|
Anbefaling af ny router |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | ||
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
De router du får fra din udbyder er da ikke det plastik værd de er pakket ind i ( kun min mening)
|
||
![]() |
||
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
|
Boostede min, så den sparker 500 mW ud, dækker fint hele huset. ( Naboerne kan ikke se den)
|
||
![]() |
||
askernedefragrillen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-August-2015 Sted: Måløv Status: Offline Point: 165 |
|
Skulle det have interesse, så har jeg nu en ASUS RT-AC87U i overskud. Original emballage medfølger. :-)
|
||
![]() |
||
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1575 |
|
Hvis du bare har skjult det, forstyrrer den jo stadig (for ikke at nævne at du overtræder loven ![]() |
||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
||
![]() |
||
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
|
Har ligeledes også et hus på din størrelse, men jeg benytter 2 x Airport ekstreme router for at få max. hastighed til div. iPhones - iPads - Apple TV's -iMac´s etc. over hele huset, og til dels også haven. Der benyttes mest 802.11AC - 5GHz. routerne er sat op som Roaming Network med kabel forbindelse i mellem dem. Jeg har en 100/100 fra Fibia og der er fuld knald på alle enheder i hele huset. Har faktisk link speed på 1300Mbps på et par af maskinerne.
Redigeret af Potter - 22-Juni-2016 kl. 15:24 |
||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||
![]() |
||
Deumer ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Marts-2015 Status: Offline Point: 36 |
|
Brug den router du får fra din udbyder, slå WiFi fra i den og køb et ordeligt AP og placer det centralt i huset, gerne i loftet, jeg ved der kan være lidt arbejde med at trække kabel, men du kommer ikke til at opleve WiFi problemer mere. Jeg har selv et Xclaim Xi-3 og har fuld skrald i hele huset, det har yderligere den fordel at det understøtter POE, altså får strøm gennem netkablet så du ikke behøver tænke på at trække strøm til det.
|
||
![]() |
||
JensJ200 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-September-2012 Status: Offline Point: 316 |
|
Hvorfor valgte du Xclaim Xi-3 fremfor Ubiquiti UniFi UAP-AC-PRO?
|
||
![]() |
||
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
|
Med ovennævte havde jeg nogle allerhelvedes problemer med Airplay, vi sat 5-6 stykker og airplay kom bare aldrig til at spille, det ligger dog nogle måneder tilbage nu. Men de blev efterfølgende brugt som lerduer.
![]() |
||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
|
vi har lige anskaffet en linksys wrt1200ac afløseren for den gamle wrt54g den kører på en 115/115mbit linie
den er nem og sætte op asus har jeg prøvet og den er ikke imponerende mange fejl i fw og asus gør intet ved ens problemer mv
|
||
![]() |
||
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
|
Jeg er yderst tilfreds, med min nyligt anskaffede Netgear Nighthawk X6 AC3200 Tri-band
Router.
Både hvad angår speed og rækkevide. Super nem at sætte op og kører fortrinligt. ![]() Den er godt nok stor og ligner et lille fladt rumskib
![]() Redigeret af Roland - 23-Juni-2016 kl. 05:13 |
||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
||
![]() |
||
Deumer ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Marts-2015 Status: Offline Point: 36 |
|
Jeg har rigtig god erfaring med Xclaim og Ruckus kvalitet, det har jeg ikke med Ubiquiti, så det er sådan set eneste grund
Redigeret af Deumer - 23-Juni-2016 kl. 08:15 |
||
![]() |
||
JaAndersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 805 |
|
Hjemme ved os døjer vi med lidt udfald på Airplay - primært på kones 5S'er (ingen problemer på min 6'er)
Har overvejet at skifte min TPlink 750 router ud med en Airport Extreme - fandt en A1354 fra 2009, den understøtter ikke AC, men ellers ser den vel ok ud? Har ikke brug for superhurtigt forbindelse - men STABILT net istedet, ser "kun" Netflix/Viaplay osv - ingen spil Er bare i tvivl om et produkt fra 2009 virkelig kan konkurrere med et fra 2014 (købte min router der...) Eller kan det være noget på konens 5'er der er sat forkert op?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |