|
Anmeldelse Samsung UE40C8705 3D TV. |
Besvar | Side <1234 30> |
Forfatter | ||
Søren Ingemann
Super bruger Oprettet: 31-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 497 |
Sendt: 16-Maj-2010 kl. 12:58 | |
OK, tak. Hvad med sortering af digitale kanaler - er det stadig forbundet med udfordringer for et Samsung, eller har de forbedret dette i de nye modeller? |
||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
Sendt: 16-Maj-2010 kl. 13:02 | |
@Søren:
Det er en del af det jeg tester lige nu... |
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
Sendt: 16-Maj-2010 kl. 13:03 | |
Og så håber jeg, at får mit i næste uge. Det er sgu ikke sjovt at se tv på et 20" prosonic.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Kurt Poulsen
Guld medlem Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
Sendt: 16-Maj-2010 kl. 13:08 | |
Jeg glæder mig meget til at høre noget om DNLA understøttelsen. Hvilken mediaserver er der på din NAS?
|
||
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
Sendt: 16-Maj-2010 kl. 13:16 | |
Det er en Synology NAS. Tror det er deres eget, men jeg kan da hurtigt lige svare at jeg lige nu sidder og ser "Vores værste år" som er en DivX som jeg har liggende på NAS'en. Det spillede uden problemer i første forsøg. Og som en lille bonus info, så har jeg også lige testet MKV via DLNA. og it works.... |
||
|
||
Rod83
Guld medlem Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
Sendt: 16-Maj-2010 kl. 13:16 | |
Super nice vil følge meget interesseret med her ! Spørgsmål: Er foden den der "edderkoppe"-agtige eller er det en standard firkantet fod der følger med?
|
||
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
||
GustavB
Junior bruger Oprettet: 22-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
Sendt: 16-Maj-2010 kl. 13:18 | |
Jeg har med meget stor forventning afventet, at den nye Samsung 7- og 8 serie skulle dukke op i forretningerne. Premieren har ladet vente noget på sig, men nu er den der og jeg havde faktisk taget penge med mig hjemmefra da jeg for 2 dage siden besøgte en Expert-forretning.
Jeg blev betjent af en ekspedient som jeg tidligere har haft gode erfaringer med, men han var tildels skyld i, at jeg ikke forlod forretningen med en 40" 8-serie under armen.
For det første var han meget negativ overfor, at Samsung ikke leverede et par 3-D briller med som standardudstyr. Men ikke nok med det, så var forretningen endog ikke i stand til at skaffe et par 3-D briller, så man kunne demonstrere funktionen for kunderne.
Det næste var selve billedoplevelsen. TV'et var sat til TV2-Sport, hvor 2 kommentatorer var vist i nærbillede. Her oplevede jeg, at når hovedet bevægede sig, var det som om kinden blev trykket flad mod en rude. Samtidig bevægede håret sig ikke synkront med resten af ansigtet.
Jeg er ejer af et Pioneer PDP-436XDE, og da jeg modtog dette fjernsyn, oplevede jeg det samme som ovenfor beskrevet. Efter en grundig samtale med KT-Radio lykkedes det mig at justere mig ud af problemet, og jeg har aldrig oplevet problemet siden. D.v.s. før jeg så den nye Samsung 8-serie.
Derfor gik jeg skuffet hjem igen og med uforrettet sag. Jeg har dog ikke afskrevet TV'et endnu, men afventer spændt jeres kommentarer hvad problemet skyldes og om det kan justeres væk.
Mig bekendt er Samsung udover Loewe den eneste der kan levere et TV med indbygget DVB C/T/S tuner. Det er for mig en væsentlig parameter i bestræbelserne på at minimere antallet af eksterne boxe.
Med venlig hilsen
Gustav
Redigeret af GustavB - 16-Maj-2010 kl. 14:14 |
||
Kurt Poulsen
Guld medlem Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
Sendt: 16-Maj-2010 kl. 13:20 | |
COOL |
||
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
Sendt: 16-Maj-2010 kl. 13:22 | |
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
hummelmose
Sendt: 16-Maj-2010 kl. 13:24 | |
Se billederne på anmeldelsen. Der er de meget tydlige. 4 fod :-) |
||
|
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
Sendt: 16-Maj-2010 kl. 13:38 | |
Der er flere (bl.a. Panasonic og NAD) men netop SAT-tunere er noget af det Samsung satser stort på i år.
SAT-tuneren vil kunne bruges sammen med Canal Digital, men ikke Viasat da de fortsat kun tillader egne bokse.
/Lars
|
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
Tobytaylor
Ny bruger Oprettet: 16-Maj-2010 Status: Offline Point: 1 |
Sendt: 16-Maj-2010 kl. 13:41 | |
Virker srt/sub undertekster også med DLNA/USB ved afspilning af MKV filer ?
Tak for en fin anmeldelse indtil videre, glæder mig til at læse resten af den.
Redigeret af Tobytaylor - 16-Maj-2010 kl. 13:44 |
||
Besvar | Side <1234 30> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |