recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Anmeldelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anmeldelse Samsung UE40C8705 3D TV.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAnmeldelse Samsung UE40C8705 3D TV.

 Besvar Besvar Side  <1 282930
Forfatter
Besked
jstn Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-Juli-2006
Status: Offline
Point: 107
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2010 kl. 14:52
Jamen så er jeg sørme glad for jeg lige har bestilt et Sony 52" HX900.
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2010 kl. 15:06
Betragtnigsvinkel og LCD er lidt ligesom balon og kaktus Evil Smile
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2010 kl. 15:07
Oprindeligt skrevet af jstn jstn skrev:

Jamen så er jeg sørme glad for jeg lige har bestilt et Sony 52" HX900.
Det tror jeg også du skal være. Efter hvad jeg har set, så har sony et bedre billede. Og kan næsten ikke være så dårligt som mit.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
briankdk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 28-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 22
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2010 kl. 13:23
er der andre samsung TVer der har en lige så god mediaafspiller ?
 
For det ville da være rart at slippe for at bruge feks WD TV LIVE....
 
 
umiddelbart ser det ud som om denne kan

Samsung PS50C7705XXE - nogen der ved om den kan det samme ?
 
Og hvad er bedst ? plasma eller LED ?
 
(jeg sværger selv til plasma)


Redigeret af briankdk - 25-December-2010 kl. 13:32
Til top
Benitez Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 123
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2010 kl. 22:31
Som jeg læser disse 36 sider hurtigt igennem, handler over halvdelen om negative meldinger fra en der har en dårlig oplevelse.

Jeg har læst en del forskellige anmeldelser af 8705 og mange er pænt positive nogen mere end andre.
Generelt er det mit indtryk, at betragtningsvinklen er det største problem, og at der ellers generelt er et godt LCD/LED billede og at man får meget tv for pengene. Flere engelske og amerikanske sites scorer det som et godt køb og 4-5 ud af 5 stjerner, og faktisk bedre end tilsvarende Sony og LG.

http://www.techradar.com/reviews/audio-visual/televisions/plasma-and-lcd-tvs/samsung-ue46c8000-693571/review

Den udemærkede anmeldese her på Recorder bliver så fuldstændig overskygget af en persons dårlige oplevelse med et tv? Jeg mener, hvis det var 10 forskellige der oplevede samme problem indenfor kort tid kunne jeg forstå bekymringen, men 1 persons ærgerlige problemer fylder så meget? Confused

Jeg ved mange havde kæmpe problemer med Pioneer for et år eller to siden, det gør jo ikke at alle tv i den serie er det rageste lort, eller at Pioneer er dårligt.

Jeg kan sagtens forstå Flemming tror jeg det var, er godt muggen over de dårlige erfaringer, men hvis der hver gang en forbruger var uheldig med et tv skulle skrives 36 sider på Recorder ville der blive pladsmangel.





Benitez
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2010 kl. 02:19
Oprindeligt skrevet af Benitez Benitez skrev:

Som jeg læser disse 36 sider hurtigt igennem, handler over halvdelen om negative meldinger fra en der har en dårlig oplevelse.

Jeg kan sagtens forstå Flemming tror jeg det var, er godt muggen over de dårlige erfaringer, men hvis der hver gang en forbruger var uheldig med et tv skulle skrives 36 sider på Recorder ville der blive pladsmangel.

nu er det jo ikke alle 36 sider, der er om en dårlig oplevelse. Jeg har altid været for samsung, men efter de har lavet dette lorte tv, så går jeg aldrig tilbage. og hverken butik eller samsung har villet leve op til deres forpligtelser. Efter 1 byttet tv, og ombytning af to mainbords, og en strømforsyning, på samme fejl, at de så stadig ikke vile give penge tilbage, Ja, så kan fladskærmsshoppen rende mig i røven. Jeg har ellers prøvet at nærme mig i sidste uge, men er blevet totalt ignoreret. Så fuck dem.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2010 kl. 15:05
Oprindeligt skrevet af Benitez Benitez skrev:

Som jeg læser disse 36 sider hurtigt igennem, handler over halvdelen om negative meldinger fra en der har en dårlig oplevelse.

Jeg har læst en del forskellige anmeldelser af 8705 og mange er pænt positive nogen mere end andre.
Generelt er det mit indtryk, at betragtningsvinklen er det største problem, og at der ellers generelt er et godt LCD/LED billede og at man får meget tv for pengene. Flere engelske og amerikanske sites scorer det som et godt køb og 4-5 ud af 5 stjerner, og faktisk bedre end tilsvarende Sony og LG.

http://www.techradar.com/reviews/audio-visual/televisions/plasma-and-lcd-tvs/samsung-ue46c8000-693571/review

Den udemærkede anmeldese her på Recorder bliver så fuldstændig overskygget af en persons dårlige oplevelse med et tv? Jeg mener, hvis det var 10 forskellige der oplevede samme problem indenfor kort tid kunne jeg forstå bekymringen, men 1 persons ærgerlige problemer fylder så meget? Confused

Jeg ved mange havde kæmpe problemer med Pioneer for et år eller to siden, det gør jo ikke at alle tv i den serie er det rageste lort, eller at Pioneer er dårligt.

Jeg kan sagtens forstå Flemming tror jeg det var, er godt muggen over de dårlige erfaringer, men hvis der hver gang en forbruger var uheldig med et tv skulle skrives 36 sider på Recorder ville der blive pladsmangel.


 
 
Det handler lidt om at filtrere anmeldelser og brugererfaringer . På nettet vil man jo altid kunne finde et eller andet, som bakker op om det man helst vil læse .
 De kritisk seriøse og uafhængige testsites som næsten altid anbefales af billedentusiaster er Flatpanels.dk, AVforums.com og HDTVtest.co.uk . Og lige præcis C8705 får altså lidt lunkne anmeldelser hos alle de 3 nævnte .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2010 kl. 15:36
hdtvtest er nævnt som en negativ anmeldelse, synes egentligt den er positiv.

Hvis man ikke kan leve med de "fejl" eller svagheder som plasma har, så synes jeg personligt serie 8 tv´et gør det rigtigt godt, plus Samsung har rimlig bred undersøttelse af fil formater i deres mediaplay, så man rent faktisk næsten kan eliminere boxe som WDTV..

mit gamle B665 i soveværelset, kører alt, dog er ikke glad for DTS, så har sådan en PS3 DLNA tingest der lige hurtig kører over serveren, så det hele fungere..

Serie 8 er på niveau med NX700-800 fra sony vil man have LED så tror jeg ikke man som almindelig forbruger mærker meget forskel mellem disse 2 tv.. 

køber selv Serie 9 pga designet. det har jeg endnu ikke fundet et eneste tv som nærmer sig, er dog ikke selv så glad for Serie 8´s "plast dele" 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 282930
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu