|
Amazon tager £4,5 for at sende en film |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6256 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Så er den gal igen...
Godt nok med et spil, men det er stadig Amazon (de lusepustere) Vile forudbestille The Evil Within til PC, men så ville der lige komme £6,4 oveni |
|||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|||
![]() |
|||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
||
Det er vel ok? Portoen skal jo betales på den ene eller anden måde?
Men vil da foreslå at finde en leverandør der samlet er billigere :) |
|||
![]() |
|||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
||
Amazon var tidligere min hovedleverandør af *næsten* alt, men efter at de droppede "Free Super Saver Delivery" har jeg vist kun handlet dér én gang... - tidligere var det 1-2 gange om måneden.
|
|||
![]() |
|||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6256 |
||
Det samme gælder for mig
|
|||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|||
![]() |
|||
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
||
Så må vi jo hellere takke Amazon for at muldvarpeskindene nu igen kan tage deres rette plads i mørket:-
|
|||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|||
![]() |
|||
capperdude ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Oktober-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 120 |
||
Jeg kan ikke se hvad folk har imod at en forhandler kræver forsendelse. Seriøst en gang tuderi, fordi man er blevet for vant til overdreven god service og fri fragt. I burde skamme jer.
|
|||
![]() |
|||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
||
Måske.... Men nu hvor du selv bringer "burde skamme jer" på banen: Man kan dog som et minimum forlange at man modtager den vare man har købt og betalt. Eller i det mindste får sine penge refunderet. Begge dele noget du ikke kan leve op til, ikke sandt?! |
|||
![]() |
|||
capperdude ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Oktober-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 120 |
||
Jeg fornemmer en form for indebrændthed? Why so mad?..... |
|||
![]() |
|||
bomndk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Status: Offline Point: 422 |
||
Jeg fornemmer noget helt andet. |
|||
Mvh
Bo |
|||
![]() |
|||
||
Jeg er spændt til bristepunktet. Sig frem du kære
![]() |
|||
![]() |
|||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
||
Et vilkårligt gæt, mafia II?
|
|||
![]() |
|||
||
? |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |