recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Alle har haft en mening om B&O's produkter ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Alle har haft en mening om B&O's produkter ?

 Besvar Besvar Side  <1 24252627>
Forfatter
Besked
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6628
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2012 kl. 19:06
Kvaliteten på B&Os produkter har gennem tiden været meget svingende. Nogle holdt mange år, mens andre gik i stykker kort efter garantien udløb.
Jeg har selv haft en del b&o, bl.a. båndoptagere, forstærkere (vist nok med radio) og tv. Det var kun den gamle Beocord der holdt længe. Tv'et gik i sort lige da garantien var udløbet, og var alt for dyrt at reparere.

Så efter at det dyre b&o tv stod af har jeg ikke købt b&o. Og vil heller ikke. Udstyr til den pris bør altså holde 5-10 år!



Redigeret af Brixen - 13-Juli-2012 kl. 19:12
Venlig hilsen
KB
Til top
millemis Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér millemis Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2012 kl. 20:09
Så fik Peter Pan lige pustet nyt liv i tråden - smart, hva'

Hilsen Millemissen

N.B. dejligt at se at der melder sig nye debattøren på tråden!
Til top
millemis Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér millemis Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2012 kl. 20:14
Hej Brixen,

mit BeoSystem 4500 har nu virket upåklageligt i 22 år :-)
Ok, jeg ved så ikke lige, om BeoCord'en stadig virker - den har jeg ikke brugt i flere år, men nu hænger den der altså bare sammen med de andre dele.
Og....pickup'en er blevet repareret fornyligt efter jeg fandt mine gamle vinyler frem igen.

Hilsen Millemissen

Redigeret af millemis - 13-Juli-2012 kl. 20:19
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2012 kl. 20:29
Vil da også lige blande mig.
Har haft en del b&o gennem årene,det skal dog siges at det er en del år siden.
Havde på et tidspunkt et B&O tv 4002,men det blev efterhånden en dyr bekentskab,da den skulle ny
strømforsyning ca.engang om året.
Men deres radioer var jeg glad for,har den forøvrig stadig Beomaster 4000 0g en beocord2200 kasette sammen med nogle 4700 højtalere,men det er nu mange år siden det blev sat til side.
Men med de priser der er på B&O idag bliver det ikke her de kommer til at stå.
Mvh.

Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2012 kl. 20:30
Mit retroanlæg af et Beocenter9000 må også snart være oppe i alderen og alt virker endnu. Om end båndspilleren kun kører lidt børnebånd for nostalgiens skyld, så virker det upåklageligt. Til den nette sum af 2000 for nogle år siden, virker det som et kup, man aldrig bliver træt af at se på.

Ville da gerne have merekvalitet at se på, men mine penge rækker ikke før huset er betalt om 25 år.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6628
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2012 kl. 20:31
Oprindeligt skrevet af millemis millemis skrev:

Så fik Peter Pan lige pustet nyt liv i tråden - smart, hva'

Hilsen Millemissen

N.B. dejligt at se at der melder sig nye debattøren på tråden!

Ja, jeg har fulgt lidt med, men ville egentlig ikke blande mig. Men det sidste indlæg fra Peter Pan satte mit pis i kog.



Redigeret af Brixen - 13-Juli-2012 kl. 20:31
Venlig hilsen
KB
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6628
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2012 kl. 20:36
Oprindeligt skrevet af millemis millemis skrev:

Hej Brixen,

mit BeoSystem 4500 har nu virket upåklageligt i 22 år :-)
Ok, jeg ved så ikke lige, om BeoCord'en stadig virker - den har jeg ikke brugt i flere år, men nu hænger den der altså bare sammen med de andre dele.
Og....pickup'en er blevet repareret fornyligt efter jeg fandt mine gamle vinyler frem igen.

Hilsen Millemissen

Du har været mere heldig end mig. Mit tv holdt godt to år, forstærkeren også ca. to år - det eneste der har holdt hos mig er Beocord båndoptageren. 

Jeg er faktisk ret skuffet over at det ikke holdt længere.


Venlig hilsen
KB
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19216
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2012 kl. 21:00
Avant?
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6628
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2012 kl. 21:01
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Avant?
Nej, LX et eller andet.


Venlig hilsen
KB
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19216
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2012 kl. 21:02
Skummelt, de havde ellers en meget lang levetid.
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
CARS10 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Juli-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CARS10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2012 kl. 22:06
Jeg havde et MX4000, og det blev repareret 3 gange. Da det gik i stykker fjerde gang røg det ud.
 Til gengæld virker mine gamle Beomaster 1400 fra 1967 stadigvæk.
     carsten
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2012 kl. 07:02
 
Tak for jeres indlæg. Thumbs Up
 
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 24252627>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu