|
Aktive højtaler - ELAC AM 180 |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |||
LBA75
Super bruger Oprettet: 17-September-2006 Status: Offline Point: 484 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 24-December-2012 kl. 20:51 |
||
Hej Har lige et julegave spørgsmål..... altså en julegave til mig selv Er der nogen som kender og har erfaring med den aktive højtaler "ELAC AM 180" ? Den får jo god kritik, og kunne godt tænke mig at prøve den, men kender ikke til nogen forhandler i Århus området, som har denne til salg? Kan det passe at nærmeste forhandler er Av-connection i Sønderborg? Glædelig jul Mvh LBA75
|
|||
Rasmus8D
Guld medlem Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Generelt er der desværre ikke mange elac forhandlere i dk, hvilket er ret sørgeligt, da det er et ret godt mærke. Der var en i aalborg, men butikken måtte desværre lukke. Jeg ved han havde kunder helt nede fra Midtjylland, så det kunne tyde på der ikke er elac forhandlere nede hos jer.
Så av Connection er nok det tætteste på? |
|||
LBA75
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hmmmm, det var det jeg frygtede Er der nogen som har erfaring med disse, og vil dele et par ord? Mvh LBA75
|
|||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Desværre kender jeg ikke de nævnte højtalere - selvom jeg selv er ret vild med Elac. Hvis jeg var dig, så ville jeg efter jul ringe til CSN-Teknik, og tale med Christian, og bed om hans ærlige svar på dine spørgsmål. Christian er en fin fyr, men vil pokkers gerne snakke. Jeg betragter faktisk Christian som en ven - han har hjulpe mig en del
Redigeret af Hother - 25-December-2012 kl. 10:36 |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
Ukke
Guld medlem Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har hørt dem, og de er ganske udmærkede, dog ret dyre ift ydelsen. Til prisen vil jeg hellere have fat i et sæt AVI ADM9. De koster omkring 11k, er mere alsidige, kraftigere og med en fremragende DAC fra Wolfson. De spiller bare bedre.
ADM9 fås også med Scanspeak-diskant til omkring 13k, som er pengene værd IMO. Vassago Hifi har ADM9 og ADM40 Redigeret af Ukke - 25-December-2012 kl. 12:52 |
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19418 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
I samme prisleje ville jeg lytte til Dynaudio Xeo......
Klaus Redigeret af KlausDM - 25-December-2012 kl. 12:19 |
|||
LBA75
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej Hother Ja, har haft Christian i tankerne.... han er jo meget service minded, men da jeg ikke er helt sikker på om det bliver ELAC AM180 til mig, så har jeg det lidt skidt med at udnytte/bruge hans tid. Er ikke meget for at brænde af 10K af, hvis jeg ikke først kan høre udstyret - og helst prøve i eget hjem først..... de skal nemlig spille en forholdsvis stor stue op.... ikke til fest, men til overbevisende baggrundsstøj (støttet af en velodyne syb). Han bor dog tæt på svigermekanikken, så kan jo arrangere et smut forbi Mvh LBA75
|
|||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Ukke
Guld medlem Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hæh, mente dyre ift ydelsen :)
|
|||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
rasmusvn
Guld medlem Oprettet: 10-Oktober-2008 Sted: Odense N Status: Offline Point: 826 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det skulle ikke være noget problem at låne et par ADM 9.1 hos Vassago, så den mulighed er der jo altid.
|
|||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
De har da ikke ADM40 på deres hjemmeside? :S
|
|||
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |