|
Airties boot loop. Bredbånd Nord. ["LØST"] |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | |
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
Opsig abonnementet, timeld igen og få en ny boks, der er vel ikke andet du kan gøre?
Det eneste andet er at bide i det sure æble og indrømme at du har dummet dig ved at smide boksen væk - køb en ny Tilgin. Redigeret af Droid - 25-Juli-2013 kl. 23:45 |
|
Lasse Vinther tyron
Junior bruger Oprettet: 02-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 22 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tror faktisk jeg køber en Tilgin. Når Bredbånd Nord så finder ud af at TV-boksen ER defekt kan jeg sige: hva' sagde jeg. ;-) Og så kan Tilgin'en derefter ryge på hylden. Tak til alle for svar og input! -også til dem der siger jeg vrøvler, skriver at det er noget fis og dem der råber.
|
|
Rouladen
Ny bruger Oprettet: 28-Maj-2013 Sted: Farstrup Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har netop fået byttet en boks, på samme fejlmelding hos Bredbånd Nord. Fik at vide, at der var flere som havde haft problemer med den boks. Efterfølgende har jeg oplevet at en anden boks i huset frøs. Men her hjalp det at lave en simpel genstart af boks.
Som ny kunde, er jeg ikke helt sikker på, at den valgte boks er tæt på 100 % stabil :-( Ej heller helt tilfreds med boksens interface.
|
|
Rouladen
Ny bruger Oprettet: 28-Maj-2013 Sted: Farstrup Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
ps. De bad ikke om at få lov til at fejlsøge på min boks. Jeg fik bare tilsendt en ny. Og har stadig den gamle, som de åbenbart ikke vil ha tilbage.
|
|
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |