recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Anmeldelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anmeldelse af Denon DVD-1940
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAnmeldelse af Denon DVD-1940

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2008 kl. 13:26

Oprindeligt skrevet af jan0112 jan0112 skrev:

Jeg må indrømme at jeg har haft problemer med at spille enkelte hjemme brændte DVD +. Der er ingen problemer med at spille disse på min gamle Philips afspiller. Måske en opdatering kan løse dette, men hvornår den kommer ved jeg ikke.

"Problemet" er kendt, og Denon gør faktisk selv opmærksom på forholdet på deres hjemmeside:

 Discs that have been poorly finalized following recording may be only partially playable or not playable at all.

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Boogie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 985
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2008 kl. 14:58

Hvordan er 1940´eren mod PS3 i forhold til SD-DVD??? (hvis nogen ved det)

Boogie

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2008 kl. 16:17
Oprindeligt skrevet af Boogie Boogie skrev:

Hvordan er 1940´eren mod PS3 i forhold til SD-DVD??? (hvis nogen ved det)

Boogie

Ud fra det som jeg har set - dem begge, men ikke samtidigt - så er Denonen en tak bedre

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Lukket bruger 2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 586
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2008 kl. 20:02
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg må indrømme at jeg bliver dig svar skyldig om hvorvidt den er kodefri eller ej. Jeg kan ikke finde noget endeligt på emnet - bortset fra, at jeg tolker specifikationerne derhen, at den er kodefri.

Og jeg har ikke afprøvet den med forskellige regioner

Det kan jeg da så lige svarer på;

Den er ved køb reglåst til reg.2, men kan låses op med software, hvis det ønskes.

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2008 kl. 20:04
Oprindeligt skrevet af Rysz Rysz skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg må indrømme at jeg bliver dig svar skyldig om hvorvidt den er kodefri eller ej. Jeg kan ikke finde noget endeligt på emnet - bortset fra, at jeg tolker specifikationerne derhen, at den er kodefri.

Og jeg har ikke afprøvet den med forskellige regioner

Det kan jeg da så lige svarer på;

Den er ved køb reglåst til reg.2, men kan låses op med software, hvis det ønskes.

Okay - tak for svaret. Så blev jeg jo så klog

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Lygtemanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Maj-2007
Status: Offline
Point: 245
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2008 kl. 20:18
hvor finder denne test sted... bare for at vide det... hvis det er i nærheden af aalborg kunne det da være jeg kunne komme forbi med min S-100
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2008 kl. 21:28

Oprindeligt skrevet af Lygtemanden Lygtemanden skrev:

hvor finder denne test sted... bare for at vide det... hvis det er i nærheden af aalborg kunne det da være jeg kunne komme forbi med min S-100

Æhh...hvilken en test?

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Lygtemanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Maj-2007
Status: Offline
Point: 245
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2008 kl. 22:01
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Lygtemanden Lygtemanden skrev:

hvor finder denne test sted... bare for at vide det... hvis det er i nærheden af aalborg kunne det da være jeg kunne komme forbi med min S-100

Æhh...hvilken en test?

ja okey så men er hvor kommer i fra så kunne det være jeg kom forbi ligesom mogens fra tvnord :)

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2008 kl. 22:18
Oprindeligt skrevet af Lygtemanden Lygtemanden skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Lygtemanden Lygtemanden skrev:

hvor finder denne test sted... bare for at vide det... hvis det er i nærheden af aalborg kunne det da være jeg kunne komme forbi med min S-100

Æhh...hvilken en test?

ja okey så men er hvor kommer i fra så kunne det være jeg kom forbi ligesom mogens fra tvnord :)

Beklager  - jeg forstår absolut ingenting - jeg har prøvet

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12223
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2008 kl. 22:22
Første svar i tråden bad om en sammenligning med Panasonic S100. Det ville selvfølgelig være rart hvis Lygtemanden bare kunne skrive dette, i stedet for at lave et ret meningsløst svar på dit spørgsmål om hvad det er han snakker om 
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2008 kl. 08:02

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Første svar i tråden bad om en sammenligning med Panasonic S100. Det ville selvfølgelig være rart hvis Lygtemanden bare kunne skrive dette, i stedet for at lave et ret meningsløst svar på dit spørgsmål om hvad det er han snakker om 

Tak for hjælpen Naiera

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
kim olsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1384
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2008 kl. 14:45

ang kodefri

hvis jeg husker korrekt, så kan hifiklubben levere denons modeller kodefri, jeg husker dog ikke om de tager et mindre gebyr, men det kan lade sig gøre.

 

Crown - there is no substitute.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu