|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
||
Der kan være nogen som ikke ønsker Blu-Ray og dertil hørende Digital Restrictions Management. Derudover giver dedikerede DVD afspillere i high-end segmentet, som denne, generelt et bedre billede af DVD film. |
|||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||
Jeg må indrømme at jeg bliver dig svar skyldig om hvorvidt den er kodefri eller ej. Jeg kan ikke finde noget endeligt på emnet - bortset fra, at jeg tolker specifikationerne derhen, at den er kodefri. Og jeg har ikke afprøvet den med forskellige regioner |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
Gerdes ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 12-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 425 |
![]() |
||
Mit svar på dit spørgsmål vil være at ingen af de BD-afspillere der er på markedet i DK pt. matcher eksempelvis Denon DVD1940 (til DVD-afspilning). |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||
Fidusen er lige, at man typisk får et bedre billede på afspilning af DS DVD, i forhold til en Blu Ray afspiller |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
||
For mit vedkommende har jeg ikke p.t. lyst til at fodre filmindustrien med penge for BD film jeg allerede har stående som SD. ![]() |
|||
Mvh Hans
|
|||
![]() |
|||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12370 |
![]() |
||
Fordi der stadig kommer masser af gode dvd'er (jeg ser tonsvis af japansk tegnefilm, og det kommer ikke på Blu-ray i den overskuelige fremtid), og de Blu-ray-afspillere der er til at betale for menneskepenge er bundrådne til dvd-afspilning. Derfor har jeg for nyligt skiftet min Panasonic DVD-S97 ud med en Denon DVD-2930. |
|||
![]() |
|||
kokkeole ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
![]() |
||
Ok. Der fik jeg da vist lige pillet ved noget jeg ikke vidste. Grunden til at jeg spørger, er at jeg har købt en Panasonic BD50, og ser da en forbedring af både lyd og billede på alm. dvd afspilning, i forhold til den Sony jeg før brugte. Hilsen Ole |
|||
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it. Marants NR1604 Panasonic DMP-BDT310 B&W DS 2 Dipole B&W CM 1 Subwoofer BW PV1 Samsung UE-46D8005/SMT-H3126 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hej Ole, jamen det kan sagtens være en forbedring til dit tidligere udstyr med en PanaBD50. Det jo ike sådan at Pana BD er dårlige, bare ikke optimale |
|||
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
Ønsket om afspilning af SACD bliver vel heller ikke imødekommet med BD30/50 ?
|
|||
![]() |
|||
kokkeole ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
![]() |
||
Det jo ike sådan at Pana BD er dårlige, bare ikke optimale Til alm. dvd mener du vel ![]() Hilsen Ole |
|||
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it. Marants NR1604 Panasonic DMP-BDT310 B&W DS 2 Dipole B&W CM 1 Subwoofer BW PV1 Samsung UE-46D8005/SMT-H3126 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Nej, det er jeg klar over.(Nævnt tidligere). Iøvrigt har jeg en pæn samling af DTS musikskiver, og den snupper BD50 jo flot, synes jeg. Hilsen Ole |
|||
Kokkeole
|||
![]() |
|||
jan0112 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-November-2005 Sted: Sweden Status: Offline Point: 125 |
![]() |
||
Jeg må indrømme at jeg har haft problemer med at spille enkelte hjemme brændte DVD +. Der er ingen problemer med at spille disse på min gamle Philips afspiller. Måske en opdatering kan løse dette, men hvornår den kommer ved jeg ikke.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |