|
Akustisk behandling af rummet fra helvede. |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | ||||
HessiDude
Super bruger Oprettet: 07-Oktober-2022 Sted: Skovby, Galten Status: Offline Point: 467 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
|
||||
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4446 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
En ekstra flade vil, med meget meget høj sandsynlighed, giver 6db ekstra i bassen.
|
||||
HessiDude
Super bruger Oprettet: 07-Oktober-2022 Sted: Skovby, Galten Status: Offline Point: 467 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Redigeret af HessiDude - 26-Juni-2024 kl. 10:02 |
||||
Cool Blade
Ny bruger Oprettet: 21-Oktober-2017 Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Har du overvejet at "vende" din TV afdeling? Altså placere TVet på væggen ind til dit/Jeres soveværelse.
Så vil dine højtalere spille på langs af rummet og mange af dine problemer vil forsvinde eller blive enormt reduceret. Bare en tanke...
|
||||
HessiDude
Funktioner
Tak(0)
|
|||
|
||||
HessiDude
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg er kommet lidt i tvivl om hvorvidt det skal være akustikpaneler bag sofaen eller ren absorbere. Jeg er i tvivl om træbjælkerne reflekterer frekvenser jeg ikke bryder mig om. Jeg er overhovedet ikke ekspert på fysikken/teknikken i det, men de kan fås ned til 2,5 cm. i bredden, og så skulle det vist absorbere helt op til +13Khz. Noget med at bølgerne vikler sig om bjælkerne og bliver absorberet fordi de er længere end bjælkernes bredde.
Men vi overvejer også sådan noget...
|
||||
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |