|
Anmeldelse af Microsoft Surface RT |
Besvar | Side <1234 24> |
Forfatter | |||
perkjaer
Bruger Oprettet: 07-Marts-2008 Sted: Ballerup Status: Offline Point: 185 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Og hvad gør man så hvis man vil sende to regneark og 5 foto i den samme mail?
|
|||
E.Larsen
Super bruger Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Den havde jeg ikke set komme
Ok, godt ord igen
|
|||
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Bruger sin PC.
|
|||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4614 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det var så lidt. Bare lige for at være helt på plads. iMessage er ikke mails, men beskeder (arvtager for SMS og MMS, der kører ind over Apples servere). Her kan man sende beskeder gratis til andre Apple-ejere uanset hvor store mediefiler du vedhæfter i dem. Mail-app'en på iPhone sender helt normale mails (med de nævnte muligheder/begrænsninger for vedhæftede elementer).
Redigeret af Rasmus Larsen - 06-November-2012 kl. 15:19 |
|||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|||
Skalle06
Guld medlem Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Steve Jobs talte allerede om det på en konference i 2005, og det er sådan de har bygget iOS op: "in every user interface study we’ve ever done […], [we found] it’s pretty easy to learn how to use these things ‘til you hit the file system and then the learning curve goes vertical. So you ask yourself, why is the file system the face of the OS? Wouldn’t it be better if there was a better way to find stuff?
Now, e-mail, there’s always been a better way to find stuff. You don’t keep your e-mail on your file system, right? The app manages it. And that was the breakthrough, as an example, in iTunes. You don’t keep your music in the file system, that would be crazy. You keep it in this app that knows about music and knows how to find things in lots of different ways. Same with photos: we’ve got an app that knows all about photos. And these apps manage their own file storage. […]
And eventually, the file system management is just gonna be an app for pros and consumers aren’t gonna need to use it."
|
|||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4614 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Og den bliver i øvrigt langt dyrere Og formentlig også tæskevarm og strømslugende, som alt andet der er baseret på x86/x64-processorer. ARM-arkitekturen er allerede ved at tage over nedefra og indenfor få år kommer 64-bit ARM-processorer til at erstatte produkter i flere og flere af de behovssegmenter, som x86/x64-arkitekturen stadig sidder på, herunder laptops (som erstattes af tablets), PC'er, spilkonsoller og formentlig også krævende servere.
Surface Pro bliver ikke en succes, hvis du spørg mig. Det er min egen holdning, men lad os se om det holder vand. Vi kan jo vende tilbage til dette indlæg om et par år |
|||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|||
zulfo
Moderator gruppe Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Eller sin Surface.....
|
|||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|||
HeartWare
Guld medlem Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvad så, hvis man vil vedhæfte: 1) Et stk. Word-(eller anden tekstbehandling)-dokument. 2) Et stk. MP3-fil. 3) Et stk. regneark. 4) En .PDF-fil 5) En tegneserie i .cbr format i samme mail? Det lyder nærmest som om du kun kan vedhæfte én type fil til én email, hvis man skal gå ind via applikationen, der laver den fil man vil vedhæfte, og ikke kan tilføje filer efterfølgende, når emailen er påbegyndt? Så hvordan vedhæfter man flere filer af forskellige typer lavet af forskellige programmer til den samme email? |
|||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|||
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Se ovenfor. Hvis du har behov for det, så burde du ikke sidde med en tablet i det hele taget - efter MIN ydmyge mening. Så bruger du den til noget som en tablet i det hele taget er uegnet til, hvadenten muligheden er der eller ej. Meget firkantet sagt, men det er dybest set dét jeg mener.
|
|||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9401 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvis du vil vedhæfte flere filer fx billeder i iOS kan du også copy paste dem ind i din mail. Tingene kan gøres på flere måder. Rasmus metode er en anden måde at gøre det på.
|
|||
petrucci
Guld medlem Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Otto, jeg er decideret uenig. En tablet er i min verden ikke ensbetydende med at den skal være simpel og begrænset til basale "consuming tasks". Surfacen viser netop at det kan lade sig gøre at være produktiv på en tablet og samtidig dele/kopiere filer generelt - hvilket MANGE vil være rigtig glade for at have muligheden for. Ligeledes muligheden for at sætte en hvilken som helst usb-printer til og rent faktisk få udskrevet sine dokumenter er med til at øge produktiviteten.
Hvis du var klar over hvor mange gange ugentlig jeg får spørgsmål fra brugere der går på hvordan man printer fra sin iPad....det er en efterspurgt feature og folk bliver skuffede hver gang når jeg fortæller dem de skal købe en ny (AirPrint) kompatibel printer :) |
|||
Bruger udmeldt 8
-- Oprettet: 05-August-2008 Status: Offline Point: 650 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Petrucci så er det nogle gevaldigt dårlige råd du giver. Man behøver ikke en AirPrint printer men blot en wifi printer for at printe fra en iOS enhed.
|
|||
Besvar | Side <1234 24> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |