@mhaahr: Det var mig, der stillede spørgsmålet her i tråden, og ikke Allan Olesen. Så vær nu ikke helt så hård ved ham. ![](smileys/smiley2.gif)
mhaahr skrev:
Min erfaring siger mig, at du ikke kommer langt. Dermed ikke sagt, at du kan prøve, men jeg prøver blot at svare på dine spørgsmål:
- Men hvordan står jeg? Dårligt! |
Ja, egentlig har jeg heller ikke optimismen skruet helt op på fuld blus. For man kunne vel netop godt frygte, at producenten (Sandberg) bare giver mig fingeren i hele denne affære. Men lad os nu se. ![](http://www.recordere.dk/forum/smileys/smiley1.gif)
mhaahr skrev:
- Har jeg en oplagt "sag"? Ja. Men ikke én man "bare" vinder. |
Foreløbig afventer jeg svar fra dem, på den grådkvalte mail jeg sendte til deres support-afdeling i fredags, da det gik op for mig hvad der måtte have forårsagen afbrændingen af HDMI-portene. Og så tager jeg den dérfra.
mhaahr skrev:
- Kan jeg kræve erstatning hos Sandberg for to delvist ødelagte afspillere? Ja, der er dog en bagatelgrænse på 4000,-. |
'Bagatelgrænsen' på 4.000 kr. er dog rimeligt surt, da dét netop svarer til prisen på den dyre, af de to beskadigede DVD-afspillere. ![](smileys/smiley5.gif)
Redigeret af musicus - 25-Maj-2009 kl. 13:12