recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Alternate.dk - ja eller nej?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Alternate.dk - ja eller nej?

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
manchester Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér manchester Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2014 kl. 23:01
Jeg købte en Panasonic HD optager hos dem og der var absolut ingen problemer. Valgte at betale pr efterkrav, for så skulle jeg kun betale hvis varen dukkede op. Men det gjorde den.

Var både i skriftlig og telefonisk kontakt med den før og under handlen. Hurtig respons og det var i hvert fald en dansk kvinde jeg talte med i telefonen.

Det er ikke sidste gang, jeg handler der.
Til top
poul-r Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-September-2004
Sted: Denmark
Point: 272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér poul-r Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2014 kl. 08:55
Jeg har også kun positive ting at sige om Alternate.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Point: 3787
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2015 kl. 23:32
Er der nogen der har prøvet reklamation ved dem?
Købte i søndags et thrustmaster rat/pedalsæt, men pedal sættet er defekt. Har skrevet til demografi afventer så bare deres respons.
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2015 kl. 09:38
"demografi" ?
så vidt jeg husker noget med befolkningssammensætning...!?
Til top
JesA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Sted: Sjælland
Point: 697
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2015 kl. 10:33
Jeg har købt HD-recorder hos Alternate, det fungerede fuldstændig problemfrit.
Betalte m. kreditkort, modtog varen 3 dage senere. Og blev løbende underrettet pr. mail omkring lev.

Klar anbefaling herfra.
Til top
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 17-Juli-2013
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2015 kl. 12:25
Er man usikker på forsendelsen, så er efterkrav nok at foretrække ved Alternate.
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2015 kl. 12:38
Hvorfor skulle man være usikker på forsendelsen, er efterkrav overhovedet noget der stadig findes og bliver man ikke bare dårligere stillet sammenlignet med en kreditkortbetaling.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2015 kl. 12:49

Det er ikke muligt mere for private at bruge efterkrav forsendelse. Det er en del tid siden det blev afskaffet.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 17-Juli-2013
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2015 kl. 13:43
Nu er der jo én i debatten her der har nævnt, at han har brugt efterkrav via Alternate, så den er vist debatteret.

Redigeret af tonice25 - 10-Maj-2015 kl. 13:44
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2015 kl. 13:58
Det må være muligt fordi Alternate benytter en anden speditør end Post Danmark, hvor det ER droppet. Så skal man bare sørge for at være hjemme og have lige penge, når UPS, GLS eller hvem det nu er, vælger at kigge forbi - godt man har en fornemmelse af hvornår det er, så man kun skal tage fri fra arbejde/studier en 2-3 dage...
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2015 kl. 13:59
Derudover kan jeg ikke se det skulle give en øget sikkerhed fremfor alm. betaling med kreditkort?
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Point: 3787
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2015 kl. 14:16
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

"demografi" ?
så vidt jeg husker noget med befolkningssammensætning...!?

Jeg må se at blive bedre til at læse igennem inden jeg poster, når det er fra mobilen;)

Jeg har skrevet dem en mail og forventer de sender mig et nyt pedalsæt
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu