recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Antennesignal
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAntennesignal

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
CoolMLJ Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Februar-2006
Status: Offline
Point: 294
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2006 kl. 21:34

mit tv er, hvis jeg tager de meter med som går over en dør er der ca. 10 meter kabel fra stik til tv, grunden til jeg ville prøve at købe kablet var for at se om det gjorde noget. har prøvet at sætte skærmen til direkte til dåsen, via et billigt antenne kabel ( 20 kr) og det gav igen forskel.. så tror ikke det er afstanden på kablet.

Lykkelig ejer af:

Forstærker : Denon X3400
Front: B&W CM8
Back: B&W M1
Center: B&W CMC
SUP: B&W 610XP

LG OLED B7 65"
Til top
Ken_T Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1757
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2006 kl. 08:35
Hvis man ikke har et godt kabel så kan10 meter være meget langt, de billige tynde 10 meter kabler man kan købe for 35 kr er ikke gode nok, der er for meget tab. Men et godt dobbeltskærmet kabel kan godt laves for under 100kr med stik, køb 25 meter og stik og saml omhyggelig (kun de 10 meter self). Det kan altid blive bedre, det er klart, men det er ok. (thansen.dk) Dobbelt skærm er vigtig.

Det er nok dit antennesignal der er for dårligt, jeg ville få nogen til at se på det, men sørg først for at have et upåklageligt godt antennekabel, eller vil de teknikeren måske forsøge at give det skylden. Det er lettere end at skulle indrømme noget.

Ken

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu