|
Alle har haft en mening om B&O's produkter ? |
Besvar | Side <1234 27> |
Forfatter | ||
Henrik K Kristensen
Super bruger Oprettet: 14-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 295 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det eneste der irriterer mig ved B&O er at jeg nok aldrig kommer til at kunne købe en 55-60" af dem
Jeg er tilhænger af godt design, nemt og gennemtænkt brugerinterface og høj kvalitet. Ovennævnte vil jeg gerne betale ekstra for... det er jo alligevel dyrt at købe billigt. Overvejer pt. at købe et par Beovox Penta brugt - det kan jeg lige klare
Redigeret af Henrik K Kristensen - 30-Juni-2012 kl. 10:00 |
||
Samsung UE55F8005 - Samsung BD-F7500 - Yamaha RX-V475 - Jamo S 626/62
|
||
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2353 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
De eneste B&O produkter jeg har haft, har været telefoner, så jeg har svært ved at udtale mig konkret om deres andre produkter.
Dog vil jeg sige, at det ikke er noget for mig. Dels betaler man for høj en pris for deres varer, og det virker som om en stor del af prisen er design og navn. Dels synes jeg ikke så meget om deres design pt. Jeg kan gå med til nogle af deres højtalere, men deres lydsystemer er decideret gyselige.
|
||
Peter Pan
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Dette for at vi ikke glemme hvad emnet er.
|
||
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er naturligt at Bang & Olufsen sælger/foreslår en løsning sammen med Apple-TV, eftersom de netop har et samarbejde omkring B&O Play produkterne. Den store forskel er dog, at du kan "parre" et B&O Play TV med en hvilken som helst medieafspiller, eftersom TV'et kan betjene det du be'r det (Bang & Olufsen) om...
M.v.h.
|
||
Bruger udmeldt 38
Funktioner
Tak(0)
|
|
1. Det er en generalisering som er direkte usand!
2. Du får så heller ikke et direkte sammenligneligt produkt!
4. Dér tager du helt fejl! Jo, det handler om design, men mere om materialer/feel og i særdeleshed integration/betjening.
M.v.h.
|
||
Peter Pan
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej i skal vide at ovenstående "udsagn" er fundet i div. inter-net aviser gennem de seneste år.
Redigeret af Peter Pan - 30-Juni-2012 kl. 16:15 |
||
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
||
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Henrik kommenterer på svaret fra Steve Jones og ikke dit oprindelige indlæg.
|
||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
1) Hvem er referencen for TV? - er det et B&O tv? - næh.. 2) Nej, jeg får blandt andet en masse internet-baserede funktioner. Det nye tv har blandt andet problemer med input-lag, dårlig farvenuancering og der er ingen masterlink. Sidst men ikke mindst er det ikke engang 3D, som 99% af alle nye tv har i dag. Come on.. du kan ikke påstå du får mere ved at købe B&O! 4) Er materialer/feel ikke også en del af designet? - design er andet end hvordan det ser ud hvis ikke du vidste det..
|
||
Bruger udmeldt 38
Funktioner
Tak(0)
|
|
1. Jeg skrev meget specifikt "generalisering"! Bang & Olufsens billede er stadig LANGT bedre end størstedelen af de skærme som kommer fra Østen. At Samsung måske har én model, som af et par online-magasiner angiver som "reference", siger ikke en skid om Samsungs generelle billede.
2. Jeg kan forstå at du er "endnu én" af dem, som ikke formår/forstår at der er stor forskel på menneskers behov, når dte gælder TV. Det er et fåtal som har brug for/lyst til internetfunktionalitet i deres TV. Og m.h.t. 3D er det en død sild! Det bliver kun ganske få mennesker, som gider 3D. Og hypen vil aftage igen, med tiden.
Generelt set, så aner 99% af de mennesker, som udtaler sig om Bang & Olufsen - og deres kunder - ikke en skid om Bang & Olufsens produkter (og kundegruppe). Nogle har rent faktisk arbejdet med begge dele, og forstår også at mennesker har meget forskellige behov/forudsætninger/mål, med deres køb af audio-/video-produkter.
M.v.h.
|
||
Steve Jones
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tag lige en stesolid - jeg svarer på OP's spørgsmål; ikke dine!
Er de ikke bagud når de ikke kan tilbyde noget lign. som alle andre fabrikanter kan? Jeg er heller ikke den store fan af 3D, men prøv nu lige at læse Peter Pans spøgsmål igen. Du skriver som en som har investeret i B&O - fred med det.. men du kan da godt lige tage og skrue ned for "charmen" næste gang du læser noget kritisk omkring B&O.
|
||
Allan Olesen
Guld medlem Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvordan kan man se det, når det er Henrik B., du citerer? |
||
Steve Jones
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det kan man ved at læse mit oprindelige indlæg.
|
||
Besvar | Side <1234 27> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |