Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
anoz
Super bruger
Oprettet: 30-September-2007
Sted: Fredericia
Status: Offline
Point: 421
|
Sendt: 13-Maj-2011 kl. 10:45 |
Otto J skrev:
anoz skrev:
Det var da helt vildt hvor en forskel, der er at høre - selv på en laptop (som du også skriver). Der skal da helt sikkert leges med flader og hjørner, når jeg når så langt.
|
Jeg vil så tilføje at de første skridt er de største - forstået på dén måde, at man behøver ikke gå så meget overkill som i dét rum, for at få en lignende oplevelse. Da vi var på hifi-udstilling i KBH i efteråret, satte vi et par plader akustik-skum op, og oplevelsen af at gå fra "kirke-lyd" til "lydstudie-lyd" var fuldt ud til stede. |
Tjek  Hvis jeg fylder så meget ind i rummet, er der jo slet ikke plads til siddepladser, anlæg, højttalere osv  Der er begyndt at komme lidt brugte MK 150 THX-systemer til salg pga mk2-versionen, så satser på at få fingrene i sådan et sæt.
|
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
|
 |
p.las
Guld medlem
Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Point: 4156
|
Sendt: 13-Maj-2011 kl. 11:21 |
anoz skrev:
Otto J skrev:
anoz skrev:
Det var da helt vildt hvor en forskel, der er at høre - selv på en laptop (som du også skriver). Der skal da helt sikkert leges med flader og hjørner, når jeg når så langt.
|
Jeg vil så tilføje at de første skridt er de største - forstået på dén måde, at man behøver ikke gå så meget overkill som i dét rum, for at få en lignende oplevelse. Da vi var på hifi-udstilling i KBH i efteråret, satte vi et par plader akustik-skum op, og oplevelsen af at gå fra "kirke-lyd" til "lydstudie-lyd" var fuldt ud til stede. |
Tjek 
Hvis jeg fylder så meget ind i rummet, er der jo slet ikke plads til siddepladser, anlæg, højttalere osv  Der er begyndt at komme lidt brugte MK 150 THX-systemer til salg pga mk2-versionen, så satser på at få fingrene i sådan et sæt.
| du skulle have været lidt hurtigere
|
|
 |
anoz
Super bruger
Oprettet: 30-September-2007
Sted: Fredericia
Point: 421
|
Sendt: 13-Maj-2011 kl. 11:23 |
p.las skrev:
anoz skrev:
Otto J skrev:
anoz skrev:
|
Tjek 
Hvis jeg fylder så meget ind i rummet, er der jo slet ikke plads til siddepladser, anlæg, højttalere osv  Der er begyndt at komme lidt brugte MK 150 THX-systemer til salg pga mk2-versionen, så satser på at få fingrene i sådan et sæt.
| du skulle have været lidt hurtigere  |
Nej, du skulle have været lidt langsommere  Som jeg skrev til dig, bliver jeg desværre nødt til at vente til august
|
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
|
 |
SLETTET_20120103
--
Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
|
Sendt: 13-Maj-2011 kl. 11:34 |
Der er også et billigt sæt til salg på dba - mener det var 12 k for et sæt!
|
 |
Case
Bruger
Oprettet: 10-August-2009
Point: 192
|
Sendt: 13-Maj-2011 kl. 12:32 |
Det er kun for de 3 150'ere, du skal ligge 6000 oven i pr sæt tripoler + en sub... Men det er da intressant:-)
|
Denon 3808,Denon DVD-2910,OPPO 93-EU XBOX m/Kinect Optoma HD20,Hivilux 92" tab-tension XTZ 99.26 Fronter,XTZ 99.26 Center,B&W 600 S3 Bag HT B&W ASW 610 Sub
|
 |