recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anbefaling søges - støjreducerende høretelefoner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Anbefaling søges - støjreducerende høretelefoner

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Irenicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-December-2009
Status: Offline
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Irenicus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2012 kl. 16:35
Oprindeligt skrevet af keldp keldp skrev:


det har nu ikke så meget at gøre om man kan lide lam.
de lukkede er ikke rare at havde på i længere tid uanset personen.
 

Igen en generalisering uden hold i virkleigheden.
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2012 kl. 20:49
Ville nok vælge lukkede, de er mest behagelige i det lange løb.

Redigeret af Kasper_J - 23-Juni-2012 kl. 20:49
Til top
dynrambo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Januar-2010
Status: Offline
Point: 115
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dynrambo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2012 kl. 20:04
Tak for info. Nogle der kan anbefale lukkede høretelefoner der passer godt til mit brugsmønster?
Til top
SandSand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Februar-2006
Sted: Valby
Status: Offline
Point: 525
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SandSand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2012 kl. 22:46
Kan anbefale Sennheiser HD 280 pro.
Jeg kan sidde med dem på hele dagen hvis det skulle være, uden at blive træt af det.

Om en iPhone lyder godt med dem ved jeg ikke. Bruger selv en USB DAC/Head amp sat til min bærbare, og det lyder rigtig godt. Har også brugt dem på flyrejser med godt resultat.


Redigeret af SandSand - 25-Juni-2012 kl. 22:51
Til top
cgmand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cgmand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2012 kl. 15:17
Jeg har købt mig et par HD-25-1 II.. De spiller imo helt fantastisk + lækker dyb bas med masser af punch, uden at det bliver for meget og så lukker de rigtig godt af. Læs evt et par reviews af dem, de får generelt super anmeldelser..

Kan bla høres i 4Sound i Kbh


Redigeret af cgmand - 26-Juni-2012 kl. 15:18
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
Til top
cgmand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cgmand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2012 kl. 15:19
Nå ja, og så fåes de for 1300 :)
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
Til top
dynrambo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Januar-2010
Status: Offline
Point: 115
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dynrambo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2012 kl. 15:35
Oprindeligt skrevet af cgmand cgmand skrev:

Jeg har købt mig et par HD-25-1 II.. De spiller imo helt fantastisk + lækker dyb bas med masser af punch, uden at det bliver for meget og så lukker de rigtig godt af. Læs evt et par reviews af dem, de får generelt super anmeldelser..

Kan bla høres i 4Sound i Kbh

Det lyder slet ikke tosset - ideen om god isolering og dyb bas tiltaler mig...og man må sige at prisen er i et mere fornuftigt leje sammenlignet med de andre forslag.
Må hellere lige høre dem i "levende live" fra min egen telefon, så kan jeg se hvordan de performer i forhold til "min" musik.
Til top
SandSand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Februar-2006
Sted: Valby
Status: Offline
Point: 525
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SandSand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2012 kl. 23:19
HD-25-1 II ser ud som om de sidder på selve ørerne? Hvilket jeg ikke selv ville kunne holde ud mere end en times tid.
Derimod sidder HD 280 pro 100% udenom ørene.
Til top
dynrambo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Januar-2010
Status: Offline
Point: 115
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dynrambo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2012 kl. 15:03
Hej alle sammen,

Jeg tog, som anbefalet ovenfor, ind til 4sound og bad om deres råd.
Jeg blev anbefalet Beyerdynamic DT-1350 (den skulle være HD-25-I II overlegen). 
De havde ikke et sæt DT-1350 fremme som jeg kunne høre, men jeg har købt dem, med mulighed for at levere dem tilbage inden for 14 dage hvis de ikke lever op til mine forventninger (super god service!).

De har en lækker lyd og overraskende god isolering mod udefrakommende støj, men jeg savner måske lidt mere bas....

Det kan ske at de skal spilles til, men jeg overvejer at bytte til Beyerdynamic DT-770M, i forventning om at de kan give mig lidt mere "umpfh" :)
Ulempen ved DT-770M'eren er, at den er meget større, med risiko for at ens ører koger...

Er der nogle der har erfaringer med begge høretelefoner, eller kan komme med nogle anbefalinger?
Husk på at "bøfferne" skal kunne drives fra en iPhone.

Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Status: Offline
Point: 1201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2012 kl. 07:43
Oprindeligt skrevet af dynrambo dynrambo skrev:

Det kan ske at de skal spilles til, men jeg overvejer at bytte til Beyerdynamic DT-770M, i forventning om at de kan give mig lidt mere "umpfh" :)
Ulempen ved DT-770M'eren er, at den er meget større, med risiko for at ens ører koger...


Jeg har ikke erfaring med DT-1350, men har siddet nogle timer med DT-770M.
Lyden fejler ikke noget, men jeg havde en lidt problemer netop med at mine ører begyndte at koge. Jeg ved at det er meget forskelligt fra person til person hvor slemt det er - min kollega kan side med dem det meste af dagen uden problemer. 

For god isolation kan du også kigge på Vic Firth SIH1. Jeg er selv kommet til den konklusion efter at have prøvet en del forskellige, at In Ear Monitors passer bedre til mig, da jeg altid kommer til at svede på ørerne efter nogle timer med høretelefoner på.

Jeg har desværre ikke fået prøvet så mange forskellige IEMs endnu, lever pt med et par denon AH-C360 som faktisk levere en hæderlig lyd og samtidigt isolerer ret godt.

Jeg har pt selv kig på VSONIC GR07 og Beyerdynamic MX100som får rigtigt gode anmeldelser rundt omkring.

/ask


Redigeret af jacobask - 06-Juli-2012 kl. 07:43
Til top
Mercu Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Marts-2010
Status: Offline
Point: 357
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mercu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2012 kl. 18:55
Nogen som har erfaring med Fanny Wang?

Jeg har kigget på deres DJ 2001 version, de ligner designmæssigt "beats", men på nettet får de generelt bedre anmeldelser. 
Samsung LE32R87BDX 32"
Supra Kabler
Popcorn hour A-200 m. 1tb hdd
Synology DS410 2x 2tb seagate 5900rpm
PS3 40gb FAT
Til top
mkt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Marts-2011
Status: Offline
Point: 248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2012 kl. 12:57
Jeg sidder selv med DT-770 250 ohm og er ovenud fornøjet. Ofte har jeg arbeidsdage på 10-14 timer og bliver ikke træt af at have dem på. 

Lyden er jeg personligt vild med, men jeg har læst der skulle være mere bas i 32 ohm udgaven, hvilket jo også bare er en fordel når du skal trække dem fra en tlf. I og med det er en lukket konstruktion er der rigtig god isolation mod kontorlandskab lyde. Jeg har lyttet til en T1 (ved godt det er udenfor budgettet), men sh#€ F%&# en konge lyd der er i dem :D

Jeg prøvede en kollegas Bose med støjreduktion og fik ondt i hovedet næsten med det samme. De udsender en modsvarende frekvens der kanselerer støj og den tone synes jeg at kunne høre. Det var en virkelig ubehagelig lyd synes jeg. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu