|
Anmeldelse af Humax BXR HD+ |
Besvar | Side <1234 40> |
Forfatter | |||||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
|
|||||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Ja. Det har jeg testet igennem min Yamaha reciever.
|
|||||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|||||
Badsted
Guld medlem Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Et par spørgsmål herfra:
Optagelser er låst til maskinen som du skriver, men gælder det både for kodede og ikke kodede optagelser? F.eks. DR1 og DR HD? Kan man redigere i optagelser inden man kopierer dem ned på en evt. ekstern harddisk, så man kan fjerne de minutter før og efter, der er lagt ind? Kan man afspille .ts optagelser fra andre kilder, f.eks. DVBViewer, ForTheRecord eller SageTV? |
|||||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
1. ALT er beskyttet 2. Nej. Jeg har ikke fundet redigering, men det checker jeg lige 3. Det har jeg ikke testet, men det vil jeg da prøve.
|
|||||
|
|||||
spoxy
Guld medlem Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1172 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
|
|||||
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|||||
Sekam
Bruger Oprettet: 10-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Står pioneer TV stadigvæk i instruktionsbogen, som et af de TV som fjernbetjeningen kan styre?
|
|||||
spoxy
Guld medlem Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1172 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Hej Jens
Er du helt stoppet med at besvare spørgsmål? Med venlig hilsen Søren
|
|||||
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|||||
hummelmose
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Nej. Men jeg har haft ret travlt. Du kan se guiden uanset om du har Boxer abb eller ej. så hvis du f.eks. vil optage friends på TV2 zulu, kan denne serieoptages.
|
|||||
|
|||||
hummelmose
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Ja
|
|||||
|
|||||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Maskinen skulle have et problem, når man laver to optagelser lige efter hinanden.
Har du oplevet dette?
|
|||||
hummelmose
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Jeg har ikke oplevet det, men har talt med importøren, der bekræfter at det er en stor fejl i boksen, og at man faktisk har stoppet salget af boksen indtil man får en ny firmware fra Humax. |
|||||
|
|||||
SLETTET_20120103
-- Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Fed anmeldelse og fed stue - dejligt med genskin så man kan se du sidder med benene oppe på bordet
|
|||||
Besvar | Side <1234 40> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |