recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Amitech homecenter living - Erfaringer?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAmitech homecenter living - Erfaringer?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Jesper.wind Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 86
Direkte link til dette indlæg Emne: Amitech homecenter living - Erfaringer?
    Sendt: 14-November-2005 kl. 11:07

Hej derude.

Er der nogen, som har erfaringer med Amitech HomeCenter Living?

Jeg er selv blevet lun på dyret, men hvad siger andre brugere?

Er det noget, eller hur?

Mvh.

Jesper

Til top
Jesper.wind Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 86
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2005 kl. 13:32

Okiiiiii

Jeg prøver lige igen  

Eller er der nogen, som har set en test på det store WWW af systemet.

Jeg har haft lidt kontakt til Amitech, men vil gerne have lidt meninger, som ikke kommer fra dem.

Mvh. Jesper

Til top
Auri Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 374
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2005 kl. 17:49

Hej Jesper

jeg er selv interesseret i denne maskine, men grafikkortet skulle vist ikke være noget særligt, og jeg vil gerne kunne spille på den også.

Nogle har skrevet at Amitech bruger deres egen software og det ikke skulle være en fordel. Hvad der menes dermed ved jeg ikke.

HAr du set de sælger den i Bilka i denne uge til 9699 kr.

mvh auri

Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2005 kl. 18:56
Tror,at Ekstra Bladet har en test af Zitech´s Medie Center på fredag.
Til top
Jesper.wind Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 86
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2005 kl. 21:21

OK, ser på det i Ekstra Bladet

Og jo den i BILKA ser da godt nok billig ud - Godt tilbud, hvad jeg lige kan se, er det over 3000 under Amitech's pris.

Nå men nyt spørgsmål, er det ikke lidt skidt, at man SKAL sætte andre komponenter til via antenne stik, og ikke Scart stik?, jeg har f.eks. en SELECTOR boks, som jeg godt kunne tænke mig at koble på, hvad gør jeg med den, hvis der ikke er Scart stik????

Mvh

Jesper

Til top
BrianJVC Se dropdown menu
--
--
Avatar
Brian er stoppet hos JVC

Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1188
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2005 kl. 22:04

Jeg vil sige at Amitech modellen er lidt overkill. I skal selv tage ud og kigge på den live, den har et forfærdeligt display.

Kvalitetsmæssigt ved jeg ikke hvor god den er, men disse færdigbyggede modeller er ikke det bedste valg, jeg tror ikke der er tænkt på særlige grafikkort og bundkort, og hvad med harddisken, det skal altså være specielle dele du bruger, bare for at få maskinen lige så lydsvag som de mest støjende DVD-optagere med Harddisk.

JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize

Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2005 kl. 22:26

Så Amitech på KT-messen.Fik oplyst,at det rædselsfulde display kan slukkes(måske også dimmes?)

Rent designmæssigt,synes jeg,at Zitech er klasser over.Den passive køling her(alu kabinet=een stor køleplade) virker meget gennemtækt(-og dyr ?) 

Til top
Jesper.wind Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 86
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2005 kl. 10:02

OK OK

Tak for svar, men jeg vil stadig gerne høre fra folk som har prøvet den, eller som har et link til en test side.

At den har et grimt display, siger ikke mig så meget om produktet, og formodninger mener jeg ikke er fair, på et stadie, hvor der åbenbart ikke er nogen som har prøvet den endnu. (så men andre ord, lad os vente med at sable dem ned, til vi har syn for sagen - he he)

PFH TAK

Til top
Jesper.wind Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 86
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2005 kl. 14:21

OK her er et LINK, men der ståe ikke så meget, så byd bare ind med flere indputs.

 

http://www.gear-online.dk/index.php/review/plain/id=961

Til top
Jesper.wind Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 86
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2005 kl. 15:15

Ok, så er jeg tilbage igen.

Har nu selv prøvet Amitech dyret (3 steder), og jeg er ikke skræmt, det skal dog lige siges, at man ikke skal forvente at få den store dyre gennemgang, hvis man vil købe den i F.eks. BILKA, men det er en OK pris de har der.

Endelig, skal jeg sige, at jeg ikke kan forstå den megen snak om støj, for jeg ikke har bemærket nogen overdreven støj kilder ved enheden, heller ikke under belastning.

GEARonline har lavet en test, som kan ses her http://www.gearonline.dk/index.php/review/show/id=1053

Mht til testen i Gear, så er det altså muligt at bygge sin egen Amitech, med de HD, ram, eller tuner dele man måtte ønske.

 

Til top
Jesper.wind Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 86
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2006 kl. 08:57

Så er den købt.  - Amitech homecenter living -

Den er blevet sat til, og hvad kan man sige..........

DET ER FREMTIDEN - HOLD DA K... hvor er det smart og på mange punkter gennemtænkt. (dog med forhåbninger om lidt forandringer)

Gem dine Cder væk, nu kan konen endelig se alle de billeder vi har taget (og ikke mindst vise dem frem, uden at jeg skal fare op på kontoret for at brænde en cd)

Optage TV med/via program info (som også er der som info bagefter)

Div. online tjenster (sputnik, vejr info, netradio osv, osv)

MSN på samme tid som Tv/DVD/musik (for dem som skulle have lyst til det) samt meget mere.

Og nu er det hele ikke kun flødesovs. Det er en PC, og det ses, når maskinen gør nogle underlige ting, som enhver anden winxp maskine ville gøre.

Mht. til de omtalte støj problemer, kan jeg kun sige at de er minimale, 10% af min gl. VHS, og tænker man sig lidt om, og sætter sin maskine på et underlag som ikke forstærker resonans, så bør det kun være når man står 30 cm fra enheden, har lukket 100% ned for lyden, sendt kone og unger ud for at stanse trafikken på nærliggende vej, at man kan høre hvad der svare til en bærbar pc. (overdrivelse øger forståelsen)

Jeg kommer gerne med mere info, men er stadig ved at lære den at kende

Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2006 kl. 17:35

Gratulere !!

Hvilken skærm har du ??

Hvordan formidler du stereo/AC3  lyden ??

Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu