|
Alternate.dk - ja eller nej? |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |
manchester
Bruger Oprettet: 28-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 120 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg købte en Panasonic HD optager hos dem og der var absolut ingen problemer. Valgte at betale pr efterkrav, for så skulle jeg kun betale hvis varen dukkede op. Men det gjorde den.
Var både i skriftlig og telefonisk kontakt med den før og under handlen. Hurtig respons og det var i hvert fald en dansk kvinde jeg talte med i telefonen. Det er ikke sidste gang, jeg handler der. |
|
poul-r
Super bruger Oprettet: 07-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har også kun positive ting at sige om Alternate.
|
|
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3787 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er der nogen der har prøvet reklamation ved dem?
Købte i søndags et thrustmaster rat/pedalsæt, men pedal sættet er defekt. Har skrevet til demografi afventer så bare deres respons. |
|
tipsen
Guld medlem Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Funktioner
Tak(0)
|
"demografi" ?
så vidt jeg husker noget med befolkningssammensætning...!? |
|
JesA
Guld medlem Oprettet: 17-Marts-2008 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 697 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har købt HD-recorder hos Alternate, det fungerede fuldstændig problemfrit.
Betalte m. kreditkort, modtog varen 3 dage senere. Og blev løbende underrettet pr. mail omkring lev. Klar anbefaling herfra. |
|
Bruger udmeldt 30
-- Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er man usikker på forsendelsen, så er efterkrav nok at foretrække ved Alternate.
|
|
tipsen
Guld medlem Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvorfor skulle man være usikker på forsendelsen, er efterkrav overhovedet noget der stadig findes og bliver man ikke bare dårligere stillet sammenlignet med en kreditkortbetaling.
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er ikke muligt mere for private at bruge efterkrav forsendelse. Det er en del tid siden det blev afskaffet. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Bruger udmeldt 30
-- Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu er der jo én i debatten her der har nævnt, at han har brugt efterkrav via Alternate, så den er vist debatteret.
Redigeret af tonice25 - 10-Maj-2015 kl. 13:44 |
|
tipsen
Funktioner
Tak(0)
|
Det må være muligt fordi Alternate benytter en anden speditør end Post Danmark, hvor det ER droppet. Så skal man bare sørge for at være hjemme og have lige penge, når UPS, GLS eller hvem det nu er, vælger at kigge forbi - godt man har en fornemmelse af hvornår det er, så man kun skal tage fri fra arbejde/studier en 2-3 dage...
|
|
tipsen
Funktioner
Tak(0)
|
Derudover kan jeg ikke se det skulle give en øget sikkerhed fremfor alm. betaling med kreditkort?
|
|
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3787 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg må se at blive bedre til at læse igennem inden jeg poster, når det er fra mobilen;) Jeg har skrevet dem en mail og forventer de sender mig et nyt pedalsæt |
|
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |