recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anmeldelse af JVC LT-37S60
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAnmeldelse af JVC LT-37S60

Besvar Besvar Side  <1 4567>
Forfatter
Besked
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 7124
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2005 kl. 16:50

ifølge manualen.

Vægt 25,7 kg med fod og 20,6 uden

Strømforbrug 171w   og 2,6w i standby

Mvh Hans

Redigeret af hansie
Til top
thomasjohnsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-September-2005
Sted: Norway
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2005 kl. 21:56
Oprindeligt skrevet af JensHD JensHD skrev:

Hvilken opløsning bruger du fra din PC ?

Mvh Hans

Hej

PT er min pC ikke tilsluttet JVC-skærmen, idet jeg vil anskaffe Micosofts MCE før end det gøres permanent.

Såvidt jeg husker var det 1360x768 og 60 Hz, som mit grafikkort et Geforce 6600GT håndterer udmærket.

Kvaliteten på grafikken var bare ok.

Mvh. JensHD

Takk for all info jeg har fått fra dere.

Har bestilt denne tven, og fikk vite i butikken at den kun støttet 1024x768 via VGA, og da blir jo bildet strukket (uproporsjonert)...

Dette er naturligvis ikke akseptabelt, da denne tv vil bli brukt til HTPC med Media Center.

Men som jeg forstår via denne diskusjonen, vil den via HDMI-inngangen (med DVI/HDMIovergangskabel) støtte native HD-oppløsninger (1366x768), som da blir 100% proporsjonelt riktig. De nye driverne til både nVidia og ATI støtter disse HD-oppløsningene.

Jeg vil gjerne få dette bekreftet av noen som har testet dette.. Så, har noen koblet PC til via DVI/HDMI, og sett at det gir riktig oppløsning, og at bildet vises over hele skjermen uten over/underscan?

Og ikke minst: om tven viser pikslene uten "ghosting", altså like nøyaktig og skarpt som en PC-skjerm?

Redigeret af thomasjohnsen
Til top
-ApK- Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-August-2005
Sted: Denmark
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2005 kl. 19:23
Når jeg tilslutter et DVI-HDMI kabel til tv'et fra min htpc, så viser den windows i et split sekund og skriver enten 720p eller 1080i og så går den til blå skærm. Er der andre der har haft det problem? Det virker som om den slet ikke vil modtage signalet fra pc'en. Jeg har sikret mig at den køre den rigtige opløsning/Hz osv. Jeg har prøvet et andet grafikkort uden resultat. Mon det er min HDMI  indgang der er defekt. Jeg kan godt få billede på med VGA kabel hvor jeg køre 1024X768. Virker faktisk ok, selvom man godt kan se at det ikke er den rette opløsning.

-Anders
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2005 kl. 08:15

Oprindeligt skrevet af -ApK- -ApK- skrev:

Når jeg tilslutter et DVI-HDMI kabel til tv'et fra min htpc, så viser den windows i et split sekund og skriver enten 720p eller 1080i og så går den til blå skærm. Er der andre der har haft det problem? Det virker som om den slet ikke vil modtage signalet fra pc'en. Jeg har sikret mig at den køre den rigtige opløsning/Hz osv. Jeg har prøvet et andet grafikkort uden resultat. Mon det er min HDMI  indgang der er defekt. Jeg kan godt få billede på med VGA kabel hvor jeg køre 1024X768. Virker faktisk ok, selvom man godt kan se at det ikke er den rette opløsning.

-Anders

Jeg kan køre 720p og 1080i fra min denon 2910dvd men det er jo ikke en pc  men er du sikker på at opløsningen på dit grafikkort er sat korrekt op.

Mvh Hans

Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2005 kl. 08:17
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Hvor hurtigt starter jeres 37'' jvc op ?

På mit går der 5-10 sekunder fra man har trykket til der kommer billede.

Mvh Hans

Sjovt når jeg bruger taltasterne er det 5-10 sekunder om at starte   men bruger jeg on/off knappen starter det med det samme...

Mvh Hans

Til top
volume Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Januar-2005
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2005 kl. 09:40

Fik mit JVC LT-37S60 igår, jeg har slør på de fleste bevægelser over min DVD DR-MH 20 via scar, er det mig som ikke stiller det rigtigt?

Til top
volume Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Januar-2005
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2005 kl. 10:00
Fand ud af, jeg brugt forkert scar signal fra min DVD er du vild et billede jeg lige fik, det er jo vildt så godt det står nu :))
Til top
Carsten Hjorth Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-April-2005
Point: 76
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2005 kl. 23:56

Hvad mener du med et forkert scartkabel.

Var kablet defekt ?

/Carsten

Til top
-ApK- Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-August-2005
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2005 kl. 19:21
Er der nogen der ved hvad JVC's pixel garanti er. Har 3 hele pixels og en hel linie med døde sub pixels... øv 
Til top
Hvidovre Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-November-2005
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2005 kl. 22:00

Hej Alle.

Efter lang ventetid Så kom dagen hvor det var min tur til at få et JVC 37"

Da jeg kører med analog signal vil jeg lige hører om der er nogen som har fundet frem til ideal indstillingerne vedr. billed,lyd.m.m?

Samt hvilken vægbeslag har i brugt ?

Til top
The Elusive One Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-December-2003
Point: 57
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2005 kl. 12:43
Oprindeligt skrevet af Hvidovre Hvidovre skrev:

Hej Alle.

Da jeg kører med analog signal vil jeg lige hører om der er nogen som har fundet frem til ideal indstillingerne vedr. billed,lyd.m.m?

Tillykke med det, jeg har selv lige fået mit for en uge siden efter at have ventet i 3 måneder.

Jeg mener ikke der findes nogen generel ideal indstilling for billede, det afhænger af hvilken indgang der bruges og hvad der leverer signalet. Jeg har en Denon DVD-2910 via HDMI, en Kiss DP-500 via component (480P) og en Pioneer DVR-720H via alm. scart og så selvfølgelig selve den indbyggede tuner. Alle 4 krævede temmelig forskellige indstillinger for optimal billedkvalitet. De 3 eksterne er indstillet med brug af Digital Video Essentials mens tuneren jo desværre må nøjes med at blive indstillet på øjemål og et prøvebillede. Heldigvis har vores JVC jo individuelle indstillinger per indgang så det ikke er nødvendigt at gå på kompromis.

Hvad angår vægbeslag fik jeg en deal der hvor jeg købte skærmen og fik et Barkan model 78 som er et beslag der både kan bruges til LCD og Plasma. Det kan bære op til 80 kg og 160 cm. bredde, så hvis jeg en dag skifter til en større model skærm så kan jeg genbruge beslaget.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2005 kl. 18:45
Oprindeligt skrevet af Hvidovre Hvidovre skrev:

Hej Alle.

Tilykke

Jeg bruger et alm plasma / lcd vægbeslag til mit JVC.

Nu er der jo ikke tal på indstillingerne   , men jeg lidt med dem til du finder det du selv kan lide,  hvad bruger du af dvd og har du andet grej tilsluttet til TV

Mvh Hans

Til top

Besvar Besvar Side  <1 4567>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu