recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Anmeldelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anmeldelse Samsung UE40C8705 3D TV.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAnmeldelse Samsung UE40C8705 3D TV.

 Besvar Besvar Side  <1 27282930>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2010 kl. 16:45
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Allan Olesen Allan Olesen skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Allan Olesen Allan Olesen skrev:


Hævder Samsung, at et andet apparat kan ændre indstillingerne i dit TV, eller har de ikke forstået problemet?

De siger at et andet kan lave om på det.
Det lyder i sig selv som en fejl, som Samsung må påtage sig ansvaret for, medmindre de kan komme med en god grund til, at de giver andre apparater adgang til at ændre indstillingen i TV'et.

Ja, det ville jeg også mene.
Men nu har jeg skrevet til fladskærmsshoppen, at den bliver indklaget til klagenævnet. Så har de til onsdag inden jeg sender det videre, når jeg har skrevet noget sammen med john. 
Det er ofte en god start, at fortælle forhandleren, at nu har man taget en beslutning om en klageTongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2010 kl. 16:48
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Det er ofte en god start, at fortælle forhandleren, at nu har man taget en beslutning om en klageTongue
Ja, og så må vi se, om jeg får noget svar, inden jeg skal ud til dig.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2010 kl. 18:22
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Det er ofte en god start, at fortælle forhandleren, at nu har man taget en beslutning om en klageTongue
Ja, og så må vi se, om jeg får noget svar, inden jeg skal ud til dig.
Din forhandler ved i det mindste, at nu mener du det alvorligtSmile
 
Jeg går i øvrigt rundt og fundere på at skrive en blog om leverandør - og producentansvar. Jeg synes at vi her på siden oplever alt for mange, der bliver fejet væk at leverandører, importører og producenter, når noget åbenlyst er fejlbehæftet. Det man må kunne forlange og forvente, det er jo, at et stykke isenkram lever op til specifikationerne.  ConfusedOuch
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2010 kl. 18:33
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Det er ofte en god start, at fortælle forhandleren, at nu har man taget en beslutning om en klageTongue
Ja, og så må vi se, om jeg får noget svar, inden jeg skal ud til dig.
Din forhandler ved i det mindste, at nu mener du det alvorligtSmile
 
Jeg går i øvrigt rundt og fundere på at skrive en blog om leverandør - og producentansvar. Jeg synes at vi her på siden oplever alt for mange, der bliver fejet væk at leverandører, importører og producenter, når noget åbenlyst er fejlbehæftet. Det man må kunne forlange og forvente, det er jo, at et stykke isenkram lever op til specifikationerne.  ConfusedOuch
Godt idé, men der findes jo et juraforum på recordere.dk og det er vel bedst, at det foregår i det regi eller hvad?
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2010 kl. 18:54
Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Det er ofte en god start, at fortælle forhandleren, at nu har man taget en beslutning om en klageTongue
Ja, og så må vi se, om jeg får noget svar, inden jeg skal ud til dig.
Din forhandler ved i det mindste, at nu mener du det alvorligtSmile
 
Jeg går i øvrigt rundt og fundere på at skrive en blog om leverandør - og producentansvar. Jeg synes at vi her på siden oplever alt for mange, der bliver fejet væk at leverandører, importører og producenter, når noget åbenlyst er fejlbehæftet. Det man må kunne forlange og forvente, det er jo, at et stykke isenkram lever op til specifikationerne.  ConfusedOuch
Godt idé, men der findes jo et juraforum på recordere.dk og det er vel bedst, at det foregår i det regi eller hvad?
Hej Jørn, nej det er jeg faktisk slet ikke sikker på. Juraforummet beskæftiger sig typisk med enkelt stående tilfælde, mens en recordere.dk blog, kan have væsentlig større vægt, og måske læst og debatteret med deltagelse af også leverandører m.v.Smile
 
Men det er naturligvis et emne jeg må drøfte med LarsSmile


Redigeret af Hother - 03-September-2010 kl. 18:55
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2010 kl. 19:07
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Det er ofte en god start, at fortælle forhandleren, at nu har man taget en beslutning om en klageTongue
Ja, og så må vi se, om jeg får noget svar, inden jeg skal ud til dig.
Din forhandler ved i det mindste, at nu mener du det alvorligtSmile
 
Jeg går i øvrigt rundt og fundere på at skrive en blog om leverandør - og producentansvar. Jeg synes at vi her på siden oplever alt for mange, der bliver fejet væk at leverandører, importører og producenter, når noget åbenlyst er fejlbehæftet. Det man må kunne forlange og forvente, det er jo, at et stykke isenkram lever op til specifikationerne.  ConfusedOuch
Godt idé, men der findes jo et juraforum på recordere.dk og det er vel bedst, at det foregår i det regi eller hvad?
Hej Jørn, nej det er jeg faktisk slet ikke sikker på. Juraforummet beskæftiger sig typisk med enkelt stående tilfælde, mens en recordere.dk blog, kan have væsentlig større vægt, og måske læst og debatteret med deltagelse af også leverandører m.v.Smile
 
Men det er naturligvis et emne jeg må drøfte med LarsSmile
Det kan du selvfølge godt ha' ret i, men når jeg læser om juraforummet står der:

"Hej Alle

Dette forum er til debat om jura i forbindelse med forbruger køb.

Altså spørgsmål og debat om emner der vedrører love, regler og praksis ved handlel i butikker (incl. netbutikkerne) herhjemme og i udlandet. Det kan være emner om betaling, levering, rettigheder, reklamationsret mv.

Forummet vil være under opsyn af en jura kyndig, for at sikre at den råd og vejledning der gives er så præcis som muligt. Det er ikke en brevkasse, hvor eksperten svarer, mere et tiltag der skal sikre at denråd og vejledning som gives er korrekt juridisk set."

Det omhandler jo netop det du omtaler. Men OK, det kan da blive spændende.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2010 kl. 19:13
@Jørn, jeg tror at du misforstår mig en anelse. Mit hovedbudskab i den tænkte blok vil nok mest være moral, kundeforventninger, kundebehandling og kundetilfredshed. Men klart der vil også komme noget jura omkring det jeg vil kalde "Søgt" ansvarsfraskrivelse fra branchen, og her og på andre områder vil jeg i givet fald vil søge vejledning i ForbrugerstyrelsenSmile

Redigeret af Hother - 03-September-2010 kl. 19:24
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2010 kl. 19:28
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

@Jørn, jeg tror at du misforstår mig en anelse. Mit hovedbudskab i den tænkte blok vil nok mest være moral, kundebehandling og kundetilfredshed. Men klart der vil også komme noget jura omkring det jeg vil kalde "Søgt" ansvarsfraskrivelse fra branchen, og her og på andre områder vil jeg i givet fald vil søge vejledning i ForbrugerstyrelsenSmile
Når det først er kommet så langt, er den gode kundebehandling gået fløjten og ditto med kundetilfredsheden. Det handler i sidste ende om moral og JURA.
Jeg kan dog stadig godt li' din idé, men kan også være betænkelig på juradelen. Det sværre er jura og selvfølgeligheder ikke nødvendigvis ens størrelser.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
jstn Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-Juli-2006
Status: Offline
Point: 107
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2010 kl. 22:04
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af kskruger kskruger skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Så er der kommet en ny firmwareopdatering. Jeg kan ikke se nogen steder hvad det skulle være imod. Men det kan vel ikke blive dårligere.
 
Hvordan går det med dit tv, er det i orden nu?
Desværre ikke 100%.Ouch Så jeg er igang med at spare op, til noget andet end samsung. De vil ikke gøre en skid ved det, hverken hos fladskærmsshoppen eller samsung. Så nu kan de to steder rende mig i r....
 
Hvad er problemet med dit 8705 som ingen kan hjælpe dig med? Overvejer selv et 8705 så er nysgerrig for at vide hvad der er galt.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2010 kl. 06:56
Oprindeligt skrevet af jstn jstn skrev:

 
Hvad er problemet med dit 8705 som ingen kan hjælpe dig med? Overvejer selv et 8705 så er nysgerrig for at vide hvad der er galt.
Det står et par steder, lidt tilbage i denne tråd.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Springer_dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-Oktober-2006
Sted: Skive, Denmark
Status: Offline
Point: 235
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2010 kl. 11:30
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af jstn jstn skrev:

 
Hvad er problemet med dit 8705 som ingen kan hjælpe dig med? Overvejer selv et 8705 så er nysgerrig for at vide hvad der er galt.
Det står et par steder, lidt tilbage i denne tråd.
Der er 35 sider nu - vil det være muligt at lave en opsummering, evt på det allerførte indlæg? Eller en henvisning til selve testen der?
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2010 kl. 11:43
Oprindeligt skrevet af Springer_dk Springer_dk skrev:

Der er 35 sider nu - vil det være muligt at lave en opsummering, evt på det allerførte indlæg? Eller en henvisning til selve testen der?
Jeg har lidt et problem med at opdatere i første indlæg. Det er ikke mit.
Første del af testen er her.
http://www.recordere.dk/indhold/templates/design-udenkomm.aspx?articleid=3877&zoneid=6
Og nederst kan du komme til del 2 & 3.
Jeg startede med at få mit midt i maj, og der var kun bas på i højtaleren, og så kunne den hver morgen ikke finde hdmi indgangene. Og så gik det automatisk igang med at optage, så oppe i venstre hjørne var en rød cirkel hele tiden, jeg kunne bare ikke stoppe det. Det mest underlige var at der var ikke en hdd tilsluttet. Nå men det fik jeg så byttet.
 
Så fik jeg det nye, og det virkede vel i 1-2 dage, så begyndte det, det med ikke at kunne finde hdmi indgange, så når jeg skulle se en film, så skulle jeg slukke i ca 5 minutter på stikkontakten, det kan man jo ikke leve med. Optagning på usb hdd, det virker vel 1-2 gange ud af 10. Det er måske lidt i underkanten.
Jeg slår anynett+ på, så alle mine apperater kan slukke på en gang, men det er mit tv så venlig at selv sætte på nej.
Og bortset fra det, så er der en hamrende dårlig vinkel hvor man kan se tv. Vi sidder i en hjørnesofa, og det er et rigtig flot billede forfra, men bare en smule til siden, så står det af H til.
For mit vedkommende er det det sidste samsung jeg skal have i meget lang tid.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 27282930>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu