recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Windows Phone udstyr og apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anmeldelse af Microsoft Surface RT
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Anmeldelse af Microsoft Surface RT

Besvar Besvar Side  <12345 24>
Forfatter
Besked
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 7121
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2012 kl. 19:56
Jeg kan ikke printe via wifi på min ipad til min canon printer.    

Det tror jeg er gældende for flere ældre wifi printere.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2012 kl. 20:10
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger udmeldt 8 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 05-August-2008
Point: 650
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 8 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2012 kl. 20:13
KlausDM kom mig i forkøbet, men det er ikke den eneste app som kan det.
Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Point: 1963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Letten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2012 kl. 20:21
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

https://itunes.apple.com/us/app/printcentral/id366020849?mt=8

Klaus

Kan næsten høre Otto sige: men hvorfor skal man selv ind og finde en app for at kunne noget så basalt.

Nå, men nu er det iPad så er det vel helt i orden.

(ironi kan forekomme)
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9401
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2012 kl. 20:29
Oprindeligt skrevet af Letten Letten skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

https://itunes.apple.com/us/app/printcentral/id366020849?mt=8

Klaus

Kan næsten høre Otto sige: men hvorfor skal man selv ind og finde en app for at kunne noget så basalt.

Nå, men nu er det iPad så er det vel helt i orden.

(ironi kan forekomme)
du skal bare købe en printer der virker ned AirPrint.

Nå tråden skal vel tilbage til denne Windows anmeldelse.
Til top
petrucci Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Brugeranmelder

Oprettet: 09-April-2006
Point: 822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér petrucci Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2012 kl. 20:49
Præcis - man skal igen betale for en ekstra feature som Apple ikke gider implementere selv.

Stenholt, det er ikke dårligt råd fordi dem jeg rådgiver bruger iPad'en i forbindelse med arbejdet hvor de IKKE har et visakort tilknyttet så de kan IKKE hente betalings-apps ned.
Til top
peejay Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-December-2004
Point: 183
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peejay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2012 kl. 21:24
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Den logiske måde er at gruppere mediefiler. Mennesket tænker ikke på billeder og video som "filer". De tænker på et billede som et billede, en video som en video, et spil som et spil osv. Derfor giver det også langt bedre mening at gruppere på den måde og det tror jeg man vil opdage, hvis man prøver at vise til udenforstående, som ikke er vokset op med stifinderen (det er jeg, og jeg har prøvet at forklare forældre og utekniske familiemedlemmer hvordan den bruges gennem mange år, før jeg droppede det).
Jeg er så altså helt uenig. 

Lad mig give et eksempel: Størstedelen af mine billeder og videoer er fra rejser, og dem har jeg liggende et samlet sted, sammen med rejsebudget i Excel, rejsebeskrivelse i Word, pdf filer med flybilletter, hotel booking osv. osv. 

Mit udgangspunkt er derfor mappen og filerne som hører til den pågældende rejse. Når jeg så ser billeder eller beskrivelse eller ?, sker det med udgangspunkt i rejsen dvs. mappen, og derefter de tilhørende filer. Filerne åbner automatisk i den tilsvarende applikation, uden at jeg skal tænke på hvilken applikation filen hører til.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 8 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2012 kl. 21:52
Petrucci, print app'en kan hentes gratis så din argumentation holder jo ikke. Letten, hele ide grundlaget for Apple er Apps til deres iOS enheder hvorimod Android og nu Surface's problem er manglende kvalitets apps. Det er ikke alt som kan klares i en browser ;-).
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2012 kl. 21:56
Oprindeligt skrevet af Stenholt Stenholt skrev:

Petrucci, print app'en kan hentes gratis så din argumentation holder jo ikke. Letten, hele ide grundlaget for Apple er Apps til deres iOS enheder hvorimod Android og nu Surface's problem er manglende kvalitets apps. Det er ikke alt som kan klares i en browser ;-).

Du kan ikke hente apps uden en iTunes konto med et tilhørende kreditkort, heller ikke selvom det er gratis apps.

/Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2012 kl. 22:14
Jeg har en iTunes konto uden et tilknyttet kreditkort. Jeg har masser af apps.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 8 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2012 kl. 06:16
Lars, det er jo heller ikke korrekt.

http://iphoneguide.dk/tips-tricks/tirsdags-tip-opret-itunes-konto-uden-kreditkort/

Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4614
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2012 kl. 06:49
Oprindeligt skrevet af HeartWare HeartWare skrev:

Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Normalt skal man først lokalisere filen og derefter tryk send via mail (eller iMessage) - dette fungerer til gengæld med alle typer filer.

Hvad så, hvis man vil vedhæfte:
1) Et stk. Word-(eller anden tekstbehandling)-dokument.
2) Et stk. MP3-fil.
3) Et stk. regneark.
4) En .PDF-fil
5) En tegneserie i .cbr format

i samme mail?

Det lyder nærmest som om du kun kan vedhæfte én type fil til én email, hvis man skal gå ind via applikationen, der laver den fil man vil vedhæfte, og ikke kan tilføje filer efterfølgende, når emailen er påbegyndt?

Så hvordan vedhæfter man flere filer af forskellige typer lavet af forskellige programmer til den samme email?

Så bruger du "kopier og sæt ind"-funktionen, men iOS er jo ikke opbygget omkring emails, og der findes langt smartere metoder til at dele filer med andre på. Hvis du absolut gerne vil have yderligere mailfunktionalitet, står det jo frit for at installere en rigtig mail-app. Du har heller ikke Outlook, når køber Windows.
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 24>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu