|
Anmeldelse af Clint DC5 digital kabel-tv recorder |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | ||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Der findes dual-tuner TV. |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
Thomas Sillesen ![]() Bruger ![]() Branchemedlem Oprettet: 08-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 108 |
|
1) På min DC3 er der ikke aktivt RF loop i stand-by, så den skal stå tændt konstant. Det gælder garanteret også for DC5.
2) Det ved jeg ikke.
|
||
Med venlig hilsen
Thomas Sillesen Head Honcho Densen og HiFi Freaks |
||
![]() |
||
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2126 |
|
Nu ved jeg godt at de fleste mennesker ikke læser manualen, men det sker da at der er brugbare informationer, fx at loop through skal aktiveres i menuen. Jeg kunne så ikke lige finde beskrivelsen af at den vågner op til optagelser, men det kan man gå ud fra.
|
||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
|
Det er en sjældent forekommende feature på en DVB PVR, formentlig fordi der ikke er RTC på de SoC boards som typisk benyttes. Derfor spørgsmålet....? Nu har jeg også skimmet manualen, og RF loop er forklaret meget præcist. Det er slået fra som standard for at holde stand-by strømforbruget under 1W. Redigeret af JesperLund - 30-April-2011 kl. 18:05 |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
Beklager min manglende indsats i tråden, jeg er lige "landet" fra Sønderborg, hvor jeg har besøgt AV-Connection ifm en besøgsartikel for recordere.dk - og der er dæleme langt til Kastrup fra Sønderborg
![]() Men jeg kan jo se, at I heldigvis selv har fundet svarene
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10498 |
|
Det er der sandelig også mange andre producenter der kan levere, endda med mulighed for at optage flere programmer samtidig.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
|
Ikke på om den kan vågne op fra stand-by og optage, så hvis du stadig har boxen stående må du gerne lave en hurtig test...? Jeg har skimmet manualen og kunne ikke finde svaret (ikke læst alle 100 sider, men søgt efter måske relevante keywords..). P.S. Jeg er også mest til jetfly når det nu skal være, men er Cimber Air's små propelfly virkelig så langsomme? Redigeret af JesperLund - 30-April-2011 kl. 18:31 |
||
|
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
![]() Nix - jeg var i bil
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
|
Jeg havde glemt at du bor i Kastrup, og af gammel vane forbinder jeg altid Kastrup med lufthavnen, beklager.... ![]() |
||
|
||
![]() |
||
|
![]() |
||
|
||
![]() |
||
Fanastril ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 246 |
|
25 min med Cimber...
|
||
![]() |
||
KasperM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Oktober-2004 Status: Offline Point: 99 |
|
Jeg har også YouSee boksen og blev overrasket, da jeg fandt ud af, at man ikke skal aflevere boksen, når man opsiger sit abonnement. Ekspedienten i TDC butikken sagde, at selvom man opsiger det efter de obligatoriske 6 måneder, så er boksen herefter éns ejendom. Det vil reelt sige, at man kan købe den til 5- 600 kr., hvis man bare er villig til at binde sig for 6 måneder. Nu har jeg dog kun fået det at vide af ekspedienten i butikken og hun kan naturligvis have taget fejl, men hvis det ikke er tilfældet er det jo en billig måde at få en YouSee harddiskoptager...
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |