recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ang. defekt Sandberg HDMI-switchbox
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAng. defekt Sandberg HDMI-switchbox

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
musicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 2149
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2009 kl. 08:53

@mhaahr: Det var mig, der stillede spørgsmålet her i tråden, og ikke Allan Olesen. Så vær nu ikke helt så hård ved ham. 

Oprindeligt skrevet af mhaahr mhaahr skrev:

Min erfaring siger mig, at du ikke kommer langt. Dermed ikke sagt, at du kan prøve, men jeg prøver blot at svare på dine spørgsmål:

- Men hvordan står jeg? Dårligt!

Ja, egentlig har jeg heller ikke optimismen skruet helt op på fuld blus. For man kunne vel netop godt frygte, at producenten (Sandberg) bare giver mig fingeren i hele denne affære. Men lad os nu se.

- Har jeg en oplagt "sag"? Ja. Men ikke én man "bare" vinder.

Foreløbig afventer jeg svar fra dem, på den grådkvalte mail jeg sendte til deres support-afdeling i fredags, da det gik op for mig hvad der måtte have forårsagen afbrændingen af HDMI-portene. Og så tager jeg den dérfra.

- Kan jeg kræve erstatning hos Sandberg for to delvist ødelagte afspillere? Ja, der er dog en bagatelgrænse på 4000,-.

'Bagatelgrænsen' på 4.000 kr. er dog rimeligt surt, da dét netop svarer til prisen på den dyre, af de to beskadigede DVD-afspillere.

Redigeret af musicus - 25-Maj-2009 kl. 13:12
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X

2x Denon DVD-2930

2x Toshiba HD-XE1,

Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500

Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800

2x DVDO Edge
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu