|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1263 |
![]() |
Det kan sagtens være en eller anden lille headerfejl i undertekststrømmen for DR K der er forkert. Andre modtagere kan så sikkert klare sådan en fejl bedre end den omtalte modtager. er det så DR eller producentens fejl? Tja...
Uanset hvad skal man være sikker i sin påstand når man begynder at RÅBE op om at det er den ene eller den andens skyld ![]() |
|
![]() |
|
Per A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-November-2009 Status: Offline Point: 51 |
![]() |
Offenligjort på www.Digi-tv.dk under nyheder:
Der er fortsat enkelte mærker/modeller af MPEG4 modtagere, der ikke kan håndtere DVB Subtitles. DR har derfor besluttet at benytte indbrændte undertekster i MUX2 frem til den 19. januar, hvor den nye software ventes at være tilgængelig. Mere information og status på softwaredownload vil være tilgængelig på det enkelte mærkes/importørs hjemmeside.
Redigeret af Per A - 09-December-2009 kl. 23:55 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Det betyder så desværre at hørehæmmede må undvære tekstning af danske udsendelser
![]() |
|
![]() |
|
moho ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
![]() |
Blot se når Kammeradvokaturen forsøger få penge fra Låsby Svendsen og efterladenskaberne fra Stein Bagger, IT Factory. Men Whistle blowers hos DR behøver man vel ikke forvente? Så eneste mulighed er indebrændte tekster, for hvordan skal man ellers kunne have tekster på 16:9 HD NorDig eller ikke NorDig standarder
![]() Eller skal boksene bare cirkulere mellem køber, sælger og så Forbrugerstyrelsen. Blive det den sidste løsning?
|
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
............... det ser ud til at boxen med den nye software ikke kan tænde fra stand-by med fjernbetjeningen.
Man skal nu tænde på tænd-sluk knappen på boxen!!!
(der er også kommet sprogindstillinger under billedmenuen, der kun kan angives i HDMI format??)
|
|
![]() |
|
Sorterudolf ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Jeg har på det seneste oplevet at boxen slukker af sig selv. Det sjove er, at det sker præcis kl 23.00 og boxen er indstillet på TV2. Mon det er en tilfældighed eller er det endnu en "feature" ved denne box? Er der andre der har oplevet at boxen slukker af sig selv (den genstarter ikke)?
|
|
![]() |
|
![]() |
Der er en timer i menuen som slår fra efter det antal timer, som den er stillet til og det er "default" fra fabrikken.
Jeg har opdateret min til en AKIRA, og nu hedder denne funktion "sleep" og er slået fra som "default"
Hvis jeg ikke havde opdateret til en AKIRA, virkede min RC ikke mere til at tænde boxen med, da AGK's opdatering, som stadig er på deres hjemmeside, fjernede tænd/sluk funktionen via RC'en til boxen
Se lige om denne timer er til eller fra! Redigeret af Per A - 23-Februar-2010 kl. 17:01 |
|
![]() |
|
![]() |
Nu er der opstået en ny fejl, som jeg kun har observeret på HD-kanalen.
Sort skærm i 2-3 sekunder og derefter ingen problemer.
Kommer periodisk.
Er der andre der har set denne fejl, og på andre bokse.
Hilsen Per
|
|
![]() |
|
Sorterudolf ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Per A - du havde ret med hensyn til timeren. Den var slået til. Jeg havde ellers slået den fra da boxen blev installeret, men boxen havde på mystisk vis selv genfundet sine fabriks-indstillinger - endda uden jeg har udført FW opdateringer eller lign. Hmmm....
|
|
![]() |
|
![]() |
Per A - hvad er forøvrigt en AKIRA?
mvh Gert
|
|
![]() |
|
![]() |
http://akiraeurope.com/events/genProductDoc.php?lang=fr&ProdId=78##
Det er næsten samme box men softwaren er bedre end AGK'ens og RC'en kan tænde boxen.
Da jeg ikke kunne få en bedre software end den der er på AGK's hjemmeside, har jeg bare brugt AKIRA'ens (downloaded under specifications) . Softwaren er er på engelsk (eller fransk), men de danske opsætninger er der alligevel og fungerer.
Hilsen Per A
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |