Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Flemming Larsen
Platin medlem
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24788
|
Sendt: 18-April-2008 kl. 20:09 |
Hother skrev:
flemming larsen skrev:
jeg må sige god anmeldelse, den kommer godt omkring det forskellige . jeg mangler kun en ting. opstarts og loadtider på bla. cars og ratatouille. ellers god anmeldelse.
er der nogen med bd30. som kan sige opstarts og loadtider på cars, ratatouille og evt pirates filmene.
det har bestemt ikke afskrækket mig, fra at skulle have en bd50.
|
Jamen jeg må bryde sammen og tilstå, at jeg end ikke har pakket de to nævnte BD´er ud![](smileys/smiley1.gif)
|
jamen dog. to af de flotteste blu-ray film, og så har du ikke haft dem i maskinen. . det kan ikke være rigtigt, kan du så komme igang, de burde med under en anmeldelse.![](smileys/smiley2.gif)
|
Mvh Flemming Larsen
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
|
Sendt: 18-April-2008 kl. 20:12 |
flemming larsen skrev:
Hother skrev:
flemming larsen skrev:
jeg må sige god anmeldelse, den kommer godt omkring det forskellige . jeg mangler kun en ting. opstarts og loadtider på bla. cars og ratatouille. ellers god anmeldelse.
er der nogen med bd30. som kan sige opstarts og loadtider på cars, ratatouille og evt pirates filmene.
|
Jamen jeg må bryde sammen og tilstå, at jeg end ikke har pakket de to nævnte BD´er ud![](smileys/smiley1.gif)
|
jamen dog. to af de flotteste blu-ray film, og så har du ikke haft dem i maskinen. . det kan ikke være rigtigt, kan du så komme igang, de burde med under en anmeldelse.![](smileys/smiley2.gif)
|
Det er muligt at jeg tager fejl Flemming, men som jeg umiddelbart ser de to film, så er det computeranimerede tegnefilm. Og disse er ikke det jeg satser mest på, når jeg skal se billedkvalitet![](smileys/smiley1.gif)
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 18-April-2008 kl. 20:34 |
Hother skrev:
flemming larsen skrev:
Hother skrev:
flemming larsen skrev:
|
|
|
Det er muligt at jeg tager fejl Flemming, men som jeg umiddelbart ser de to film, så er det computeranimerede tegnefilm. Og disse er ikke det jeg satser mest på, når jeg skal se billedkvalitet![](smileys/smiley1.gif)
|
har du nogensinde set dem? for de er altså flotte, i den grad. men det er nu også mest hvor hurtigt de loader.
|
Mvh Flemming Larsen
|
Hother
Platin medlem
hummelmose
|
Sendt: 18-April-2008 kl. 20:42 |
Nej Flemming - ærligt - jeg har ikke set dem endnu - men der kommer en dag
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 18-April-2008 kl. 20:46 |
Hother skrev:
Nej Flemming - ærligt - jeg har ikke set dem endnu - men der kommer en dag![](smileys/smiley4.gif) |
så har du noget at se frem til.![](smileys/smiley4.gif)
|
Mvh Flemming Larsen
|
Lars
Administrator
recordere.dk teamet
Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
|
Sendt: 18-April-2008 kl. 21:14 |
hopgreve skrev:
men jeg har tidligere brugt min SONY recorder HX1000 til afspilning af dvd , og her vil jeg bare sige at BD30 er noget bedre... |
Sony RDR-HX1000 var/er ikke nogen god DVD afspiller. Den er under middel, og stort set alt du finder med HDMI i dag er bedre end den. Ikke for at rakke ned på modellen, bare for at forklare hvorfor du oplever en forskel.
/Lars
PS. Har selv haft en HX1000
|
Ansvarshavende redaktør. Webmaster, recordere.dk
|
hopgreve
Guld medlem
Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6282
|
Sendt: 18-April-2008 kl. 22:24 |
Lars skrev:
hopgreve skrev:
men jeg har tidligere brugt min SONY recorder HX1000 til afspilning af dvd , og her vil jeg bare sige at BD30 er noget bedre... |
Sony RDR-HX1000 var/er ikke nogen god DVD afspiller. Den er under middel, og stort set alt du finder med HDMI i dag er bedre end den. Ikke for at rakke ned på modellen, bare for at forklare hvorfor du oplever en forskel.
/Lars
PS. Har selv haft en HX1000
|
Tak Lars , ja der er sket meget på 4 år , kan kun sige at man får vanvittig meget kvalitet i dag på BD30 , for jeg gav 10995kr for min sony og købte den , den dag den blev sat til salg i DK`...Det jeg egentlig mener er at der må være mange derude med en middelmådig dvd afspiller , og de får så både en fanastisk BD afspiller og en udmærket dvd afspiller , synes jeg...
MVH
|
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
Stampe
Guld medlem
Oprettet: 07-Januar-2004
Point: 2406
|
Sendt: 18-April-2008 kl. 22:30 |
Ang BD30'erens evner som dvd-afspiller. Jeg har en også en Toshiba XE1 og for at sige det kort så vil BD30 kun blive brugt som bd-afspiller og intet andet.
|
Hother
Platin medlem
hummelmose
|
Sendt: 18-April-2008 kl. 23:15 |
Stampe skrev:
Ang BD30'erens evner som dvd-afspiller. Jeg har en også en Toshiba XE1 og for at sige det kort så vil BD30 kun blive brugt som bd-afspiller og intet andet.
|
Men til gengæld har jeg lige - nærmest tabt pusten - over den utroligt flotte billedekvalitet i "Planet" - igen. Det er simpelthen en oplevelse som jeg under mange at kunne se![](smileys/smiley17.gif)
Jeg har ikke set den Blu-Ray afspiller, som kan matche det billede![](smileys/smiley1.gif)
Edit: Billedmæssigt vil jeg mene, at jeg nu, efter lang tids søgen, har nået det for mig ultimative. Der kommer vist til at gå nogen tid før jeg skifter TV og afspillere.
Og med en stor tak til Otto![](smileys/smiley1.gif)
Redigeret af Hother - 18-April-2008 kl. 23:47
|
|
Lynggaard
Bruger
Oprettet: 09-Juli-2004
Point: 233
|
Sendt: 19-April-2008 kl. 00:58 |
Et hurtigt spørgsmål
BD30 er kun en profile 1.1 afspiller. :-(
Hvor "smart" er det at købe en 1.1 afspiller nu om dage, dels når pana selv kommer med en 2.0 senere på året og der findes andre 2.0 afspillere ?
Eller er den mangel ligegyldig ?
|
Pede8000
Guld medlem
Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Point: 2589
|
Sendt: 19-April-2008 kl. 01:12 |
Lynggaard skrev:
Et hurtigt spørgsmål
Hvor "smart" er det at købe en 1.1 afspiller nu om dage, dels når pana selv kommer med en 2.0 senere på året og der findes andre 2.0 afspillere ?
|
KORT SAGT: PS3
Hej Hother!
Fin anmeldelse, as usual!!
Savner dog lidt om 1080/24 kvaliteterne... syns du den gengiver Blu Ray bedre end Samsungen du havde før?? Jeg har nemlig hørt at det en marginalt forskel fra en ven, der var lidt skuffet!
Vedr. SD-DVD; intet økonomisk tilgængeligt produkt stikker Tosh. HD-XE1 (måske Denon) Glæder mig meget til at høre om BD50 formåen på det område..!
Jeg er nemlig ejer af 500+ dvd´er og køber stadig ind som en vild.
Derfor er det særdeles vigtigt for mig med en ordentlig SD kvalitet!
Toshiba HD-XE1 gør det sq så godt med DVD at jeg nogen gange glemmer at det ikke er HD!! ![](smileys/smiley1.gif)
Redigeret af Pede8000 - 19-April-2008 kl. 01:30
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
Asklepios
Guld medlem
Oprettet: 15-September-2007
Point: 4342
|
Sendt: 19-April-2008 kl. 01:59 |
Lynggaard skrev:
Et hurtigt spørgsmål
| PS3 er den eneste profile 2 afspiller, eller er den der kan gøres fuldt ud til en profile 2 - den opfylder alle kravene. Nu er spørgsmålet jo så om man vil bruge de ekstra features som profile 2 giver... Jeg vil ikke, for mig er ekstramateriale og kommentatorspor mv. RIGTIG meget ligegyldigt. Jeg køber en film, for filmens skyld, ser den, og det er så det. Alt det andet de putter på skiven er jeg ligeglad med, derfor skal jeg ikke bruge profile 2 til noget! Et vigtigere spørgsmål for mig, og måske også for mange andre er dens mangel på decodning af lydspor. DET syntes jeg er vigtigt og noget man skal overveje med sig selv! ![](smileys/smiley1.gif) Så for at svare på dit spørgsmål, nogle kan ikke/vil ikke undvære de ekstra features man kan hive ud af skiven m. en profile 2 afspiller, andre er ligeglade, hvorfor det er individuelt hvor smart det er at købe en profile 1.1 istedet for en 2! Skal man ikke bruge det til noget, er det dumt at betale ekstra for 2, medmindre man har for mange penge!
|
De bedste hilsner Simon
B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash)
Atlas Cables
|