recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anbefaling af vægbeslag til LG OLED CX 65”
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Anbefaling af vægbeslag til LG OLED CX 65”

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
LBA75 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-September-2006
Status: Offline
Point: 484
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LBA75 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Anbefaling af vægbeslag til LG OLED CX 65”
    Sendt: 30-Januar-2021 kl. 09:01
Hej

Har erhvervet mig et LG OLED CX 65”, men kan ikke lige blive klog på hvilket vægbeslag, jeg skal vælge?

Tænker ikke det behøver at kunne dreje/vippe osv, men er alligevel i tvivl om hvilket som er anbefalelsesværdig i forhold til afstand til væg vs. kabler og stik på tv’et, og anbefalet vægt vs TV’s vægt (32kg)

Har I allerede dette dejlige TV hængende og kan derfor give en “live” anbefaling, eller andre som bare er klogere en mig på dette punkt (burde sikkert være nemt nok), som vil dele erfaring og evt. link til noget som bare virker????
(Pris ikke så afgørende, bare det virker....og helst fra DK)

På forhånd tak
Mvh
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2021 kl. 09:19
Jeg har Fladskæmsbeslag slim 32-55" varer 9044169 fra Jem & fix
Det koster den nette sum af 99 kr
Det fungerer glimrende til mit 65" B9 som nok er tæt på dit
Forsiden af skærmen er 6,6 cm ud fra væggen, så der er lidt plads hvis man har brug for de bagudvendte stik
Ning
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2021 kl. 09:51
Anbefaler Vogels Thin 505 beslag som kun fylder 15 mm. Og ja det koster lidt mere, men kvaliteten er også i top, det er en meget kraftig kvalitet. Og så kan skinnerne til at skrue bag på TV trækkes ud, så man får et vippepunkt næsten i overkant TV. Meget praktisk når TV skal vippes ud for at sætte kabler i.
Til top
thomnico Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Albertslund
Status: Offline
Point: 488
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomnico Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2021 kl. 10:56
jeg har den fra vogel som nævnes og det er skide smart at den lige kan tippes når man lige skal rode med lidt kabler.

Den gamle Samsung som han helt ind til, skulle jeg have helt af før jeg kunne komme til

Klar anbefaling herfra
Projektor: Benq w1070+
Lærred: 100" Elite screen motoriseret ELECTRIC100H-A1080
Center: XTZ Spririt 6
Front: XTZ Spririt 6
Bag og side: XTZ Spirit 2
Sub: B&W AW610
Receiver: Marantz SR7008
Til top
LBA75 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-September-2006
Status: Offline
Point: 484
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LBA75 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2021 kl. 13:41
Hej


Tak for alle besvarelserne.
Der er hermed bestilt et “Vogel Thin 505”

Mvh

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu