|
Annullering af bilkøb |
Besvar | Side <1234 6> |
Forfatter | |
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er korrekt. Ifølge FDM var jeg berettiget til at returnere bilen. Den var blevet forsøgt repareret utallige gange. Hvis ikke det var fordi bilen, var repareret hos en anden autoriseret forhandler og ikke der hvor bilen var købt. Derfor skal trådstarter insistere på at sælger skal udbedre fejlen.
Redigeret af Mufti - 17-Februar-2021 kl. 10:47 |
|
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mht. returnering af biler her i DK tror jeg at både forhandler og importør vil gør alt for at undgå det, da de får svært ved at få hele registreringsafgiften betalt tilbage. Så der vil der også være et tab (går ud fra at bilen vel i sidste ende burde ryge retur til fabrikken)
|
|
|
|
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der findes ingen regel om "3 forsøg" - som udgangspunkt har sælger 1-2 forsøg, men det er en individuel vurdering og der kan være årsager der gør at sælger kan have flere forsøg. |
|
slumbert
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan da ikke passe fejlene skyldes software. Der må være noget af det kombinerede udstyr eller noget BT der dår ind og laver fejlen, da jeg ikke kan forestille mig fejlene opstår på alle Octavia. MEget flabet bare at sige du skal vente på en softwareopdatering, som de ikke engang har givet dig en dato på.
Jeg synes ikke det lyder til din forhandler har været grundig nok i sit forsøg på at fejlfinde. Det er godt nok lidt sindsygt i betragtning af hvor mange penge en ny bil koster. Jeg vil anbefale du skriver detaljeret om dit problem på VAGcars.dk. Der er også mange VAG mekanikere derinde, som er venlige til at komme med gode løsninger.
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
thomas4200
Junior bruger Oprettet: 19-Januar-2013 Status: Offline Point: 34 |
Funktioner
Tak(0)
|
Måske dette kan være relateret - i hvert fald inden for samme organisation:
Der er kendte problemer med netop infotainment og bakkamera på VW Golf, så det kunne jo godt være tilfældet på Octavia også!?
|
|
danbenmog
Ny bruger Oprettet: 17-Februar-2021 Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for alle jeres besvarelser - de er alle læst, og sætter stor pris på jeres inputs.
Jeg opretter en bruger på VAGcars.dk, og ser om der er nogen der kan komme med noget, og ellers må jeg se om jeg kan melde mig ind i FDM, og lade dem overtage sagen herfra. |
|
Hajsa
Super bruger Oprettet: 22-November-2009 Status: Offline Point: 319 |
Funktioner
Tak(0)
|
Husk at forlange en kvittering hver gang du har din bil på værksted,det er din eneste dokumentation, den kan gå hen og blive meget vigtig i garantisager.
|
|
slumbert
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Funktioner
Tak(0)
|
En midlertidig løsning er måske at du får deaktiveret dit bakkamera indtil det kan løses via Softwareopdatering?
Det forudsætter selvfølgelig at det er korrekt at problemet er relateret til bakkameraet |
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
HenrikN
Bruger Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kender til eksempler, hvor bilen ender med at ryge retur. Men der bliver indregnet afskrivninger, så du får aldrig alle dine penge igen. Og desværre er afskrivninger størst i første km.... Så det kommer nok til at koste uanset :(
|
|
Mvh
Henrik Nielsen |
|
kimila
Super bruger Oprettet: 01-August-2004 Sted: 2730 Herlev. Status: Offline Point: 314 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ang. den trådløse mobiloplader.
Så skal mobilen ligge i mobilopladeren uden noget som helst cover og med bagsiden nedad. Sådan er det i min nyindkøbte Passat GTE.
|
|
mvh
kimila |
|
Kallespears
Super bruger Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 416 |
Funktioner
Tak(0)
|
Husk at får 0kr faktura. Hvergang den er på værksted.
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilket gør den ubrugelig. Min trådløse lader hjemme lader uden problemer med UAG cover på telefonen. Utroligt at den koncern kan blive ved med at sælge biler.
|
|
Besvar | Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |