|
Anbefaling af lille subwoofer |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1474 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Nu har jeg jo ikke sat nogen øvre grænse, blot antydet, hvor der virkelig begynder at blive flyttet noget luft. :) At der så er nogle, der har "behov" for 4 stk. 15" subwoofere i et rum på 20 m², det har jeg endnu både til gode at opleve og forstå; det kunne være fedt at opleve...
|
|||
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
|||
![]() |
|||
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
||
Ikke for at hijacke tråden, men jeg er en af tosserne med flere store subs. Og kan love dig, at når man først har vænnet sig til bas fri for begrænsninger og hvor rummets indflydelse er minimeret (ved at bruge mere end en) så kan man ikke gå tilbage til andet .
|
|||
![]() |
|||
rktdi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Horsens, DK Status: Offline Point: 624 |
||
Prøv at tage et kig på Velodyne SPL800i...
Har den selv i en 24 m2 stue, og på trods af kun en 8" enhed, gør den det altså rigtig godt - hjulpet godt på vej af en 1000 watt RMS forstærker.. :) - og fylder meget lidt - fruen er tilfreds. (Meget mere end med min SVS PB-12)
|
|||
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |