|
Airties boot loop. Bredbånd Nord. ["LØST"] |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |
Moerkbak
Super bruger Oprettet: 10-Februar-2010 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 348 |
Funktioner
Tak(0)
|
det må du jo om, men sagens kerne her er at du har smidt tilgin boksen væk istedet for at gemme den til situationer som denne :)
|
|
Lasse Vinther tyron
Junior bruger Oprettet: 02-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 22 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det mener du er sagens kerne, og det må du jo om. Jeg er ikke af samme mening (og det må jeg jo om). Vil jeg have IP-TV ser jeg ikke umiddelbart andre muligheder. Gør du?
|
|
DanielPT
Guld medlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det noget fis du lukker ud! De skal ikke hjælpe dig med dit udstyr thats it!
Jeg tror ikke på de ikke vil gøre noget hvis din tv boks er sat direkte på fiberboksen så er routeren jo ude af billedet. |
|
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
|
|
Moerkbak
Super bruger Oprettet: 10-Februar-2010 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 348 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er mit indtryk at du ikke har fortalt bredbånd nord at du ikke længree er i besidelse af tilgin boksen? Det kan være du kan låne en af dem, siden du ikke kender nogen der har en.
Mit umiddelbare gæt på den tekniske årsag er at boksen forsøger at hive en dhcp option til en firmware opdatering og da denne fejler genstarter den. prøv at sæt en computer direkte til din boks og installer wireshark. Så kan du da i det mindste få udelukket denne mulighed. |
|
pfugl
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du opsiger dit abonnement skal du returnere Tilgin routeren, som jeg går ud fra at du har fået som en del af abonnementet. Hvis ikke, vil du blive faktureret for den. Så du kan ligesågodt først som sidst fortælle Bredbånd Nord at routeren er væk, og købe en ny.
|
|
/Peter
|
|
Lasse Vinther tyron
Funktioner
Tak(0)
|
De ved godt Tilgin routeren er væk. Jeg opsiger kun IP-TV. Ikke de øvrige produkter jeg har hos Bredbånd Nord.
|
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er enig: spørg om du ikke må købe en ny Tilgin router da du højst sandsynligt alligevel skal betale for den på et eller andet tidspunkt.
|
|
Lasse Vinther tyron
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ønsker ikke Bredbånd Nords hjælp med mit udstyr. Har noget jeg har skrevet givet dig anledning til at tro noget andet, beklager jeg. De skal dog være velkomne til at fejlsøge på mit udstyr såfremt de ønsker det og det kan løse mit problem. Ikke at de vil finde noget der burde forhindre TV-boksen i at etablere internetadgang (jeg kan se i routerens log-filer at der er "hul" igennem og routeren kan stadig modtage og videresende multicast). Sagen er den at Bredbånd Nord ønsker IKKE at fejlsøge på TV-boksen. De ønsker at fejlsøge på den router der sidder foran TV-boksen for at udelukke router problemer som værende årsag til TV-boksens opførsel. Så længe de ikke kan fejlsøge på en router vil de ikke bytte TV-boksen. |
|
Lasse Vinther tyron
Funktioner
Tak(0)
|
Ifølge kundeservice skal jeg MÅSKE aflevere en Tilgin router til dem HVIS jeg opsiger mit abonnement på bredbånd. Det kunne selvfølgeligt løse mit problem ved at købe en. Syntes dog ikke det burde være nødvendigt. Deres tekniske medarbejdere burde hurtigt kunne fortælle hvad der kræves for at deres IP-TVvirker og det vil ikke tage mig lang tid at fortælle dem at kravene er opfyldt. Da IP-TV virkede forholdsvis få timer forinden TV-boksen gik i "selvsving" må min bevisførelse være nem. Ved i hvilken router de kører med. Stadig Tilgin HG1311?
|
|
Lasse Vinther tyron
Funktioner
Tak(0)
|
Ved nærmere undersøgelse er det nok en Tilgin 2301 de kører med.
|
|
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
Gætter stærkt på din fiberboks på væggen er en Allied Telesis boks?
Har du trukket netkablet fra den rigtige port på boksen, ellers fejler den. Hvis din multicast på din egen router ikke er sat 100% korrekt op, så fejler den også. Problemet med Waoo er at, det er et fælles navn. Har kun oplevet super service i Randers hos Verdo. Da vi havde boks, hvor den på et tidspunkt drillede, spurgte de om jeg ikke lige kunne kigge forbi med den. 2 min efter jeg havde været forbi dem. Virkede boksen som den skulle. Har du prøvet med et coaxkabel fra boksen direkte til tv? Og har du prøvet med netkabel uden om routeren direkte fra fiberboksen til Airties boksen? Hvis du ikke prøver disse ting, så der ingen kan hjælpe dig.
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
Lasse Vinther tyron
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |