|
Aktive højtaler - ELAC AM 180 |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |||
Ukke
Guld medlem Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
ADM40 er "build to order". Tror René havde en håndfuld hjemme på bestilling. De er muligvis allerede blevet solgt.
|
|||
rasmusvn
Guld medlem Oprettet: 10-Oktober-2008 Sted: Odense N Status: Offline Point: 826 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Såvidt jeg kan erfare fra Rene, er det ikke muligt at få dem fra Ashley (AVI). De vil vist helst selv sælge dem. |
|||
-Henrik-
Super bruger Oprettet: 18-December-2012 Status: Offline Point: 412 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Enig. Hvis du bor i Århus-området, hvad det lyder til, så tag en tur i Tape Connection nede ved havnen og lyt til Dynaudio Xeo. Dynaudio laver generelt nogle rigtig gode, velafbalancerede og neutralt-spillende højttalere, uden at det bliver hverken klinisk eller kedeligt. Jeg har selv et sæt Dynaudio, jeg er utrolig glad for, og som jeg har købt hos Tape Connection i Århus. Mvh Henrik
|
|||
LBA75
Super bruger Oprettet: 17-September-2006 Status: Offline Point: 484 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej
Okay, må lytte til Dynaudio Xeo..... Har nu alligevel dannet mig et indtryk af at Elac AM180 er hakket bedre (ud fra tests i 2 x norske Hifi blade), men det må jo testes med egne ører alligevel Tak for jeres inputs Mvh LBA75
|
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19418 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Elac er fine højttalere, men jeg ville til enhver tid vælge Dynaudio over Elac.
Klaus |
|||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
LBA75
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så er der lige link til en test af disse ELAC AM 180
Bliver godt nok fristet.... ender nok med indkøb af disse
Redigeret af LBA75 - 14-Januar-2013 kl. 16:31 |
|||
LBA75
Funktioner
Tak(0)
|
||
Morgen
Kom lige til at tænke på stand by strøm, på sådanne højtalere. De bruger jo ikke meget, når musikken ikke spiller - men er der nogen, som har erfaring med hvad sådanne eller ligende højtalere bruger i strøm, når de "bare" er tændte? Mvh Lba75 |
|||
p.las
Guld medlem Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Dynaudio :-)
|
|||
LBA75
Funktioner
Tak(0)
|
||
Aktier ?
|
|||
p.las
Guld medlem Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har overvejet det Syntes at deres højtalere spiller helt fantastisk . |
|||
LBA75
Funktioner
Tak(0)
|
||
Er jo i Norge på kursus, men må ned til TC og lytte på dem.....
Mhv
|
|||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |