|
AGK DVB-T MPEG4 model 10444 |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg har lige købt denne boks som erstatning for min Denver som er røget retur til forhandleren. Indtil nu har AGK'en på næsten alle punkter været bedre end Denver'en. Jeg har ikke fundet nogle bugs, og har kun fire ønsker til en eventuel firmwareopdatering:
1. Understøttelse af NTFS formatterede harddiske/USB sticks.
2. I timermenuen skal record og ikke view stå som default, ellers vil man misse mange timeroptagelser når programmeringen skal gå stærkt.
3. Mulighed for at vise DVB undertekster ved afspilning af .ts filer som er optaget på andet udstyr, f.eks. på en PC med DVBViewer. Det skulle kunne lade sig gøre da boksen i forvejen understøtter DVB undertekster fra egne optagelser.
4. Mulighed for timeshift.
Flemming Redigeret af fltk - 03-September-2010 kl. 09:36 |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
Kaj Jensen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Maj-2010 Status: Offline Point: 16 |
|
Så gik fjernbetjeningen i stykker, -lorteboks.
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
|
Det kan boksen vel ikke gøre for - at du smider med fjernbetjeningen.
![]() Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
Kaj Jensen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Maj-2010 Status: Offline Point: 16 |
|
Var henne og aflevere min defekte AGK boks i føtex. Fik tilbudt en Denver DMB-106HD boks, da føtex ikke længere forhandler AGK. Det er klart at Denver og AGK er lavet på samme "chipset", -softwaren har lignende funktioner, -men hvor mange ikke virker i AGK 10444, så spiller det med Denver, og mange ønskelige funktionaliteter (som repeat på knapper) er tilføjet. Til gengæld er følsomheden på tuner-delen i Denver'en svag, så svag at jeg under ingen omstændigheder kunne få acceptabelt billede på mine sveriges-kanaler (antenne). Så jeg afleverede den igen. Det hele endte op med at jeg købte en Triax T-HD 405 VA. Har nu afprøvet den et par dage. Den har ingen optage funktion, men ellers er funktionaliteten fin - EPG er MEGET bedre end på begge ovennævnte modeller. Fremfor alt er følsomheden på Tuneren i top, og det er også muligt at aflæse et mål for signal kvaliteten når antenne / forstærker skal indstilles, -SUPER. Har bare fundet en ting som jeg er ked af, og det er at der ikke er repeat funktion på de knapper som regulerer volumen. Fjernbetjeningen kan man også have sin mening om, -men man vænner sig til den.
|
||
![]() |
||
|
Jeg er fortsat rigtig glad for min Triax T-HD 405 VA, -og glad for at jeg slap af for AGK'en, -til trods for denne's mulighed for at optage udsendelser.
|
||
![]() |
||
cccd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 732 |
|
Har fået byttet fjernbetjeningen en gang efter 3mdr"s brug, nu er den i stykker igen. Føtex har nu byttet hele lortet til en Denver !!
|
||
|
||
![]() |
||
jann1280 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-December-2011 Status: Offline Point: 1 |
|
har også agk model 10444.
nu når den kan finde alle de "krypterede" kanaler så kan man vel også købe noget så man kan få åbnet krypteringen.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Ja! Et Boxer kort! |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Ja, det kan man med en modtager der har kortlæser. Men så giver du også afkald på at få optagelserne ud, som du kan på en uden kortlæser.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
|
![]() Mvh JørgenT
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
![]() |
||
![]() |
||
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
|
Ja, men det skal være en anden boks, for din har ikke kortlæser. Er du interesseret i at se de krypterede kanaler (inklusiv TV2), så er det Boxer du skal handle med. Der er mange forskellige bokse med kortlæser.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |