|
Anmeldelse af Microsoft Surface RT |
Besvar | Side <12345 24> |
Forfatter | ||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7121 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg kan ikke printe via wifi på min ipad til min canon printer.
Det tror jeg er gældende for flere ældre wifi printere. |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19549 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Bruger udmeldt 8
-- Oprettet: 05-August-2008 Status: Offline Point: 650 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
KlausDM kom mig i forkøbet, men det er ikke den eneste app som kan det.
|
||
Letten
Guld medlem Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kan næsten høre Otto sige: men hvorfor skal man selv ind og finde en app for at kunne noget så basalt. Nå, men nu er det iPad så er det vel helt i orden. (ironi kan forekomme)
|
||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9401 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nå tråden skal vel tilbage til denne Windows anmeldelse. |
||
petrucci
Guld medlem Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Præcis - man skal igen betale for en ekstra feature som Apple ikke gider implementere selv.
Stenholt, det er ikke dårligt råd fordi dem jeg rådgiver bruger iPad'en i forbindelse med arbejdet hvor de IKKE har et visakort tilknyttet så de kan IKKE hente betalings-apps ned. |
||
peejay
Bruger Oprettet: 06-December-2004 Status: Offline Point: 183 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg er så altså helt uenig. Lad mig give et eksempel: Størstedelen af mine billeder og videoer er fra rejser, og dem har jeg liggende et samlet sted, sammen med rejsebudget i Excel, rejsebeskrivelse i Word, pdf filer med flybilletter, hotel booking osv. osv. Mit udgangspunkt er derfor mappen og filerne som hører til den pågældende rejse. Når jeg så ser billeder eller beskrivelse eller ?, sker det med udgangspunkt i rejsen dvs. mappen, og derefter de tilhørende filer. Filerne åbner automatisk i den tilsvarende applikation, uden at jeg skal tænke på hvilken applikation filen hører til.
|
||
Bruger udmeldt 8
Funktioner
Tak(0)
|
|
Petrucci, print app'en kan hentes gratis så din argumentation holder jo ikke. Letten, hele ide grundlaget for Apple er Apps til deres iOS enheder hvorimod Android og nu Surface's problem er manglende kvalitets apps. Det er ikke alt som kan klares i en browser ;-).
|
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du kan ikke hente apps uden en iTunes konto med et tilhørende kreditkort, heller ikke selvom det er gratis apps. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19549 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har en iTunes konto uden et tilknyttet kreditkort. Jeg har masser af apps.
Klaus |
||
Bruger udmeldt 8
Funktioner
Tak(0)
|
|
Lars, det er jo heller ikke korrekt.
http://iphoneguide.dk/tips-tricks/tirsdags-tip-opret-itunes-konto-uden-kreditkort/ |
||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4614 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så bruger du "kopier og sæt ind"-funktionen, men iOS er jo ikke opbygget omkring emails, og der findes langt smartere metoder til at dele filer med andre på. Hvis du absolut gerne vil have yderligere mailfunktionalitet, står det jo frit for at installere en rigtig mail-app. Du har heller ikke Outlook, når køber Windows.
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
Besvar | Side <12345 24> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |