recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anmeldelse af Canon i865 printer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAnmeldelse af Canon i865 printer

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
MichaelS Se dropdown menu
--
--
Avatar
Tidl. redaktør recordere.dk

Oprettet: 11-Marts-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2062
Direkte link til dette indlæg Emne: Anmeldelse af Canon i865 printer
    Sendt: 10-September-2004 kl. 00:28

Kommentarer til anmeldelsen er velkommen her.

Du finder anmeldelsen her.

Hilsen

Michael Sørensen

mvh MichaelS
Til top
Maria Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 620
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2004 kl. 11:10

God anmeldelse!

Jeg kan helt tilslutte mig de positive ord. Jeg har selv haft printeren ½ års tid og den er vanvittig lækker. At stå med en færdig printet dvd i hånden er noget andet end et kedeligt VHS bånd.

Eneste "negative" side ved at eje en sådan sammen med en recorder er at man "kommer til" at optage og gemme langt flere film og serier som man ellers ville have gjort.

God weekend

Mvh Maria
Til top
MichaelS Se dropdown menu
--
--
Avatar
Tidl. redaktør recordere.dk

Oprettet: 11-Marts-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2062
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2004 kl. 11:57
Oprindeligt skrevet af Maria Maria skrev:

Eneste "negative" side ved at eje en sådan sammen med en recorder er at man "kommer til" at optage og gemme langt flere film og serier som man ellers ville have gjort.

God weekend

Hej Maria

Takker for roserne.

Det med de mange optagelser vil jeg nu tilskrive recorderen. Nu kan man bare holde styr på skiverne.

Hilsen

Michael Sørensen

mvh MichaelS
Til top
Maria Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 620
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2004 kl. 15:08

Njaa...

printeren har nu også en finger med i spillet hos mig. Der har været tilfælde hvor jeg har overvejet om jeg skulle optage en film eller ej, hvor jeg så har tænkt på hvilket print jeg skulle lave.

Hilsen

Mvh Maria
Til top
Bent M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 496
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2004 kl. 16:37

Hej Michael.

Interesant med den test af printeren du har lavet, jeg gik nettop og tænkte på ny printer, jeg var intereseret i i965'eren som også kan printe på DVD'er.

Så jeg ville spørge om du har prøvet at undersøge lidt om hvor holdbart blækket er på overfladen af DVD skiven ? Om det er modstands dygtigt overfor fedtede fingre osv ? og om det ikke nemt bliver ridset, ja i det hele taget hvordan er holdbarheden tror du ?

Mvh
Bent M
Sony RDR HX1010
Til top
MichaelS Se dropdown menu
--
--
Avatar
Tidl. redaktør recordere.dk

Oprettet: 11-Marts-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2062
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2004 kl. 20:07

Hej Bent

Jeg flyttede lige dit indlæg over til de andre.

Jeg tror ikke at der er meget forskel på at printe på skiver eller papir med grov overflade, udover at papiret svulmer op og det gør skiven ikke. Farven falder ikke af og den er ikke nem at ridse af (når først den er tør).

Min erfaring med Epson printerene er at printet på skiver holder rigtigt godt. Jeg har brung Epson printerne gennem to år.

Canon i965 er nummeret større end i865 og den største forskel er at i965 har 3 farve plus 3 fotofarve patroner, hvor i865 som nævnt har én sort til sort/hvid udskrift og 3 farver plus sort til farve print. i965'en er også lidt hurtigere og ca 1.000 kr dyrer.

Hilsen

Michael Sørensen

 



Redigeret af MichaelS
mvh MichaelS
Til top
Keld Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 451
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2004 kl. 21:49

Hej Michael.

Med hensyn til at skiverne skal være printbare:    kan man ikke bruge de hvide selvklæbende labels, man tit og ofte kan købe på tilbud. De er væsentligt billigere, en de ca. 2,oo kr. som de printbare skiver koster ekstra?

Keld

Til top
Keld Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 451
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2004 kl. 22:09

En lille tilføjelse.

Hvor har du set den billigere end de 1.340,-?  På EDB-priser er den billigste i en dansk butik 1.374,-.

Keld



Redigeret af Keld
Til top
MichaelS Se dropdown menu
--
--
Avatar
Tidl. redaktør recordere.dk

Oprettet: 11-Marts-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2062
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2004 kl. 22:21

Hej Keld

Jo man kan godt sætte labels på skiverne og lægge dem i bakken og printe på dem på den måde. Jeg har lige gjort det ved et par gamle skiver (og man kan gøre det hvis man har printet noget forkert).

Men labels er ikke altid godt. Nogen er af så dårlig kvalitet at de løsner efter et års tid og så kan skiven være ødelagt.

Jeg har set den på edbpriser.dk og ikke tjekket hvor forhandleren bor. PC Focus og GetMore er danske Internet butikker (såvidt jeg ved - har ikke handlet der).

Som jeg skrev gik jeg forbi Kamerahuset, og røg automatisk ind i butikken (de havde lige sat den ned fra Kr 1495, samme dag.).

Hilsen

Michael Sørensen

mvh MichaelS
Til top
Lotte Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 03-Juni-2004
Status: Offline
Point: 29
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2004 kl. 23:05

Jeg har investeret i Canon i965, og jeg kan sakkens tilslutte mig de rosende ord, om cd/dvd print, det bliver utroligt flot.

Som skrevet her på siden har den 6 farver heraf 1 i foto rød og 1 i foto blå, hvor i865 har 3 farver og 2 sorte. Den har en opløsning på 4800 X 2400 dpi mod i865 der har 4800 x 1200 dpi.

Den er 3 db mindre i støjnivau og har USB 2 og USB 2 Hi speed.

Den er ikke helt 1000 kr. dyre end i 865, jeg købte min på nettet for kr. 2080,00 incl. transport.

Om man vælger den ene fremfor den anden, de er begge helt utroligt gode printer, der leverer et flot resultat.

Jeg er ligeledes spændt på at se hvor længe blækket kan række, det er jo svært at lade være med cd/dvd print, når man først har set det.

Til top
Bent M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 496
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2004 kl. 09:01

Hej Lotte.

Hvilken forretning var det du kunne købe i965 til 2085,00 incl transport ??

Mvh
Bent M
Sony RDR HX1010
Til top
Lotte Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 03-Juni-2004
Status: Offline
Point: 29
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2004 kl. 10:06

Hej Bent

Jeg var så heldig at få den sidste der var i firmaet HS data service

http://webshop.hsdata.dk/nytdesign.asp?kat=0 de oplyst at den ville udgå ved tomt lager, min mening var at købe i865, men den var solgt.

Jeg har tjekket på edb priser at den kan fåes hos

http://www.digital-nord.com/index.php?view=moreinfo&prod uctid=300&s=2 til kr. 2030,- der er dog levering på 4 - 5 uger.



Redigeret af Lotte
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu