recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Amazon tager £4,5 for at sende en film
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Amazon tager £4,5 for at sende en film

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6256
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2014 kl. 20:51
Så er den gal igen...
Godt nok med et spil, men det er stadig Amazon (de lusepustere)
Vile forudbestille The Evil Within til PC, men så ville der lige komme £6,4 oveni
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2014 kl. 21:51
Det er vel ok? Portoen skal jo betales på den ene eller anden måde?

Men vil da foreslå at finde en leverandør der samlet er billigere :)
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2014 kl. 22:29
Amazon var tidligere min hovedleverandør af *næsten* alt, men efter at de droppede "Free Super Saver Delivery" har jeg vist kun handlet dér én gang... - tidligere var det 1-2 gange om måneden.
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Point: 6256
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2014 kl. 08:30
Det samme gælder for mig
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2014 kl. 08:56
Så må vi jo hellere takke Amazon for at muldvarpeskindene nu igen kan tage deres rette plads i mørket:-
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
capperdude Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Oktober-2010
Sted: Danmark
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér capperdude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2014 kl. 19:18
Jeg kan ikke se hvad folk har imod at en forhandler kræver forsendelse. Seriøst en gang tuderi, fordi man er blevet for vant til overdreven god service og fri fragt. I burde skamme jer.
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 2354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2014 kl. 19:35
Oprindeligt skrevet af capperdude capperdude skrev:

Jeg kan ikke se hvad folk har imod at en forhandler kræver forsendelse. Seriøst en gang tuderi, fordi man er blevet for vant til overdreven god service og fri fragt. I burde skamme jer.

Måske....

Men nu hvor du selv bringer "burde skamme jer" på banen:

Man kan dog som et minimum forlange at man modtager den vare man har købt og betalt. Eller i det mindste får sine penge refunderet.

Begge dele noget du ikke kan leve op til, ikke sandt?!
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér capperdude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2014 kl. 20:52
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Måske....

Man kan dog som et minimum forlange at man modtager den vare man har købt og betalt. Eller i det mindste får sine penge refunderet.

Jeg fornemmer en form for indebrændthed?

Why so mad?.....
Til top
bomndk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Marts-2006
Point: 422
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bomndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2014 kl. 21:04

Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Måske....

Jeg fornemmer en form for indebrændthed?

Why so mad?.....

Jeg fornemmer noget helt andet.
Mvh
Bo

Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér capperdude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2014 kl. 21:09
Jeg er spændt til bristepunktet. Sig frem du kæreSmile
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2014 kl. 21:11
Et vilkårligt gæt, mafia II?
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér capperdude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2014 kl. 21:12
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Et vilkårligt gæt, mafia II?

?
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu