|
antennekabel virker kun sammen med andet kabel |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Christianht ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Februar-2013 Sted: Jylland Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Haha. Det er sgu rigtigt nok, at det agerer antenne. Gamle kabel sidder nu sammen med det nye og enden ligger ved vinduet. Faktisk fornuftig signal. Men kan jeg så. Investere i min egen antenne og evt sætte i skunken eller ud af vinduet? Jeg bor på 5. Sal
Jeg siger tak for hjælpen! |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Velbekom
![]() Viser desværre også hvilke udfordringer vi, der modtager via antenne, er ude i. Har næsten lige trukket nyt dobbeltskærmet kabel til antennen, men DR1 pixellerer stadigvæk ![]() Redigeret af Kampus - 16-Februar-2013 kl. 19:10 |
|||
![]() |
|||
Gonardo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
||
Bliver DR1 og DR3 sendt på samme frekvens via antenne ?
![]() |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
|
|||
![]() |
|||
Christianht ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Februar-2013 Sted: Jylland Status: Offline Point: 8 |
||
Ja det er sgu lidt underligt. Alle mine kanaler er lidt uskarpe med pixilering engang imellem, så jeg skal have fundet ud af om jeg skal have min egen antenne eller hvad
|
|||
![]() |
|||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
||
Man kan se her, hvad der sendes på hvilken MUX: http://www.digi-tv.dk/Indhold_og_tilbud/ Der sendes FTA på 2 MUX, og ja, du bør da få en antenne, istedet for blot at modtage på ledningen. Det er nok ikke lige dét, der menes med kabeltv!!
![]() Redigeret af turbo2 - 17-Februar-2013 kl. 15:09 |
|||
![]() |
|||
||
Haha. Det har du nok ret i ;)
hvad for noget antenne skal jeg have fat i så? |
|||
![]() |
|||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
||
Fx Triax Digi 6., 6-elements antenne, som evt. kunne ligge oven på et skab , eller hvis du har en altan, eller et loft, hvor den kunne være. Kan desværre ikke linke til noget, rigtigt på Triax.
|
|||
![]() |
|||
||
Christianht:
Dette er blot et skud i tågen. Ikke for noget, men du skriver, at du bor i en lejlighed i en stor bygning, i Aarhus C. Prøv lige, at finde nogle betalingsservicesedler frem. Udover husleje og alt muligt andet, står der så "Antennebidrag" eller noget lignende? Hvis ja, så er det nok en forkert modtager, du har - evt. fra et tidligere sted, du har boet, hvor der ingen kabeltv var? Med en antenne-modtager med "kun" DVB T-tuner, kan der IKKE modtages fra vægdåsen. Her skal anvendes en DVB C-modtager. Langt de fleste steder er der nemlig tvungen YouSee eller Stofa. Prøv, om du kunne låne en boks fra en af de øvrige beboere i blokken, og se, om der fiser noget ind på skærmen med den! |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |