recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Anmeldelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anmeldelse Samsung UE40C8705 3D TV.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAnmeldelse Samsung UE40C8705 3D TV.

 Besvar Besvar Side  <1234 30>
Forfatter
Besked
Søren Ingemann Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 31-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 497
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2010 kl. 12:58
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Oprindeligt skrevet af Søren Ingemann Søren Ingemann skrev:

Spændende læsning! Hvor ligger den rent prismæssigt?


Hej Søren.

Du kan se priserne på www.licotronic.dk. Det er dem der har lånt os TV'et.

De skulle få 46" versionen i næste ugen.


OK, tak.

Hvad med sortering af digitale kanaler - er det stadig forbundet med udfordringer for et Samsung, eller har de forbedret dette i de nye modeller?
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2010 kl. 13:02
@Søren:
Det er en del af det jeg tester lige nu...
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2010 kl. 13:03
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

@Flemming:
Jeg tester allerede dele af det til tirsdag. Jeg har en NAS med DLNA som jeg kan teste med. Jeg har ikke taget den trådløse dongle med, da jeg har kabel bag mit TV, så jeg kører på ethernet.
Jamen, jeg ser frem til endnu mere anmeldelse. Det er et super arbejde der er lavet indtil videre. 
Og så håber jeg, at får mit i næste uge. Det er sgu ikke sjovt at se tv på et 20" prosonic.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Kurt Poulsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1495
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2010 kl. 13:08
Jeg glæder mig meget til at høre noget om DNLA understøttelsen. Hvilken mediaserver er der på din NAS?
Mvh Kurt

Philips 50PUS9006,
Sony BD200D
Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere.
Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2010 kl. 13:16
Oprindeligt skrevet af Kurt Poulsen Kurt Poulsen skrev:

Jeg glæder mig meget til at høre noget om DNLA understøttelsen. Hvilken mediaserver er der på din NAS?


Det er en Synology NAS. Tror det er deres eget, men jeg kan da hurtigt lige svare at jeg lige nu sidder og ser "Vores værste år" som er en DivX som jeg har liggende på NAS'en. Det spillede uden problemer i første forsøg.

Og som en lille bonus info, så har jeg også lige testet MKV via DLNA. og it works....
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Rod83 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 681
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2010 kl. 13:16
Super nice vil følge meget interesseret med her Big smile! Spørgsmål: Er foden den der "edderkoppe"-agtige eller er det en standard firkantet fod der følger med?
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
Til top
GustavB Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 22-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2010 kl. 13:18
Jeg har med meget stor forventning afventet, at den nye Samsung 7- og 8 serie skulle dukke op i forretningerne. Premieren har ladet vente noget på sig, men nu er den der og jeg havde faktisk taget penge med mig hjemmefra da jeg for 2 dage siden besøgte en Expert-forretning.
 
Jeg blev betjent af en ekspedient som jeg tidligere har haft gode erfaringer med, men han var tildels skyld i, at jeg ikke forlod forretningen med en 40" 8-serie under armen.
 
For det første var han meget negativ overfor, at Samsung ikke leverede et par 3-D briller med som standardudstyr. Men ikke nok med det, så var forretningen endog ikke i stand til at skaffe et par 3-D briller, så man kunne demonstrere funktionen for kunderne.
 
Det næste var selve billedoplevelsen. TV'et var sat til TV2-Sport, hvor 2 kommentatorer var vist i nærbillede. Her oplevede jeg, at når hovedet bevægede sig, var det som om kinden blev trykket flad mod en rude. Samtidig bevægede håret sig ikke synkront med resten af ansigtet.
 
Jeg er ejer af et Pioneer PDP-436XDE, og da jeg modtog dette fjernsyn, oplevede jeg det samme som ovenfor beskrevet. Efter en grundig samtale med KT-Radio lykkedes det mig at justere mig ud af problemet, og jeg har aldrig oplevet problemet siden. D.v.s. før jeg så den nye Samsung 8-serie.
 
Derfor gik jeg skuffet hjem igen og med uforrettet sag. Jeg har dog ikke afskrevet TV'et endnu, men afventer spændt jeres kommentarer hvad problemet skyldes og om det kan justeres væk.
 
Mig bekendt er Samsung udover Loewe den eneste der kan levere et TV med indbygget DVB C/T/S tuner. Det er for mig en væsentlig parameter i bestræbelserne på at minimere antallet af eksterne boxe.
 
Med venlig hilsen
Gustav
 


Redigeret af GustavB - 16-Maj-2010 kl. 14:14
Til top
Kurt Poulsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1495
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2010 kl. 13:20
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:


Det er en Synology NAS. Tror det er deres eget, men jeg kan da hurtigt lige svare at jeg lige nu sidder og ser "Vores værste år" som er en DivX som jeg har liggende på NAS'en. Det spillede uden problemer i første forsøg.

Og som en lille bonus info, så har jeg også lige testet MKV via DLNA. og it works....


COOL Tongue
Mvh Kurt

Philips 50PUS9006,
Sony BD200D
Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere.
Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2010 kl. 13:22
Oprindeligt skrevet af Rod83 Rod83 skrev:

Super nice vil følge meget interesseret med her Big smile! Spørgsmål: Er foden den der "edderkoppe"-agtige eller er det en standard firkantet fod der følger med?
Det er det der x lignende fod der er med. Jeg er bestemt glad for at mit skal op og hænge. For foden er ikke køn.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2010 kl. 13:24
Oprindeligt skrevet af Rod83 Rod83 skrev:

Super nice vil følge meget interesseret med her Big smile! Spørgsmål: Er foden den der "edderkoppe"-agtige eller er det en standard firkantet fod der følger med?


Se billederne på anmeldelsen. Der er de meget tydlige. 4 fod :-)
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2010 kl. 13:38
Oprindeligt skrevet af GustavB GustavB skrev:

Mig bekendt er Samsung udover Loewe den eneste der kan levere et TV med indbygget DVB C/T/S tuner. Det er for mig en væsentlig parameter i bestræbelserne på at minimere antallet af eksterne boxe.
 
Der er flere (bl.a. Panasonic og NAD) men netop SAT-tunere er noget af det Samsung satser stort på i år.
 
SAT-tuneren vil kunne bruges sammen med Canal Digital, men ikke Viasat da de fortsat kun tillader egne bokse.
 
  /Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Tobytaylor Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 16-Maj-2010
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2010 kl. 13:41
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Oprindeligt skrevet af Kurt Poulsen Kurt Poulsen skrev:

Jeg glæder mig meget til at høre noget om DNLA understøttelsen. Hvilken mediaserver er der på din NAS?


Det er en Synology NAS. Tror det er deres eget, men jeg kan da hurtigt lige svare at jeg lige nu sidder og ser "Vores værste år" som er en DivX som jeg har liggende på NAS'en. Det spillede uden problemer i første forsøg.

Og som en lille bonus info, så har jeg også lige testet MKV via DLNA. og it works....
 
Virker srt/sub undertekster også med DLNA/USB ved afspilning af MKV filer ?
 
 
Tak for en fin anmeldelse indtil videre, glæder mig til at læse resten af den.
 


Redigeret af Tobytaylor - 16-Maj-2010 kl. 13:44
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 30>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu