meget på din Pio 4270. Redigeret af nextgeneration - 29-Oktober-2006 kl. 09:41 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Enig - når man tager i betragtning at de nye modeller fra Pio skulle have været super duper, toppen i plasma, ser jeg det som et flop når man sammenligner med PV600. For bare at nævne et par væsentlige mangler der bare skal være iorden på et top top plasma; Dårlig på sort, gråtoner, pixelstøj og lidt uskarphed ved SD signaler ( som de fleste ser 99.9% af tiden ) , dåselyd , det at "frontglasset" er i plastic, og de har ikke foretaget sig noget relevant for at minimere indbrænding, hvor PV600 bruger en ny type gas. Så hellere den nye Hitachi med motor hvis man ikke kan lide designet på PV600. Redigeret af nextgeneration - 29-Oktober-2006 kl. 10:00 |
||
![]() |
||
![]() |
|
nu har jeg altså kun udtalt mig om 4270xa ved ikke hvordan det andre modeller er i pio. Men da jeg så pana syntes jeg altså også at de så mege kedlige ud på udstilling |
||
pioneer 4270xa
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |