|
Anthem effektforstærker |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Andromeda ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2011 Status: Offline Point: 517 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg købte min Emotiva til 5000kr. 3 måneder gammel. (8000kr nypris). 5 kanals. 200w i 8ohm, 300w i 4ohm, alle kanaler i drift. 32kg. Ingen blæserstøj
![]() Den kører super godt. Den er lidt mørk i lyden, men passer til gengæld god til mine ht. |
|
![]() |
|
Andromeda ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2011 Status: Offline Point: 517 |
Iøvrigt synes jeg ikke den mangler noget på toppen.
Efter en kort leg med Dirac LIVE software, kan jeg konstatere, at med fhv. God forstærkning, til rimelig pris, kan Dirac, gøre lyd, til ren killer setup. |
|
![]() |
|
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
Ha Ha Andromeda. Du lyder næsten ligesom mig da jeg prøvede Dirac for et par år tilbage
![]() |
|
XTZ Divine 100.49 Aktiv delt/tri-amped. Rotel class D blokke. RMB-1565 (5x200W) til Diskant/Mellemtone (keramisk Thiel & Partner) og RB1572 (2X500W) til 4x10" Seas basser.
|
|
![]() |
|
HenrikStevn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Februar-2014 Status: Offline Point: 913 |
Eller 3 stk og køre dem som mono brokoblet ;-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |